פרק 3: חברים

האקדמיה המלכותית מרלין

01/07/2020 483 צפיות אין תגובות
פרק 3: חברים

"ראי" ענה והלך לכיוון הקפיטריה, כאילו אתה פשוט אומר את השם שלך והולך? איזה סנוב!.בזמן שראי קם והולך אני חושבת על העונש שנתנה לנו המורה בגלל שאני ולוצ'יה בשיעור העברנו מידי פעם מבטים וצחקנו מכלום..ולוקה הצטרפה בלי לשים לב… המורה נתנה לנו עונש לנקות את הבריכה בסוף היום….
בזמן שאני שקועה במחשבותיי לוצ'יה באה ושאלה אותי "אז איך היה השיעור הראשון שלך פה?" לוצ'יה שאלה ביזמן שהיא מתקדמת למקום שלי,לפני שעניתי לה קמתי והתחלתי ללכת לחדר אוכל בזמן שהיא אחרי אני עונה לה, "היי לוצ'יה, האמת שהיה נחמד אני לא ממש מתחברת לביולוגיה אבל המורה ממש נחמדה" שאלתי "נכון?" ענתה לי, ואחרי כמה דקות של דיבורים אני ולוצ'יה מגיעות לחדר אוכל ראינו שולחן פנוי אז הזמנו אוכל והתיישבנו.
כשאנחנו מתחילות לאכול אנחנו רואות את לוקה מזמינה אוכל אז נופפתי לה שתדע איפה אנחנו ותבוא, "לוצ'יה… לא מפריע לך שאני מזמינה את לוקה נכון?" היא עונה לי שלא ואז לוקה מתיישבת לידינו.
אחרי איזה שתי דקות של שאנחנו אוכלות בשתיקה לוקה פותחת "אוף אני לא מאמינה שהושיבו אותי ליד איזה ילד שקט שלא מפסיק לחייך… זה מפחיד!" אני פונה אליה ואומרת "אבל הוא ניסה להתיידד איתך… זאת אומרת הוא גם דיבר איתך ראינו לא?" "היא עונה שכן אבל היא ניסתה להתעלם ואני ולוצ'יה התחלנו לצחוק בהתחלה היא לא הבינה למה.
כשאני לוצ'יה ולוקה חזרנו לכיתה לוקה חזרה למקום שלה אבל כראינו שיש עוד כמה דקות אני ולוצ'יה התיישבנו במקום שלי ושל ראי והמשכנו מעט לדבר.
עד שראי מגיע ואומר "תעופי לי מהמקום"לוצ'יה עשתה מבט זועף אבל קמה למקום שלה בלי לומר כלום, והוא התיישב. "יכולת לומר לה ללכת בצורה יותר נחמדה". הוא עונה לי "זה היה המקום שלי" אני עונה לו בעצבים "לא ראיתי את השם שלך כתוב על הכסא הזה!" ראי הביט בי בחיוך בקצה שפתיו התיישב והמשיך בשלו כאילו שאני לא שם!
רציתי לומר משהו אבל צלצול הפעמון הזכיר לי שהשיעור מתחיל.
היום חלף לו כמו כלום, ונפגשנו שוב שלושתנו בבריכה שקועות בביצוע העונש.
"אם אתן כל כך אוהבות לנקות אז באו לנקות גם אצלי" אני מרימה את עיני ורואה את החצוף הזה ראי עומד מלינו ומגחך…
ליפני שאני מספיקה להגיב אני שומעת את לוקה אומרת לו "החום כנראה יבש לך את המוח וטבילה בבריחה תצנן אותך"
"הייתי אומר שהיא יבשה אותך.." אומר ומצחקק החנון ההוא עם השיער השחור והעיניים הכחולות הילד הממושקף "וסתם למקרה שרציתם לדעת שמי דניאל"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך