מקווה שנהנתם ומקבלת כל תגובה :)

האם יש באמת אהבת אמת? הקדמה+פרק 1

22/08/2014 736 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם ומקבלת כל תגובה :)

תקציר:
מסופר על צורת מבט של ילדה ,שקוראים לה דנה ,הבת 15,שיער בצבע חום ועיניים בצבע כחול.
היא ילדה שלא מאמינה באהבת אמת אך חברה שלה מאמינה באהבת אמת ועל אביר על הסוס הלבן,לילדה זו קוראים טלי ,היא גם בת 15 ויש לה עיניים בצבע ירוק השיער שלה בצבע ג'ינג'י והן חברות מגיל קטן.
לאמא של דנה היו בעיות בחיים בגלל בעלה ולכן דנה לא מאמינה באהבת אמת, כלומר האבא של דנה עזב אותה ואת אמה לבד בבית עם חובות כספיים.
לדנה אין אחים או אחיות אך לטלי יש אח גדול מימנה בשנה ,צבע העיניים שלו גם ירוקות והשיער בצבע שחור, הוא לומד בפנימייה של חייל האוויר (ושם הוא גם ישן חוץ מיום חמישי ,שישי ,שבת ובחגים הוא בבית נשאר).
דנה עוברת מלא דברים שלא חשבה שהיא תעבור אותם והיא מגלה האם היא צודקת או לא…..

פרק 1:
לפעמים החיים נראים כמו חלום אפילו כמו אגדה מכיוון שיש חושבים או אפילו מאמינים שיש דבר כזה כמו אהבת אמת, אך אני לא חושבת כך….אם יהיה כזה דבר באמת אז אף אחד לא היה בוגד,עוזב או אפילו רוצח את "מה שמשלים אותו\אותה"……
אני ישבתי עם עצמי בחדר לבד וחשבתי על אבא שלי שעזב,אף פעם לא הבנתי באמת למה הוא עזב כי אמא שלי לא מוכנה לספר לי ולפעמיים ממציעה כל מיני סיפורים.
אחרי שעה עם עצמי , פתאום הטלפון מצלצל ,אני לא הייתי מוכנה לענות אך אמא שלי התחילה לצעוק:"דנההה ,דנהה,דנהה, תעני כבר!!!",אני עניתי וזאת הייתה טלי:"דנה,את יודעת שיש היום מסיבה גדולה של כל השיכבה?","כע,אני יודעת…."אני עניתי,"ואל תשכחי שאת באה אליי לישון!"אמרה טלי, וניתקתי את הטלפון.
ירדתי למטה (בית עם שתי קומות) וראיתי מישהו שאני לא מכירה עם אמא שלי מדבר,"בואי דנה,תכירי , זה שלומי .."היא דיברה בגימגום "הבן זוג שלי". התחלתי לכעוס, "ממתי יש לך בן זוג?"אני שאלתי במהירות. ישר קפץ שלומי ואמר:"אנחנו ביחד כבר חודשיים", אני במהירות רצתי לכיוון החדר שלי וישר התחלתי להיתלבש למסיבה, היו לי דמעות כי לא הבנתי למה אמא שלי לא סיפרה לי,כשסיימתי להיתלבש ולהיתאפר ,אספתי בגדים לתיק וישר הסתכלתי במראה "גם אני רוצה אהבה גם אני רוצה חבר …רגע,רגע,אני לא צריכה אף אחד!!! אני לא צריכה מישהו שיואהב אותי!! אין באמת אהבת אמת!!!"
לקחתי את התיק והלכתי במהירות וצעקתי "הלכתי למסיבה ואני נשארת לישון אצל טלי" .
הלכתי לביתה של טלי ושמתי שם את התיק וראיתי שטלי כבר מוכנה למסיבה.
אבא של טלי הסיעה אותנו למסיבה ובזמן הנסיעה התחלנו לדבר על המסיבה,"וואי איך אני מתרגשת!" טלי קפצה מאושר "איזה כיף!! יהיו שם בנים חדשים ןבטח חתיכים!!!!","אני לא מתרגשת מבנים או מסיבות!"אמרתי בכעס,"למה את כועסת?? אנחנו כבר שבוע מדברות על המסיבה הזאת!"טלי אמרה,"אני כועסת מכיוון שגיליתי שלאמא שלי יש בן זוג כבר חודשיים!" אמרתי בזעם,"אז מה?!?!? תני לה לחיות את החיים שלה!"טלי אמרה גם בזעם.
"הינה כבר הגענו למסיבה"אבא של טלי אמר בשימחה כאילו שהוא רוצה להתפטר מאיתנו.
שמענו מוזיקה רועשת וישר נכנסנו לאולם שבו המסיבה נמצאת……….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך