הבה מיוחדת פרק 130:

אנונימית 19/12/2013 1265 צפיות 3 תגובות

פרק 130:
נקודת מבט של דניאל:
זאת מסיבת רווקים שיגרתית .
מועדון.אוכל.שתייה ..
מה שכן לא ציפיתי שיהיו כאן חשפניות וכאלה..
וואו אני לא מאמין שאני פאקינג מתחתן ,ועוד בגיל כ״כ צעיר,ולא מספיק חתונה אני פאקינג עומד להיות אבא!
אני יודע ששירן היא חלק בילתי נפרד מחיי והיא תפסה אצלי מקום ענק בלב ,אבל התגברתי עלייה באמת ..
נכון קצת התרחקנו אני והיא ,אבל זה גרם לי לשכוח ממנה ולהתאהב שוב בליאן .
ליאן היא מדהימה ,משהו שכל גבר היה רוצה ..לא שאני אומר ששירן לא ,פשוט שירן תפוסה אבל בעצם גם אני תפוס עכשיו ,וואו איך השתנתי איך הגעתי למצב כזה של להיות של מישהי אחת ?! חסר שמישהו יסתכל או יגע באישתי ,מאז ששנינו נתחתן היא שלי,שלי בלבד !אוח על השפתיים האלה,פנייה החלקות ,שערה המתולתל הארוך..אוח אני מטורף עלייה .טוב די לחשוב אני צריך להנות מהלילה האחרון שלי בתור גבר לא נשוי .מאור הביא שתייה ואני פשוט שתיתי ושתיתי,בטח בבוקר יהיה לי כאב ראש נורא .
נקודת המבט של ליאן:
אז מה ערב אחרון להיות רווקה?!לא רציתי משהו גדול,סתם משהו בקטנה..שירן ונטשה יודעות מה אני אוהבת ..
קצת מוזיקה,אוכל וסרט,והכי חשוב חברות מדהימות שנהנים איתן בכל רגע ורגע..
ספיר רצתה להזמין חשפן ,טוב הוא היה חתיך אש אבל לא רציתי ,התנגדתי ,אני אישה בהריון ושירן נשואה זה לגמרי לא מתאים ..
אוח איך גדלה לי הבטן , אני לא מאמינה שאני כבר חודש רביעי,איך לעזאזל אני יכנס לשמלה ?ונהייתה כ״כ שמנה .אוי אלוהים.
אני כ״כ מתרגשת למחר, אני גם כ״כ לחוצה ורוצה לעבור את זה ..

מה קרה ירדו הקוראות?זהו נמאס לכן מהסיפור כבר?אל תדאגו נשאר בערך עוד 10פרקים ,גג 15 לא יותרואני מתחילה סיפור חדש..
אני מתלבטת בין סיפור על ערפדים,או משהו על טבעי או על ערסים או סתם אהבה … מה אתם אומרים עם מה אני יתחיל יש לי כמה סיפורים בראש מה באלכן קודם ?


תגובות (3)

בבבקשה תמשיכי!!!!!

19/12/2013 16:11

תמשיכיייי!!!!!!!

21/12/2013 05:27

בבקשה תעשיי פרקים ארוכים !
אני מתה על הסיפורייםם שלךך !
ותעשי סיפור או על ערסים או על אהבה (;

22/12/2013 09:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך