מקווה שנהנתם לקרוא :)

האם יש באמת אהבת אמת? פרק 3

23/08/2014 788 צפיות תגובה אחת
מקווה שנהנתם לקרוא :)

"דנה,אני רוצה לדבר איתך על משהו חשוב….." ,"כן…." אמרתי במהירות ודופק הלב שלי התחיל לדפוק במהירות. "מה לדעתך שניצא ביחד?"אמר עם חיוך, "כאילו דייט?"אמרתי בלחש, "כן! דייט!" אמר בהיתרגשות ובכל רעם, בדופק עלה במהירות והייתי כולי בהיתרגשות רבה, "נוו, מסכימה?" אמר במהירות עם חיוך מאוזן לאוזן , "בטח, למה לא?" אמרתי עם חיוך גדול.
שנינו נתנו לאחד ולשני ידיים והלכנו יחד לאולם,ראיתי את טלי מתנשקת כבר עם אלכס ולא הבנתי מה קורה פה בדיוק. טלי רצה לכיווני ומשכה אותי החוצה, "מה קרה טל?" אמרתי בחשש,
"הכל מצויין!" אמרה טלי כאילו שהיא שיכורה או אפילו מסוממת, "את לא ניראת טוב כל כך",טלי התחילה להיתעצבן וצעקה "יאלה איתך! הבנתי שאת מקנאה!! תעיפי את הפרצוף המכוער שלך! עכשיו גם ברור למה אבא שלך עזב אותך! הוא לא אוהב אותךךךךך!!!!" התחלתי להיתעצבן ונתתי לה כפה חזקה בפרצוף והלכתי חזרה לאולם. הלכתי לאלכס וביקשתי לדבר איתו "מה נתת לטלי לשתות?" אמרתי בכעס רב, "כלום" אמר בתמימות , "למה היא מתנהגת כאילו שהיא שיכורה??" ,"שיכורה מהנשיקה!"אמר בצחוק שלא ניגמר וישר הלכתי למארק וסיפרתי לו הכל והוא אמר "אוליי היא לא שיכורה , פשוט מתרגשת מהנשיקה?" וישר עניתי "נוו באמת!" והלכתי לטלי וראיתי אותה בוכה, "מה קרה טלי?" וכל הכעס שלי נעלם,"אני מצטערת, הייתי טיפשה, בבקשה תיסלחי לי , דנה", ראיתי שהיא מדברת אמת והבינה שבאמת טעתה,"כן,אני סולחת" אמרתי בחיוך קטן והושטתי לה יד והלכנו לדבר בחוץ, "אני באמת היתאהבתי באלכס ואפילו הוא נישק אותי" אמרה בהיתרגשות רבה, "מארק הזמיןו אותי לדייט!" אמרתי בהתלהבות , " איזה יופי!!", אחרי דקה של שיחה , צילצל הטלפון של טלי ואבא שלה אמר שהוא כבר ליד האולם מחכה לנו . הלכנו להיפרד מאלכס,מארק,לאורה,ומיכאל , אלכס נישק את טלי ואני ומארק היתחבקנו והוא נתן לי נשיקה בלחי, אחרי חצי שעה של נסיעה הגענו לביתה של טלי ושם ראיתי את אח שלה שרק חזר מהפנימייה, הוא חייך לכיווני ……….


תגובות (1)

תמשיכי

23/08/2014 15:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך