הברבור הלבן פרק 5

Bloddy bomb 02/06/2019 497 צפיות אין תגובות

ברברה הביטה על חואנה במבט נדהם ולא קלטה שזה מה שקורה לה. מי הסית את החברה הכי טובה נגדה.
" רגע אני לא מבינה מה את אומרת לי כאן חואנה." קראה ולא האמינה למשמע אוזניה . " מי אמר לך שיש סוד? מי בכלל גרם לך לחשוב על שאני לא חברה טובה?" שאלה בבכי תוך כדי שהדמעות ירדו במורד לחיה.
" את יודעת על הסוד הזה ואת לא מספרת לי כלום על מה שקרה! ארתורו סיפר לי שאת מסתירה איזה סוד ואת רוצה להגיד עכשיו שהוא משקר?" קראה חואנה בזעם.
" אני לא מסתירה ממך שום סוד ואת יכולה להיות בטוחה שהחבר שלך משקר לך במצח נחושה. יש לי עצה בשבילך תבדקי את הדברים לפני שאת באה להאשים מישהו. " קראה ברברה בסערת רגשות.
" סליחה שהאשמתי בלי לבדוק את הדברים קודם אז את אומרת לי שארתורו טעה בקשר לדברים שהוא אמר עלייך." אמרה בחיוך מתנצל והורידה את ראשה בבושה.
" לא הכול בסדר אם יש מישהו שהוא לא בסדר זה ארתורו." אמרה ברברה ברצינות והסיטה את מבטה הצידה.
" מה את רצינית?! מה הקטע עם ארתורו? למה את חושבת שהוא לא בסדר?" שאלה חואנה בסקרנות.
" זה לא שאני חושבת שהוא לא בסדר פשוט ש…" היא אמרה ואחר כך התחרטה על דבריה . היא הלכה משם מבלי להגיד לה שלום.
חואנה הביטה בה מאוכזבת היא לא הבינה מה קורה לברברה למה היא אומרת שארתורו לא בסדר. היא מכירה טוב מאוד את החבר שלה והיא יודעת שהוא לא פגע באף זבוב אז מה הסיפור של ברברה עם להאשים כל הזמן את מי שהיא יוצאת איתו.
ואז היא המשיכה הלאה לעבר החדר שלה. היא ראתה את שאקירה, היא לא תיארה לעצמה שזו הייתה הבחורה איתה ארתורו בגד בה מאחורי גבה.
" מי את ומה את עושה בחדר שלי?" שאלה חואנה בעצבים ומהרגע הראשון שהיא פגשה בה היא לא יכלה לסבול אותה.
" אני לא חייבת לשאול רשות נכנסתי והרגשתי בנוח את בת הזוג של ארתורו, נכון? נעים להכיר." קראה שאקירה בחיוך חצוף.
" איך את מכירה את ארתורו?" היא שאלה אותה בקול תקיף.
" אני והוא יוצאים גם לך הוא לא סיפר את האמת, אז כדאי שתדעי שארתורו בוגד בך." אמרה בחיוך מרושע ונהנתה מכל רגע שהיא ראתה שחואנה התבוננה בה במבט של עגל בעיניים . חואנה עמדה ולא הבינה שזה מה שקורה מתחת לאף שלה.
" ארתורו בוגד בי? איתך?" שאלה חואנה בקול מאוכזב ולא ידעה איך לעכל את הבשורה הזאת שנחתה ללא הודעה פתאום.
" כן הוא בוגד בך איתי . כואב לדעת שהאדם שהכי אהבת לא היה נאמן לך הלוואי שתמותי מרוב כאב !" שאקירה לעגה לה.
חואנה נזרקה על המיטה בבכי סוער והפעם היא ידעה שהיא לא תסמוך על גברים יותר.
" שיהיה יום טוב." היא אמרה בחיוך מתגרה והלכה לדרכה .
חואנה שמעה את צחוקה המתגלגל וקיללה את הרגע שהיא התאהבה בארתורו.
איך היא בכלל חשבה על האפשרות שזה מה שיקרה לה באמת? אף אחד לא ידע שבמהלך כל התקופה הזאת הוא בגד בה עם השאקירה הזאת.
אם היה אפשר לעשות סרט שמבוסס על החיים שלה אז היו קוראים לזה " המטומטמת" .
" אוף! " גנחה בייאוש אל תוך הכר וחשבה שהיא לבד בעולם הזה.
ברברה ודולסה הופיעו משום מקום והבחינו שחואנה הייתה הרוסה ושבורה מבחינה נפשית.
" זה נכון צדקת ארתורו בוגד בי מאחורי גבי ולא ידעתי כלום מזה זה היה כל הזמן מתחת לאף שלי! " קראה חואנה בקול שבור.
" ארתורו בוגד בך? איך הגעת לתיאוריה המוטעית הזאת שהוא עם מישהי אחרת?" שאלה ברברה בקול והתבונה בה ממושכות.
" כי מי שיוצאת איתו אמרה באופן אישי שהוא בגד בי ואתן יודעות מה היא בכלל לא שיקרה." קראה בעצב והדמעות זלגו וזלגו.
" זה נכון אני יודעת על זה כי גיליתי את ארתורו עם מישהי אחרת בקיצור תפסתי אותם על חם וההוא אמר שאין ביניהם כלום המנוול הדפוק הזה!!" אמרה ברברה והביטה על חברתה השבורה ברחמים.
" אז ידעת שהוא בגד בי ובכל זאת לא סיפרת על זה? היית המשתפית שלו נכון? איך יכולתי לדעת שהוא בחר לעשות זאת בדרך הכי יצירתית שיש לבגוד בי מאחורי גבי ממש רעיון לא רע. וואלה ולחשוב שהייתי קלת דעת והאמנתי בו לעולם לא אחזור להאמין בגברים יותר בחיי שלא." קראה באכזבה ועיניה היו נפוחות ואדומות מרוב בכי.
" חואנה אל תיקחי את זה קשה כל כך . ארתורו גבר לא ראוי לך , מגיע לך הטוב ביותר. אני מבטיחה שאת עוד תמצאי את אהבת חייך וכרגע את שבורה ומרוסקת אני מבינה מאיפה זה מגיע אחותי!" אמרה ברברה בניסיון לעודד את חואנה.
" בזה אני ממש לא בטוחה אני לא יודעת אם אוכל להתגבר עליו יהיה לי קשה מאוד." קראה חואנה בתסכול.
" תראי את צריכה לעשות קצת מאמץ בשביל שתוכלי להתגבר עליו סופית. מה את אומרת שנצא אני, את וברברה לקניות בקניון כדי לחדש את המלתחה בארון הבגדים שלך את חייבת לחדש אז בשביל זה אנחנו כאן." הציעה דולסה.
" אני מסכימה , איזה כיף לנו להיות בקניון רק שלושתנו. " קראה חואנה בנימה חיובית כדי להוציא את עצמה מהדיכאון.
" כן יהיה כיף להיות רק שלושתנו ואני שמחה שאת קצת מסכימה לצאת לנשום אוויר צח." אמרה ברברה וחיבקה את שתי חברותיה.
" איזה כיף להיות השלישייה המאוחדת." קראה דולסה בהתרגשות ודמעות עמדו בעיניה.
" תודה בנות לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכן אתן המשענת שלי כשאני צריכה גב לצרות שלי תודה שאתן פה !" אמרה חואנה בשביעות רצון.
חואנה , ברברה ודולסה יצאו מן החדר של חואנה, מוניקה ואנדראה. כל אחת הייתה מצוידת עם התיק שלה ובדרך הן פגשו באנדרו , מי שהיה התלמיד החדש שקרץ לעבר חואנה שהסמיקה כפליים.
היא לא ידעה מה לומר כי היא הייתה מאוד נבוכה לגלות שהוא הסתכל עליה ולא הסיט את מבטו לעבר שתי חברותיה היפהפיות.
" שלום יפהפייה!" קרא אנדרו בניסיון ללכוד את תשומת הלב של חואנה .
" הו תראי הוא מנסה להתחיל איתך למה את לא הולכת אליו ואומרת לו שלום? הוא כל כך חמוד!" אמרה דולסה במתיקות כדי שחואנה תיענה לחיזוריו של אנדרו.
" השתגעת אני לא הולכת אחרי זרים ובמיוחד זה שמתחילים איתי באמצע הרחוב אתן לא שמות לב מה שקורה כל המבטים מופנים אלינו." קראה בבושה ולא הסתכלה בחזרה אל אנדרו , היא הרגישה כאילו זה היה חטא להסתכל עליו לאחר מה שקרה עם ארתורו .
" נו אז מה אם מסתכלים? לכי אליו את יודעת מה הייתי עושה עם הממתק הזה? הייתי מנצלת את זה כדי לברוח מכאן הכי רחוק שאפשר." קראה ברברה בחיוך שובב כשניסתה לשכנע את חואנה וזו לא כל כך הסכימה מהרעיון הזה של לצאת איתו לבד.
" טוב בנות בואו נתקדם לקניון ממילא לא רציתי לצאת לא התחשק לי!" אמרה בחוסר חשק ונאנחה לעצמה.
ברברה ודולסה החליטו להתעלם מקסמו האישי של אנדרו ולהתקדם לבדן לקניון.
" בנות אני לא מבינה אתכן רציתן לצאת לקניות תהיו שלמות עד הסוף עם ההחלטה שלכן." לא הבינה חואנה והביטה בהן בפליאה גמורה.
הן הלכו הלאה ולא קלטו שאנדרו הלך בעקבותיהם והוא ינסה לכבוש את ליבה גם אם היא קצת תפגין התנגדות בהתחלה.
חואנה הביטה סביבה בבלבול רב היא הרגישה שמישהו הולך אחריהן , האמת שהיא תיארה לעצמה שהאנדרו הזה לא יוותר בקלות וינסה את מזלו בלהתחיל איתה שוב.
" היי ילדת פלא למה את מתחמקת?" קרא בשובבות וצחק לעצמו , חואנה הביטה עליו במבט זועם.
" אני לא ילדת פלא אני רק בחורה רגילה." קראה חואנה בטון מתגונן.
" יופי שאת מסתכלת עליי עכשיו אנחנו בהתחלה טובה על בטוח למה חשבת שאניח לך בשקט? " אמר אנדרו בחיוך מתגרה .
" תפסיק לעוף על עצמך אתה לא יודע את מקומך אמרתי כבר שתתן לי ולחברותיי לבלות בנחת. " מלמלה בעצבנות תוך כדי שהיא הסמיקה מאוד ופחדה להגיד שכן , אנדרו ממש מצא חן בעיניה.
" למה את מתרגזת או שאת כועסת או שאת מזעיפה פנים ואת נראית ממש כמו קיטור עשן שתכף מתפוצץ." קרא בחיוך שובב ואחז בה תוך כדי שהוא חייך לעצמו כאילו הוא ניצח.
" תפסיק לחייך כאילו אתה המנצח אין לי חשק וכוח לאף אחד אוף איתך נהרס הכיף." קראה חואנה בעצבנות והרגישה שיש לה עור ברווז. היא יכלה להרגיש זאת באופן ברור.
" מה בגללי נהרס הכיף? אני לא ממש מאמין לך." קרא בחיוך שופע ביטחון .
הם נשמו בכבדות והביטו זו על זה שפתותיהם כמעט נצמדו אך לחואנה כבר נמאס הילד חסר החינוך הזה צריך לדעת את מקומו…
חואנה מיקדה את מבטה בו והבינה שהיא מאוד מאוהבת אבל היא לא ידעה מה לעשות.
אנדרו שיחרר את ידו ממנה והניח לה לבלות עם חברותיה תוך שהוא מגניב מבט אליה בחיוך של שובר לבבות קלאסי.
הוא הלך משם בחזרה אל הפנימייה בזמן שאכזבה רוטטת אחזה בו באותן הדקות שנדמו לו כנצח.
" מה זה היה חואנה? נראה שיש בין שינכם כימיה מטורפת את לא יכלת להפסיק להביט בו הוא ממש חתיך אש אה?" קראה ברברה בחיוך של ניצחון.
" זה לא היה כלום בסדר? לא היה פה שום כלום כי הוא ממש לא ידע את מקומו." קראה חואנה והעדיפה שלא לחשוב על האפשרות שבינה לבין אנדרו האהבה תבער לעולם.
" אני מרגישה דברים אני רואה איך הסתכלת עליו נו איך את יכולה להתעלל בו רגשית ככה אני הייתי מזמן נענית לחיזוריו ברצון." זרתה ברברה פצעים על שברון ליבה של חברתה.
" את מתחילה עם כל מי שזז נכנסת למיטה עם כל בחור שמוצא חן בעינייך." אמרה חואנה כדי שהיא תעזוב אותה לנפשה.
" חואנה קדימה את לא יכולה להכחיש את מאוהבת , את מאוהבת ואני לא יכולה להבין למה את מתעקשת להישאר עם אחד כמו ארתורו אמרתי לך כבר הוא לא הבחור בשבילך את צריכה להיות עם אנדרו." קראה ברברה בהחלטיות , חואנה הביטה בה והיא הסכימה עם כל מילה שברברה אמרה.
" את חושבת שכן?" שאלה חואנה בחשש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך