מקווה שנהנתם ואשמח לשמוע את דעתכם :)

האם יש באמת אהבת אמת? פרק 2

23/08/2014 759 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהנתם ואשמח לשמוע את דעתכם :)

וישר נכנסנו לאולם שבו המסיבה נמצאת וראיתי חבורת בנים די חתיכים אך אחד מצא חן בעיניי.
האולם היה גדול ויחסית לא היה חשוך,היה במה של זמרים ומקום שאפשר להשאיר תיקים.
"וואי תיראי איזה חתיך יש שם!"טלי אמרה בהיתלהבות רבה "בואי נבוא לחבורה של הבנים החתיכים!" , ישר הבנתי למה היא מתכוונת כי גם אני רציתי להיתקרב אליהם.
אנחנו היתקרבנו והיו שם שלושה בנים עם בת אחת,בן הראשון הוא היה מאוד גבוה ועיניים שלו בצבע שחור והשיער שלו בצבע שטני יחסית חום,השני היה נמוך טיפה מהגבוה והעיניים שלו גם שחורות והצבע השיער שלו בלונדיני , ולבן האחרון היה טלטלים והוא היה יחסית נמוך ורזה מאוד והבת הייתה נמוכה מיהם אך הצבע עיניים שלה ירוק והשיער שלה בצבע כתום עם אדום (היא צבעה את השיער).
"היי"אני אמרתי,והם הסתכלו עליי כמו לא יודעת מה, "לי קוראים דנה ולה קוראים טלי",הגבוה התחיל לצחוק ויחד איתו כל שאר הבנים,"היי,לי קוראים לאורה ולגבוה קוראים אלכס ,הזה עם בלונד קוראים מארק ולאחרון קוראים מיכאל". אחרי 2 דקות התחלנו להיתחבר ורקדנו יחד בריקוד שכולם רוקדים יחד ופיתאום התחיל ריקוד של זוגות וישר כל הבנות ישבנו וחיכינו להזמנה של הבנים, מארק הסתכל עליי ולקח אותי והתחלנו לרקוד יחד , התחילו לי הפרפרים בבטן והיתחלתי להיתאהב בו , בריקוד היתחבקנו חזק מאוד ולא עזבנו אחד ושני כשהריקוד ניגמר, כשגילינו שהתחיל ריקוד אחר אז כבר כל אחד הלך למקום אחר,
יצאתי החוצה לנשום אוויר ופיתאום ראיתי שמארק מתקרב אליי ,"דנה,אני רוצה לדבר איתך ,על………..


תגובות (2)

אהבתי את הכתבה שלך ורציתי לשאול אם דנה ומארק יהיו ביחד או לא?

23/08/2014 14:34

תודה :) ואני לא הולכת לגלות כי אחר כך זה לא מעניין לקרוא את הסיפור שלי אז אני מצטערת שאני לא יכולה לענות לך

23/08/2014 14:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך