הברווזונת המכוערת פרק 3 – אם יש אהבה אז היכן היא הלילה?

time machine123 21/03/2016 735 צפיות אין תגובות

אביטל נכנסה לכיתה לבדה, אף אחד לא חיכה לה שם. היא פתחה את הילקוט והוציאה מחברת אדומה ששימשה אותה לכתיבת רגשותיה. היא פתחה בעמוד הראשון והחלה לכתוב את כל מה שעבר עליה מאז שהיא הגיעה לבית הספר הזה.
כל אחד שרק ראה אותה , התרחק ממנה עוד בתחילת שנת הלימודים כשרק הייתה נחשבת לתלמידה חדשה. את כל מה שהיא הרגישה , ואת כל מה שהעיק עליה היא כתבה על זה במחברת. בדיוק בשמונה וחצי , הופיעו גבריאל וחבורתו.
" איך אומרים " בוקר טוב " בברווזית?, אוי הפלתי לך את הדף." גיחך גבריאל והפיל לאביטל את המחברת האדומה.
" תביאי את המחברת האדומה בבקשה!" קראה אביטל בקושי. הוא שלף מכיס מכנסיו את המצית ושרף לאביטל את המחברת האדומה.
אביטל הזדעזעה למראה המחברת האהובה שנשרפה על ידי גבריאל. היא לא האמינה שהנער שהכי אהבה בעולם ודווקא בו התאהבה שרף לה את המחברת.
" אני רוצה לראות אותך פורצת בבכי , למי תפני לעזרה כאשר אף אחד לא בכיתה?" הוסיף גבריאל בארסיות. אביטל לא ענתה לו.
" למה אתה שרפת לי את המחברת?" היא הוסיפה בכאב. גבריאל הביט בה בבוז.
" כי אני רוצה לראות אותך בוכה," אמר לה גבריאל בהתגרות.
" תשמע, אתה לא רק מפגר, אתה גם דפוק בשכל. למה אתה מדבר אליי כך? "צרחה עליו אביטל בכל כוחה. היא כבר לא יכלה לשמור בפנים את כל מה שהיא הרגישה.
" את מכוערת , מגעילה ודוחה . אף אחד לא יתחבר אלייך ככה. כל אחד ראה כבר מי את באמת!!" הטיף גבריאל בפניה את כל מה שהוא חשב עליה. שתלך לבית הספר הזה. למה היא באה ללמוד דווקא פה?
אז בא מיכאל , אביטל התחילה שוב לבכות. " אתה לא תדבר אליה ככה , אני לא ארשה לך לפגוע בה." הגן עליה מיכאל בלי לחשוב בכלל.
" אביטל , אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך. די מאמי, די!!" הוא אמר לה ברוך וניחם אותה. הוא ליטף את שערה ברוך. אביטל התרפקה על כתפו.
מיכאל התקרב אליה ונישק אותה פתאום. היא לא הבינה איך זה קרה. איך זה שבן הכי מקובל מפנה כלפיי אהבה? האם זה ייתכן?
" מה אתה עושה?!" אביטל נבהלה והרחיקה אותו ממנה.
" אני לא רוצה שתבכי . האידיוט הזה לא יציק לך יותר." אמר והמשיך לנשק אותה באריכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך