I LOVE YOU FOREVER
סליחה, סליחה, סליחה שלא העלתי הרבה זמןןןןן
פשוט העומס ש.ב....
אני מקווה בחופש אני יצליח להעלות יותר מהר.....

אהבה ממבט ראשון?!{2}

I LOVE YOU FOREVER 12/09/2013 809 צפיות 7 תגובות
סליחה, סליחה, סליחה שלא העלתי הרבה זמןןןןן
פשוט העומס ש.ב....
אני מקווה בחופש אני יצליח להעלות יותר מהר.....

נק' של איימי.

כמה שלא אהבתי לשבת לבד, לידו(!) לא סירבתי!!!השיער הבלונדיני! העיניים! פשוט שלמות!!!

מאיפה הוא? איפה הוא למד לפני? היו לי הרבה שאלות, אבל שתקתי. המילים לא יצאו לי, פשוט נכשפתי מהיופי!

המורה התחילה לרשום את המערכת לשבוע הקרוב. התחלתי להעתיק. שמתי לב שג'ו לא מעתיק, לא אמרתי כלום, רק יסיתי לכתוב יותר מהר. כשסיימתי הבאתי לו את הדף.הוא קפץ (בקטנה) "זאת המערכת לשבוע הקרוב" הצבעתי על הלוח.

"אוי, ממש לא שמתי לב שהיא כותבת" הוא אמר "תודה רבה! אבל תשאירי את זה לעצמך. אני יעתיק לבד" הוא הוסיף בזמן שהוציא דף המתיק.הסתכלתי עליו, -לא. אין מצב שהוא ישים עליי. אני יותר מידי מכוערת בשבילו…- חשבתי. הצצתי לדף. היה לו כתב עגול ויפה… מה שלא אופייני לבנים. ואז נשמע צלצול.

כל הילדים רצו להפסקה, אחרונה יצאתי אני.

נק' של ג'ו.

הייתי שקועה בחלומות כשאיימי הציע לי דף. היא אמרה שזו מערכת שעותלשבוע הקרוב. לא היה לי נעים לקחת לה את הדף, אמרתי שאני אכתוב לבד. בזווית העין ראיתי שהיא הסתכלה איך אני כותב, ניסיתי לכתוב יפה.

היא, הילדה הכי מושלמת, ישבה לידי. כמה נעים זה היה, אבל הצלצול הרס. כל הילדים רצו החוצה. היא יצאה אחרונה. היא לא רצה כמו כולם, היא הלכה לאט, כאילו ההפסקה לא שימחה אותה.

הלכתי למגרש כדורגל עם כל הבנים.כל ההפסקה שיחקנו, הייתי שוער והחנסתי רק 2 גולים.

כשחזרנו ראיתי את איימי עם בלונים וכמה בנות מסביבה שרות לה "היום יום הולדת"

לא רציתי להדחף, אז חיכיתי שהמורה תבוא ותפתח כבר, כדי שאני יוכל להגיד לה גם מזל טוב.

להמשיך?


תגובות (7)

כן, כן כן, כן כן, כן כן, כן כן, כן כן, כןכן, כן כן, כן תמשיכי!~!
אפילו שקראתי הכל =]
ו.. *אהבה

12/09/2013 10:23

חווופש!!!! אני יצליח להעלות יותר…

ולכל מי שקורא: גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם!!!!!!!!!!!!!!!

12/09/2013 10:30

חווופש!!!! אני יצליח להעלות יותר…

ולכל מי שקורא: גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם!!!!!!!!!!!!!!!

12/09/2013 10:30

חחחחחחחחח אביגיל תתקני את הכותרת(:
ואת יודעת שבלה באה לישון אליכם מחר? אמא שלי הסכימה לה אבל בלה החצופה חושבת שצריך רשות רק של ההורים שלי ושלא צריך את הרשות של ההורים שלך…… וגלינה ואורנה באות לישון אצלי בכיפור!!! אאעאעאעאעאאע אבל איך אני יצום? לשטפן מחר יש יומולדת ובערב כולם באים אלינו…… בקיצור חיים קשים(:

12/09/2013 10:40

כןןןן החיים קשים!!!!!!!!!
וכן אני יודעת שהתה באה אלינו, אז החיים עוד יותר קשים!! מסכנים אבא ואמא שליי
חחחחחח

12/09/2013 11:24

חחחחחחחחחחחחחחחח רגע בלה באה לבד? בלעדינו?

12/09/2013 12:20

לא הבנתי מה הולך פה! זה שאני כבר כמה ימים חולה לא אומר שאני לא צריכה לדעת כלום!!!

12/09/2013 12:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך