זאת עם המשקפיים P:
אנשים תגיבו עם זה מעפן אני יעלה את פרק 10 רגיל מהנקודת מבט של אבריל :)

הבת של השטן פרק 10 (הידד סגרתי עשור :)

אנשים תגיבו עם זה מעפן אני יעלה את פרק 10 רגיל מהנקודת מבט של אבריל :)

הערה – בגלל שזה פרק עשר עלה לי רעיון .כל הסיפור יהיה מהנקודת מבט של אבריל אבל בפרקים העגולים יהיו מהנקודת מבט של משהו אחר .
אז הדמות של היום היא ….. הוא ….. דיוויס חחחחח .

דיוויס שמע על הילדה שאמורה להתגורר עם ניק ומרי .
הוא גם שמע שהיא יהיה בגילו ושהם ילכו לבית הספר ביחד . אבל רק באותו ערב שבו היא כבר הייתה לבושה בפיג'מה שללא ספק תאמה את טעמה של מרי ,הוא ראה אותה .
היא נראתה מוזר .
כן לדיוויס לא יצא לראות הרבה בנות בגיל הזה עם שיער אפור-כסוף . דיוויס לא ראה את צבע עינייה אבל מיד הוא שם לב שהיא רזה ,כמעט אנורקסית .
"אמא אני בבית " קרא כשנכנס לביתו אחרי חצי שעה של הליכה מהאורווה של ניק ועד לביתו .
"די אמא יצאה " נשמע קולו המוכר של אחותו הגדולה . דיוויס נכנס למטבח משם נשמע קולה .
"היי זואי אל תגידי לי שאמא שוב יצאה " התחנן דיוויס . הוא ידעה מה זה אומר שאמא שלו יצאה . היא לא תחזור עד מחר לפחות .
"כן היה לה שוב איזה משהו " אמרה זואי וחייכה בהתנצלות .
"לא משנה " אמר דיוויס בכעס " מה את מכינה שם ?" שאל אותה והביט בסיר שלידו עמדה .
"אני לא מגלה " היא אמרה בחיוך . לדיוויס המאכל שבסיר נראה רע אבל הוא לא היה יכול להתעלם מהריח הטוב שהמאכל המסתורי הפיץ.
"אוקיי אני אחכה " הוא חייך עליה .
"טוב תעלה להתקלח אתה מסריח מצואת סוסים " צחקקה זואי . דיוויס בתגובה הרים את ידו והצמיד את בית השחי שלו על פניה .
"תעלה כבר " ציוותה בצחוק . דיוויס צחק ועלה לחדרו .
החדר היה חם ומוכר כל כך .מליונה טמונות ופוסטרים של סוסים ,על השידה היו מונחים כמה סוסים תינוקיים מפלסטיק שדיוויס קיבל מאביו כשהיה ילד . כשאביו עד היה גר איתם .
הוא נישכב על המיטה בעלת המצעים החומים כמו אדמת המערב הפרוע וחיבק את הכרית שלו ,גם הריח שלה היה מוכר ,אבל דיוויס הרגיש שונה .
מה קורה לי ?, שאל את עצמו .
התחושה הציקה לו בצמן ואחרי שיצא הממקלחת .היא הציקה לו בארוחת הערב שזואי הכינה (והייתה טעימה להפליא ) וכששכב במיטתו והביט בתקרת החדר שעליה היו מודבקים כוכבים שהוא הדביק עם אביו ואימו בילדותו .
הם לא נראו כמו כוכבים אמיתיים אבל המראה שלהם החזיר את דיוויס לתקופות טובות .פשוטות .
"לילה טוב די " קראה אחותו מבעד לדלת הפתוחה .
"לילה טוב זי " הוא חייך ועצם את עיניו .


תגובות (4)

לדעתי לא כדאי לך להצמד לרעיון הזה של הפרקים העגולים כי זה יכול ליצור חסכים במידע או ברגשות של דמויות שחשוב לדעת את המידע הזה עליהן הן לטובת הקוראים והן לטובת איכותו של הסיפור..
מקווה שהבת את כוונתי :)
תמשיכייייייייייייי

28/10/2013 10:24

לדעתי את צריכה כל הזמן לשנות את נקודת המבט כשצריך כדי לתאר רגשות למשל אז צריכים לראות את נקודת המבט של שניהם.
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

28/10/2013 10:29

תמשיכייייייייייייייייייייי

28/10/2013 10:36

תמשיכייי

28/10/2013 13:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך