הברבור היפה – כמו השתקפות במראה: פרק 2 : יפיופה

time machine123 14/04/2017 547 צפיות 2 תגובות

מיכאל התקשר לאביטל כדי לבדוק מה עבר עליה מאז שהם נפרדו.
" אביטל , אני לא יכול. לומר לך את האמת? אני לא מוצא את עצמי מאז שנפרדנו. הייתי רוצה שנדבר קצת, מה את אומרת?" קרא מיכאל בקול שבור.
" מיכאל.. אני חושבת שדיברנו מספיק. וחוץ מזה, אין לנו מה לחזור אחד לשני." אמרה אביטל בשקט.
" אני רוצה לדבר איתך לבד, בלי הצל של גבריאל, רק אני ואת. הייתי רוצה שנשוב למה שהיינו פעם." קבע מיכאל ואביטל לא התווכחה איתו על כך.
" טוב , אני אחשוב על זה טיפה. " חתמה אביטל והשיחה התנתקה.
אביטל הרהרה במה שמיכאל הציע לה. היא נזכרה ברגעים הכי יפים שלה ושל מיכאל ביחד והיא לא יכלה להבין איך זה קרה שהם סיימו את הקשר באופן פתאומי.
היא ידעה גם שהיא הזכירה את גבריאל לא פעם בשיחותיה עם מיכאל . מיכאל לא אהב שאביטל לא הפסיקה לדבר על גבריאל.
כאילו באיזה מקום היא לא רצתה לתת לו ללכת.
הוא נשאר לה עמוק בתוך הלב והיא לא יכלה לשכוח אותו.
איך למרות כל מה שהוא עשה לה וגרם לה לחוות הרבה סבל , היא לא יכלה להפסיק לאהוב אותו.
גם גבריאל הרגיש כמוה , שהוא לא הפסיק לאהוב אותה אף פעם והוא לא היה מסוגל לשכוח אותה.
אביטל הרגישה שהיא גם אהבה את מיכאל אבל בו בזמן היא לא הייתה מסוגלת לשכוח גם את גבריאל.
בזמן שהיא התארגנה לצילומים בסטודיו , היא שמעה לפתע על הדלת. מי כבר בא אליה בשעה הזאת?
היא מיהרה לפתוח את הדלת בפניו , כשלפתע הופיע לפניה מיכאל.
" מיכאל , מה אתה עושה פה?" שאלה אביטל בקול מופתע.
" אביטל , אני ואת צריכים לחזור להיות ביחד." הטיח בפניה את מה שהוא הרגיש אליה.
" מה זאת אומרת?" שאלה אביטל בקול עצוב.
" זאת אומרת שאני לא יכול בלעדייך." אמר לה והתקרב אליה והתחיל לנשק אותה באריכות.


תגובות (2)

תמשיכי אהבתי ממש :)

19/04/2017 00:49

תודה אמשיך

19/04/2017 08:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך