הנה החלק האחרון לפרק!

אשמח לתגובות <3
ומכיוון שראיתי שהרבה חושבים שמחסלת זה שם קצת מוזר אז אני אתן לכם רמז לשם האמיתי שלי הוא מתחיל ב-א' ונגמר ב...
בפרק הבא יהיה את האות האחרונה של שמי ואולי תצליחו לגלות את השם שלי!!!

האם ריקוד הוא מהות החיים בשבילי? פרק 2 חלק ד'

12/04/2012 680 צפיות אין תגובות
הנה החלק האחרון לפרק!

אשמח לתגובות <3
ומכיוון שראיתי שהרבה חושבים שמחסלת זה שם קצת מוזר אז אני אתן לכם רמז לשם האמיתי שלי הוא מתחיל ב-א' ונגמר ב...
בפרק הבא יהיה את האות האחרונה של שמי ואולי תצליחו לגלות את השם שלי!!!

פרק 2 חלק ד'

כשסיימנו ללמוד גררתי את לילי שעדיין לא האמינה לי וקטרה" אני רעבה", היא התלוננה וקיללה אותי כל הדרך.
הגענו לסטודיו ונכנסנו, הנער מאתמול היה שם, הוא הציג את עצמו "היי אליס, לא הצגתי את עצמי מסיבה מסוימת אני רוי ואני המאמן המחליף של להקת ברקודה". הבטתי בו בתדהמה, לילי הסמיקה וניערה אותי "את לא שיקרת נכון?", צחקתי ואמרתי "ברור שלא!". שמענו את קולותיהם של הבנים.
רוי סימן לנו להתחבא מאחורי הוילון, הוא לחש לנו בדיוק בשנייה שהבנים נכנסו "אני רוצה להפתיע אותם, בואו נשתעשע, טוב?" צחקקנו בשקט.
רוי ברך את הבנים לשלום. שמעתי את דילן אומר "דור הצליח לבצע את הריקוד בלי טעויות, מתחילים להתאמן?" רוי אמר כשחיוך מסתורי על שפתיו "כבר מתחילים, אבל קודם ניק סגור את הדלת", ניק סגר את הדלת ורוי הוסיף "ואת החלון והוילונות" הוא עשה כדבריו וסגר את החלון והוילונות, אנחנו המשכנו להסתתר מאחורי הוילון של המראות.
רוי אמר "יש לנו צופים, בעצם שתי צופות שכמה מכם מכירים בהמשך נסביר מה מעשיהן כאן אבל כרגע הן באו כצופות", ניק גלגל את עניו ואמר "בטח עוד פעם זוג סתומות מהשכבה הבוגרת מאיתנו שבאו ללמוד איך מבצעים תרגיל בסיסי".
רוי אמר "אז זהו שלא" הוא ניגש אל הוילון שהסתתרנו מאחוריו והסיט אותו ותוך כדי חשף את מחבואנו.
רוי, אני ולילי צחקנו. דילן הביט בנו המום כמו כל השאר, הם גמגמו התנצלות על דבריהם קודם לכן.
אני ולילי אמרנו בתיאום "לא חשוב העיקר שאנחנו לא זוג סתומות מהשכבה הבוגרת". רוי צחק איתנו עוד קצת ולבסוף נרגענו.
דילן הביט בנו מבולבל, רוי אמר "הבנות יצפו בנו", ניק אמר "הן אפילו לא למדות לרקוד באמת אז למה הן צריכות לצפות". גלגלתי עיניי ולחשתי ללילי ולרוי שרק הם ישמעו "אולי אני אתחרה בו בריקוד וכולכם תצביעו?" רוי התלבט וחשב אם זה יהיה בזבוז זמן.
קלטתי שהוא מהסס ואמרתי "ככה הוא או אני נמציא על הדרך ריקוד חדש בשבילכם, זה בסדר?" רוי הנהן ואני אמרתי לניק בהתגרות "על כמה מתערבים שאני מנצחת אות בתחרות ריקוד?" ניק הזדקף משועשע ולגלג "נו באמת את קטנה ממני בשלוש שנים ועוד לא התחלת אפילו ללמוד ריקוד ברצינות" דילן הניח על כתפו ד והזהיר אותו "אתה לא יודע מה אתה אומר" התעצבנתי על כך שהוא זלזל בי ואמרתי "אז מתחרים" עיניי נצצו כמו אש.
הוא הסכים ולחצנו ידיים, אני פיניתי את הרחבה, כל הבנים זזו ונעמדו לידי, לילי התיישבה על כיסא בצד.
ניק אמר לרוי שם של שיר ורוי שם את הדיסק, הוא רקד יחסית טוב מאוד אפילו מעולה אבל ידעתי שאני טובה ממנו בהרבה.
לחשתי לרוי שם של שיר באנגלית ( L'ets dance של מיילי סיירוס) הוא הביא את הדיסק, משום מה היה לו דיסק של השיר, הוא אמר במבוכה "זה של שתי בנות מפה" התחלתי לרקוד שילבתי היפ הופ עם התעמלות קרקע ובלט.
כשסיימתי לרקוד הבנים כולל לילי חוץ מרוי שציפה למשהו טוב הביטו בי פעורי פה ,הבטתי בהם בחשש ואמרתי בביישנות פתאומית "תיזהרו יש פה זבובים" רוי לא התאפק ופרץ בצחוק, חייכתי.
דילן ניגש אליי בעיניים נוצצות ואמר ,השתפרת בהרבה". לילי יחבקה אותי ולחשה לי "את מדהימה". ניק בלע את רוקו בעצבנות.
רוי שאל בעודו מגחך "מי מנצח?" כולם אמרו את שמי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך