הברווזונת המכוערת פרק 13 – לב של גבר

time machine123 04/04/2017 638 צפיות אין תגובות

גבריאל הבין שאין לו סיכוי עם מיכאל במלחמה על הלב של אביטל. שהוא יכנס איתו לקרב מולה. עוד יותר עכשיו , מיכאל גרם לו להבין שהוא רצה אותו כמה שיותר רחוק לאביטל.
אבל זה לא יהיה מה שיכניע אותו. להפך, הוא לא הפסיק להאמין שאביטל תהיה החברה שלו.
כשאביטל הסבירה לו שאין לשניהם סיכוי אי פעם לחזור להיות ביחד.
ליבו נשבר והוא היה מאוכזב ממנה לחלוטין. לא רק מדחייתה אותו , אלא גם התנהגותה קצת הגעילה אותו. איך היא מסוגלת לשחק ברגשותיו, כשאמרה למיכאל שהיא הסכימה להיות החברה שלו. הוא עוד יותר רצה לצעוק.
אולי מה שהוא עשה לה פעם , חוזר אליו במהדורה שנייה ואף מפחידה יותר.
כי היא נפגעה ממנו בעבר. כך שאולי באיזשהו מקום האמון שלה באנשים נפגע.
ולצפות ממנה לסמוך עליו מחדש, זה יהיה קצת קשה מכיוון שעכשיו היא פגועה ממנו.
כשגבריאל סיים את יום הלימודים , הוא הבחין בחבורה שפעם היה חלק ממנה. הבנים התקרבו אליו בזה אחר זה , מביטים עליו באכזבה קלה.
" באנו להגיד שאנחנו רוצים לנתק איתך את הקשר. אנו לא רואים אותך כמנהיג החבורה שלנו יותר. אנחנו רוצים שזה יהיה לך מאוד ברור, שמעת?" אמרו לו ונעלמו בתוך המסדרון. גבריאל נשא את רגליו וברח משם. עכשיו באמת הם הפסיקו לראות אותו כמנהיג החבורה שלהם , כי כמו הפתעה הם הבינו פתאום במה הם היו מעורבים כל הזמן.
בלצחוק על אביטל כל הזמן. עכשיו הם חיפשו את הדרך איך למחול על החטא שלהם ולהתנצל בפני אביטל, ולהגיד לה שהם רוצים להתחיל דף חדש ונקי.
גבריאל חיפש את אביטל בשביל לנסות לתפוס אותה דווקא כשהיא לא נמצאת עם מיכאל , הוא רצה להגיד לה שהוא כבר לגמרי מאוהב בה עד מעל הראש.
אבל הוא לא מצא אותה. אפילו לא עכשיו כשהוא נותר עם השאלות פתוחות , לא פתורות לחלוטין.
בדיוק אז הגיע מיכאל . הוא גרם לו לעצור במקומו.
" אהממ , אז אתה גנבת ממני את הנערה שאני אוהב? מה הדבר הבא שתרצה לעשות כי כל פעם שאתה והיא מתקרבים עוד יותר, אני לא יכול כבר , אני משתגע מקנאה!" אמר לו גבריאל בתוקפנות.
" תראה , אני לא רוצה שאביטל תיפגע ממך יותר. אני לא לקחתי ממך שום דבר . זאת היא שהחליטה להיות החברה שלי , אני לא קשור אליה." אמר לו והשנים התחילו להתקוטט.
" אבל אני אוהב אותה ואני סובל!" אמר גבריאל ונשך את שפתו התחתונה בכאב.
" ממה בדיוק אתה סובל , גבריאל ? מכך שמה שעשית לה , חוזר אלייך והיא מתייחסת אלייך בדיוק איך שהתייחסת אליה והעלבת אותה כל הזמן. לא למדת לקח עדיין , שהיא נפגעה ממך הרבה פעמים , והיא איבדה את אמונה בך ." העמיד מיכאל את גבריאל במקום הראוי לו.
גבריאל נותר נטוע במקומו. לא מבין איך הוא ירד במצבו החברתי. הוא לא רצה להאמין שזה קורה לו.
למה אביטל הסכימה להיות החברה של מיכאל ולא שלו? למה הוא כבר לא יהיה מנהיג החבורה שבעברה הייתה זוהרת יותר?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך