הברבור הלבן פרק 32

Bloddy bomb 09/07/2023 253 צפיות אין תגובות

בשביל חואנה, זו הייתה הדרך היחידה בה היא תאמין שהכול יהיה טוב. לוסי הייתה אישה שנוצלה על ידי הוריה המאמצים. נדמה שהם הרחיקו ממנה , הם הצליחו להפריד בינה לבין אמה הביולוגית.

היא תשלים את הזמן שחסר לה לצד אמה , אנדרו הלך מבית החולים כי הוא רצה לדעת מה שלומו של קן.

קן היה בדרכו לקרוא את המכתב של קרול , הוא כבר ידע מה נכתב בו מראש כדי לחסוך ממנו כאב ותסכול.

כך נפתח המכתב :

" לקן שלי , אני מקווה שתמשיך הלאה בחייך ותהיה מאושר. לא משנה באיזו דרך. אני משחררת אותך כדי שתדע שאני לא יכולה לשכוח אודותיך. אבל אני מתנתקת ממך בידיעה שאתה השתנית מאז הגענו לפנימייה הזאת ביחד . אמרתי לעצמי, ממתי הוא נהפך לגיי?

מאחלת עבורך חיים טובים ומאושרים עם אנדרו. מי יודע

על החתום,

מישהי שפעם אהבה אותך באמת."

הדמעות נקוו בעיניו, הוא לא היה יכול לעצור את עצמו . זה לא פשוט להיות אדיש לרגשות שלו כלפי קרול.

קרול עזבה אותו בדיוק כשהוא הבין שהוא גיי ושנשאר והיה מאוהב באנדרו. כל עוד הוא לא איתו, הוא לא יוכל להשלים עם העובדה שהוא נפרד מקרול.

" חבל," אמר לעצמו בזמן שמחה את דמעותיו כדי שאף אחד לא יראה אותו בוכה. הוא ישב על מדרגת האבן וחשב לעומק איך עתה ייראו חייו. איך הוא ימשיך בלי קרול, בלי הצחוק המהפנט שהיה לה .

חואנה התיישבה על הכיסא והמתינה לבשורות טובות ,שיבואו. היא ידעה היטב שזה לא ימשך הרבה זמן.

יבוא היום והכול יסתדר על מי מנוחות. אימא שלה תבריא לחלוטין ותשתחרר מבית החולים. לאורח כזה היא לא ציפתה. היא הרגישה שהיא כל הזמן יושבת על קוצים.

הלב שלה אמר שאנדרו מאוהב במישהו אחר. היא שאלה את עצמה המון שאלות, מוחה עבד ללא הפסקה.

ארתורו בא, למה הוא הגיע לפה אחרי שדחתה אותו כל כך הרבה פעמים רבות?

" ארתורו, מה אתה עושה פה?" שאלה חואנה בקול זועם, בעוצמת הקול הגבוה שלה.

"באתי להיות לצידך. אל תגידי לי כלום. אולי אני לא משלים עם זה שאני צריך להיות רחוק ממך." הוא אמר בתשוקה ובשנייה אחת הוא משך את ידה כשהוא נישק אותה נשיקה אגרסיבית.

חואנה הרחיקה אותו מעליה , וסטרה לו בלחיו.

" חואנה , אני…" אמר בבושה , הוא לא ידע מה לומר.

" אין לך בושה! אמרתי לך שאני מאוהבת באנדרו. זהו זה, די , פשוט די!" אמרה חואנה בכעס חזק על ארתורו.

שאקירה ראתה אותם מרחוק, היא זעמה לא פחות על חואנה כמו שכעסה התגבר שהעניין שלו בה התחדש לאחר שהתברר שהוא רצה להחזיר את חואנה אליו נואשות.

" לאן אלך? איפה אשן?" שאל ארתורו בעיניים מתחננות את חואנה.

בדיוק , כשהיא שקעה במחשבותיה הדיכאוניות, אמה הגיחה כשהיא בריאה ושלמה . חואנה חייכה אליה קצרות וניגשה לעברה כדי לחבק אותה.

ארתורו הסתכל על חואנה המאושרת, והבטיח לעצמו שהוא עשה כל מה שהוא היה יכול כדי להחזיר אותה אליו בפעם האחרונה בהחלט.

" אימא!" אמרה חואנה בבכי תמרורים בעודה מתרגשת על הפגישה המחודשת עם לוסי, " אימא היקרה שלי!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך