הבעיה הכי גדולה שלי

11/09/2016 736 צפיות אין תגובות

כן, אני קנאית.בטירוף. מה ששלי שייך לי ורק לי. ואני אתן לו כל מה שצריך כדי שלא יתחיל רק לחשוב על ללכת לאחרות. אני טיפשה לפעמים. יש לי התקפי צחוק שאני נופלת על הרצפה, במיוחד כשאני ממש עייפה ואז כל החדר נקרע עליי מצחוק. אני המון פעמים יוצאת מטומטמת בכל מיני דברים והורסת גם המון המון דברים טובים.
אני לא יודעת אולי מה זה לאהוב. אבל אני יודעת לדאוג, שזה גם משהו בתכלס. אני יודעת להסתכל לך בעיניים ולדעת מתי אתה סתם עצבני מעבודה ומתי באמת רע לך. ומתי אתה רעב ברמה של התמוטטות ומתי סתם מתפנק.
יש לי בדיחות מפגרות לפעמים ואני מצחיקה את עצמי יותר מאשר אחרים כי אני אומרת משהו שנשמע לי מצחיק ואז צוחקת ואז הצחוק שלי מצחיק את כולם וזה יותר מצחיק. אני יודעת זה אידיוטי. אבל זה מה שמצחיק אותי.
אני מתעצבנת משטויות.אני מתעצבנת מזה שאתה לא אומר לי שלום כשאתה יוצא מעבודה או אומר למישהי משפט שהיית אמור לומר לי. אני שונאת את העובדה שאתה לא שלי רק כי כשאתה לא שלי אני לא יכולה פשוט לנשק את השפתיים שלך שהן הכי יפות בעולם ולומר לך בקול מתפנק שמה ששלי שייך לי.. כי אתה בעצם עוד לא שלי.
אני אולי לא הבחורה הטובה שאתה תמיד רומז שהיית רוצה שאהיה. אני כן בקשר עם בנים. וכן שותה. וכן לפעמים פעם במליון שנה מעשנת. אני לובשת שמלות קצרות ומורחת אודם אדום. אני שמה נעלי עקב גבוהות ולא כי אני בבאסה מהגובה שלי, כי דברים טובים באים באריזות קטנות, אלא כי זה סטייל וזה מדהים. אני לא מורידה את הראש כשבחור מסתכל. אני די פלרטטנית ושומרת את הסנוביות לאנשים שראויים שאני אהיה סנובית אליהם, שזה בערך 90 אחוז מהעולם שלנו.
רואה? אני אומנם יודעת לעגל פינות.. אבל אני כנה מאוד. אני יודעת לומר מה הדפקים בי.
מה עוד?… אני מאוהבת. זה עוד דפק. אני מתמכרת לגומה המהממת ולחיוך המושלם והצחוק הקצר אחרי כל שטות שאתה אומר. אני שרופה על זה שאתה שר וחושב שאתה מזייף אבל אני בערך יכולה להתנמס כשאני שומעת אותך שר. אני אוהבת את החיבוק שלך ואת הכנות שלך ואת הבגרות שאתה מראה רק לאנשים שמעיזים להתקרב אליך קרוב קרוב.
אני חושבת ששמניתי פה די והותר דפקים. אבל הדפק הגדול מכולם? הוא זה שאני לא מעיזה לגשת אליך, להצמיד אותך לקיר ולנשק אותך, בדיוק כמו ששנינו יודעים שאתה אוהב.
ואז, שנייה לפני שתתעשת ממה שקרה, אני אלחש "אני יודעת שאני דפוקה. אני יודעת.
אבל לך יש חלק גדול באשמה על זה שנדפקתי."
ואז שנינו נחייך חיוך מטומטם ואנשק אותך שוב.
אז אם כבר מדברים על בעיות?
אתה הבעיה הגדולה ביותר שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך