האקדמיה המלכותית מרלין

20/06/2020 466 צפיות 2 תגובות

פרק 2: היום הראשון ללימודים!
קמתי בבוקר לרעש חזק וצורם. "ואו איזה רעש מעצבן מה זה?" אמרתי "זה השעון המעורר שלי אם לא טוב לך את יכולה לצאת." אמרה לוקה "מה יש לך? רק אמרתי שזה רעש מעצבן. תמניכי את זה." עניתי לה .
אני ולוקה התחלנו להתאגן ובסוף כשאנחנו באות לצאת שתינו קולטות שלוציה כבר הלכה מיזמן ניראה לי עוד ליפני שהתעוררנו .ואז לוקה אמרה "איזה ילדה מוזרה היא.." ועניתי לה "אולי היא באמת קצת מוזרה אבל ממש חמודה" ואז היא ענתה "לא איכפת. לי אז את באה?" "כן" עניתי.
אחרי שחיפשנו את הכיתה שלנו, מצאנו אותה, אני התלבטתי לשניה אבל לוקה פשוט נכנסה. המורה אמרה לנו להציג את עצמו. אחר כך התיישבנו.את לוקה היא הושיבה ליד ילד חתיך עם שיער בהיר ממש כמו לבן והוא נראה שתקן למדי,מסכן,מכל הילדים בכיתה הוא יושב דווקא ליד לוקה.
אותי היא הושיבה ליד ילד חמוד נראה בגובה ממוצע לא גבוה שיערו אדום עיניו ירוקות זהובות .
את לוציה הושיבה ליד ילד בעל שיער שחור כעורב ועיניו כחולות מוסתרות על ידי משקפיו ונראה שהוא מרוכז בלימודיו, סוג של חנון.
אני חושבת לעצמי שאני צריכה להשיג פה חברים. אחרי שעתיים בהפסקת האוכל הוצאתי את האוכל שלי והתחלתי לדבר עם הבחור שישב לידי "אז כמו שאתה בטח יודע אני לוסי.. מה השם שלך?"


תגובות (2)

אחלה סיפור מתי הפרק הבא?

25/06/2020 14:00

תודה נשמה שלי מחר אעלה פרק חדש נחמד לדעת שאוהבים את הסיפור שלי וכשיגמר הבגרויות מבטיחה לעלות סדיר!

30/06/2020 23:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך