Bloddy bomb
פביאנה ותומס עושים אהבה😝😜😋😎😘😳😀 מה אתה חושבים שיקרה בהמשך😘😰😱🐻😋😮😤

הברווזון המכוער לא-פרק 5😇

Bloddy bomb 26/05/2019 485 צפיות אין תגובות
פביאנה ותומס עושים אהבה😝😜😋😎😘😳😀 מה אתה חושבים שיקרה בהמשך😘😰😱🐻😋😮😤

פביאנה כבר לא רצתה לדבר עם תומס, היא צריכה להתרחק ממנו באופן מיידי. הפעם היא לא תסמוך עליו שוב.
אנריקה הלך לבדוק מה קורה עם פביאנה. בטח היא מתייבשת שם לבדה בלעדיו.
הוא נפרד מאלדו והלך לחפש אחריה לאחר שנודע לו שהיא בילתה עם תומס, הוא לא רצה שיאונה לה כל רע.
עם הביריון הזה אי אפשר לדעת מה יקרה.
תמיד הוא מסתבך בצרות ופביאנה נגררת אחריו כאילו היא נערה כנועה שלא יודעת מה עובר עליה.
נראה שהוא היה צריך להרחיק אותה ממנו לתמיד.
הוא ראה שתומס וחבריו חיפשו אותו כדי להרביץ לו באופן אישי, הוא לקח את עצמו וניסה לברוח ככל שיכל, אבל הם השיגו אותו במהרה ותקעו בו כמה מכות טובות עד שהוא יבין שעם תומס אף אחד לא מעז להתעסק.
" תומס ביקש מאיתנו שנשלח לך מסר אישי בשמו! שלא תעז לומר לו מה לעשות. אתה כבר יודע מה תעשה בנוגע לכסף שאתה חייב לנו בתמורה לליל תענוגות אחד!" אמרו הבחורים באיום.
" איזה ליל תענוגות ? אתם מוכנים להגיד לי מה אתה רוצים ממני?" שאל אנריקה בנימת תסכול.
" אנחנו רוצים שאחותך פביאנה תתמסר באופן סופי לתומס! עוד הלילה שזה יקרה איתה, ואנחנו נעזוב אותך בשקט . לא נחפש אחרייך עוד!" אמרו הבחורים לאנריקה והוא לא ידע מה לעשות עם עצמו.
" מי אמר שאני חייב לשמוע בקולכם? מי אמר שבדרך הזאת אתם תקבלו את הכסף שכביכול לקחתי מכם?" קרא אנריקה בקול זועם והלך משם.
אנריקה ברח מבית הספר אל הדרך שהובילה אל ביתו.
" שלום , בית!" הוא אמר בעצב ונכנס לאט לאט מן השער הפתוח היישר לבית.
" שלום גם לך!" אמר ארמנדו בחיוך וכשראה שאנריקה חזר פצוע מבית הספר, חיוכו נעלם מפניו כלא היה.
" למה חזרת פצוע?" שאל ארמנדו בסקרנות וציפה לתשובה.
" הסתבכתי בגדול אבא! הביריון של הבית ספר שלח את חבריו כדי שהם ירבצו לי. במהלך המריבה שלי איתם, הם אמרו לי שאותו ביריון של בית הספר שקוראים לו תומס, רוצה שפביאנה תתמסר אליו באופן סופי!" אמר אנריקה בקול שבור אומר כמעט בחצי קול חלוש שהוא הולך לנוח קצת בחדרו כי הוא אינו מרגיש בטוב.

*****
בינתיים בבית הספר, תומס תיכנן את הפעם הראשונה שלו עם פביאנה.
הוא ניצל שאלדו לא היה בסביבה, כדי לנסות לכבוש אותה בעצמו.
כשפביאנה הופיעה בפתח היא חשבה שהיא נפגשת עם אלדו באופן אישי. והיא לא הבינה שום דבר.
פביאנה חייכה אליו קצת, היא קרצה אליו בביישנות.
תומס חייך אליה והעביר קצוות שיער עקשנית אל מאחורי אוזניה.
" אלדו , אני חושבת שאני מחבבת אותך!" היא אמרה וחייכה חיוך ביישני.
הוא התקרב אליה ואחז בפניה בשתי ידיו. הוא נישק אותה באריכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך