הברווזונת המכוערת פרק 15 – מה לעשות כדי לגרום לך להישאר?

time machine123 28/09/2017 655 צפיות אין תגובות

זה קרה ביום ההולדת של אביטל. גבריאל תיכנן לה הפתעה שהיא לא תשכח בחיים שלה. הוא מילא את כל חדר הכיתה בבלונים אדומים וכתב על הלוח בטוש אדום כאש: אוהב אותך אביטל, האם תסלחי לי ותהיי החברה שלי.
הוא ידע שזה היום המיוחד שלה והוא רצה לעשות את היום הזה לעוד יותר מרגש בשבילה.
ליבו היה שבור אך הוא היה נחוש מתמיד להילחם על ליבה של אביטל. אפילו אם זה אומר שהוא יצטרך לעשות את זה לבד.
אביטל ומיכאל טיילו בחוץ , אוחזים יד ביד. אבל בצד האחר של בית הספר ,גבריאל רצה להפריד בין שניהם ולהחזיר אותה אליו.
עליה הוא לא יוותר כל כך בקלות .
הוא כבר הכין את כל מה שהיה צריך לקראת יום הולדתה של אביטל.
הוא הבחין שאביטל ומיכאל ישבו כדי לנוח כמה דקות ומיכאל התכופף כדי לנשק את אביטל והוא עשה זאת לנגד עיניו של גבריאל , שיבין איזו בחורה של זהב הוא הפסיד.
גבריאל החליט להחזיר אליו את אביטל ולא משנה לו הדרך בכלל.
כאשר הוא ראה הם מתנשקים , הוא הקשה להסתיר את רגשותיו.
" אם אתה חושב שאני אתן לשניכם ביחד , אתה מאוד טועה. " אמר גבריאל והרגיש שהוא התמלא כל כולו שנאה כלפי מיכאל.
מיכאל גיחך לעצמו ואמר : " אתה מלמד אותי איך לאהוב? אתה שכל הזמן הזה שיחקת ברגשות של אביטל? אתה לא יכול ללמד אף אחד כלום , כי עוד לא למדת בעצמך איך זה לאהוב מישהי אחרי שפגעת בה כל כך עמוק. אל תהיה צבוע." אמר מיכאל בעצבנות.
גבריאל ניסה להתגבר על העלבון ולספוג את הדברים הקשים שהטיח בו מיכאל.
" אם אתה אומר את זה ככה, סימן שהיום זה יום הדין הפרטי שלי." הוסיף בקול שקט ואז הוא השתתק.
היום זה היום הדין שלך , גבריאל . מיכאל רצה להגיד אבל הוא שתק. אביטל וגבריאל הביטו זה בזו במבוכה.
גבריאל סימן לה שתבוא כי הוא רצה לשוחח איתה לבד בלי הנוכחות המעיקה של מיכאל.
" מה אתה רוצה?!" היא שאלה אותו בקול פוגע וקר. הוא הרגיש צביטה של אכזבה בליבו.
" שנדבר." הוסיף. אביטל לא זעה ממקומה ונראה שהיא רצתה לעשות לו דווקא.
" מה יש? אתה לא אוהב לשמוע שאומרים לך " לא"?" קראה אביטל בקול קשה והיא הייתה מאוד קשוחה איתו.
מיכאל חייך כי היה נראה שהוא נהנה מהסבל של גבריאל ושמח לאידו.
" אביטל , למה את מתייחסת אליי ככה? לא עשיתי לך שום דבר רע!" אמר בעצב כשדמעות נפלו מעיניו. הפעם הוא היה שקוע בצער אמיתי.
" תכף אראה לך מה זה שום דבר! זה שפגעת בי , לא אומר שאסור לי לפגוע גם בך." הטיחה בו ברגשות זעם מפני שהיא עדיין במקום נסתר בליבה , היא הייתה פגועה ממנו.
הוא התחיל לבכות והלך משם אל אחת הכיתות. הפעם הוא לא היה יכול להתעלם מהגוש שהוא הרגיש בגרונו . אביטל הרגישה קצת שהיא הרחיקה לכת עם הקשיחות שלה והלכה לראות היכן גבריאל מסתתר.
גבריאל לא רצה להרים את מבטו לעברה. הוא נפגע ממנה די והותר.
" באת פה כי החבר שלך ביקש ממך לצחוק עליי? לא תודה , אני מעדיף להישאר דחוי. אף פעם לא פגעו בי ככה , אביטל. זה היה דוחה מה שעשית. אם כבר עשיתי משהו , אז אני חוזר בי ומתנצל כי עכשיו אני פשוט אוהב אותך." הודה גבריאל בפניה , קם ממקומו והראה לה את ההפתעה שהוא הכין בעבורה.
" מה כל זה באמת בשבילי?" שאלה במבוכה והשפילה את מבטה. היא לא ידעה מה לומר.
" כן , יותר מזה , אני רוצה לאחל לך מזל טוב, ובאותה ההזדמנות לשאול אותך אם את תסלחי לי ואת רוצה להיות החברה שלי?" שאל גבריאל בלחץ מחשש שאביטל תסרב לו.
" חברה שלך?" שאלה בגיחוך וצחקה. גבריאל התקרב אליה והחל לנשק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך