הבריכה בצימר חלק שני

06/06/2018 3382 צפיות 2 תגובות

אכלנו ארוחת ערב, אחר כך אני לבשתי בגד ים ואשתי תחתון וחזיה ונכנסנו לבריכה, התחלנו לשחות ולשחק, כשכל הזמן אני תחת הצל של מה שראיתי שם אתמול, עד שלא יכולתי להתאפק והתחלתי לנשק את אשתי, בואי נשכב כאן אני אומר לה, מה כאן היא אומרת, ואם פתאום מישהו יכנס, אין כאן אף אחד אני אומר, אנחנו לבד, בתחילה היא היססה וחששה, אבל אני כבר הורדתי את הבגד ים והתחלתי לנשק אותה, כשהיא ראתה זאת היא נענתה,

הורדתי לה את החזיה והתחלתי לנשק בכל חלקי גופה, כשאני מדמיין לי את נועה המדהימה נרעדת לי ממציצה בפיטמה, המשכתי לנשק וללטף אותה, כשאני מלקק ומוצץ את החזה, הורדתי לה את התחתון והתחלתי ללטף שם עם האצבעות, אני משחק לה בכל מקום אפשרי, עד שאני מרגיש אותה רועדת כהוגן, נצמדתי אליה וחדרתי, ואני מתחיל לפנטז שאני מזיין את נועה, עד שגמרתי בעוצמה אדירה,

זה היה מדהים אומרת אשתי, טוב שעשינו את זה כאן כנראה המקום השפיע, כשהיא לא יודעת עד כמה ולמה זה השפיע כ"כ, המשכנו עוד לשחות ולהסתובב בעירום, עד שהחלטנו שהגיע העת ללכת לישון, כדי שיהיה לנו כוח לתוכניות שלמחרת,

לקחנו את הבגדים שהורדנו ונכנסנו לחדר, אשתי נכנסה להתקלח, אבל אני עוד הייתי מחורמן מהפנטזיה שלי, נכנסתי אליה והתחלתי לגעת בה ולנשק אותה, היא נדלקה ג"כ, והתחלנו להזדיין, ביקשתי ממנה שתשב על דופן האמבטיה, אני התיישבתי בתוכו והתחלתי לרדת לה עם הלשון, כשבידי אני משחק לה בחזה, מלטף וצובט את הפיטמות המגורות,

לאחר כמה דקות אמרתי לה שתקום, תעמוד עם הפנים לקיר ותתכופף, נעמדתי מאחוריה וחדרתי לה לכוס, והתחלתי לזיין אותה, כשיד אחת שלי בדגדגן שלה, והיד השניה בחזה עד שהרגשתי שהיא גומרת, המשכתי לזיין אותה עד שגמרתי, סיימנו להתרחץ ונכנסנו למיטה עירומים וחבוקים, כשאנו נרדמים תוך רגעים ספורים,

בבוקר התעוררתי עם זיקפה, בתחילה חשבתי לזיין שוב, אך החלטתי לחכות למשהו מרתק יותר, התלבשתי, וכשסיימתי להתפלל אשתי כבר היתה ערה, אכלנו ויצאנו ליום העמוס המחכה לנו,

יצאנו לעשות מסלול קצר, ולקראת הצהרים נכנסנו ליער כדי לשבת קצת לנוח ולנשום אויר צח, הלכנו בין העצים העבותים המסתירים את עין השמש, ומכיון שהיינו כבר רעבים חיפשנו מקום שנוכל לשבת לאכול, ואכן מצאנו איזו אבן גדולה שאפשר לשבת עליה, אכלנו שם והתעכבנו קצת לדבר,

כשלפתע אני מתקרב לאשתי ומתחיל לנשק אותה, מה זה היא שואלת, בואי נשכב כאן אני אומר לה, כאן בחוץ היא שואלת, כן אמרתי, הרי הגענו לכאן בשביל ריגושים, אז הנה, אבל היא חששה ואם מישהו יעבור, אף אחד לא עובר כאן אמרתי לה, וחוץ מזה מקסימום, מה יקרה, מגעיל אחד היא אומרת לי, ואני בתגובה מתחיל לנשק ולמשש אותה,

בתחילה היא לא כ"כ רצתה, אבל לאט לאט היא נרגעה והתחילה לשתף פעולה, רציתי להוריד לה את החולצה, אבל היא אמרה שלא נעים לה להוריד את זה כאן, שאני רק ירים את זה, הרמתי את החולצה והתחלתי ללטף, כשהגעתי לחזה הוצאתי את זה מהחזיה והתחלתי למצוץ,

בינתיים ביד השניה ירדתי כלפי מטה, הכנסתי את היד לתוך החצאית, והתחלתי לסובב מעל גבי התחתון על הדגדגן, כשהרגשתי שהתחתון רטוב הורדתי אותו, והתחלתי לרדת לה, עד שהיא גמרה במהירות מהריגוש של הסקס בחוץ, השכבתי אותה על הגב בקצה האבן כשאני חודר אליה ומתחיל לזיין, ליקקתי וטעמתי כל מקום בגופה שהצלחתי להגיע אליו, עד שגמרתי,

את מתחרטת שאלתי, בכלל לא אמרה ונישקה אותי, הסתדרנו והמשכנו בטיול, בשעת לילה חזרנו לצימר גמורים מעייפות, לא היה לנו אפילו חשק להיכנס לבריכה, בקושי להתקלח הצלחנו, ונפלנו שדודים על המיטה,

קמנו בבוקר ואירגנו את הדברים ליציאה, כשסיימנו ראינו שנשאר לנו עוד זמן, החלטנו לצאת להסתובב בין העצים שנמצאים שם סביב, איך היה אני שואל את אשתי, מדהים היא עונה, אני מנשק אותה ואומר לה בא לך כאן, כאן זה קרוב היא אומרת, אנשים יכולים לעבור, אז מה אני אומר לה, זה יעשה את זה כיף יותר אני מתחיל לשכנע אותה, ולבסוף היא מתרצה, אבל בתנאי שזה בלי לחשוף את הגוף,

התיישבתי על גזע עץ שהיה שם, פתחתי את רוכסן המכנסיים והוצאתי את הזין, הורדתי לה את התחתונים, והיא התיישבה עלי כשאני חודר אליה אבל זה מכוסה בחצאית, יד אחת הכנסתי מתחת לחצאית בשביל לטפל לה בדגדגן, ויד שניה מתחת לחולצה לחזה ולבטן, אמנם זה לא היה הכי נח, אבל זה היה מרגש לדעת שכל רגע מישהו יכול לבוא ולראות מה שאנו עושים,

כשסיימנו אני רואה שהמכנסיים שלי מלוכלכות בזרע ובנוזלים של אשתי, אלא שלא היו לי מכנסיים להחלפה, לכן הזדרזנו להיכנס לצימר, שם פשטתי את המכנסיים ואשתי ניקתה לי עם מים וסבון, זה אמנם לא ירד לגמרי, אבל לפחות זה היה במצב שלא כל נוסעי האוטובוס ידעו בדיוק מה עשינו, וכך חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים,