זאת עם המשקפיים P:
אנשים דמות חדשה ^_^
מה אתם חושבים על ריין ? ועל דיוויס ? ועל אבריל ??? בבקשה תגילו לי את כל האמת שאני אדע איך לשנות אותם לטובה :)))

הבת של השטן פרק 12 ^_^

זאת עם המשקפיים P: 30/10/2013 1349 צפיות 2 תגובות
אנשים דמות חדשה ^_^
מה אתם חושבים על ריין ? ועל דיוויס ? ועל אבריל ??? בבקשה תגילו לי את כל האמת שאני אדע איך לשנות אותם לטובה :)))

"להתראות מרי " קראה אבריל אחרי שמרי הורידה אותה ואת דיוויס ליד בניין בית הספר .
בית הספר הזה נראה כמו בית הספר הציבורי בעיר שממנה הגיע אבריל ,כמו מקום שבני הנוער ממש לא רוצים להיות בו . אבל אבריל דווקא חיכתה ליום הראשון שלה .
"אז … מה השיעור הראשון שלך ?" שאל לפתע דיוויס לא דיבר עם אבריל מתחילת הנסיעה .
"אני חושבת שמתמטיקה " למען האמת אבריל הייתה בטוחה בזה מרוב התרגשות היא שיננה את מערכת השעות שלה בעל פה אתמול בערב .
"נחמד אני בטוח שתאהבי את ניקול היא מורה ממש מגניבה " אמר דיוויס בחיוך .
"מ.. מה השיעור הראשון שלך ?" שאלה אבריל בזמן שהשניים התקרבו לכיוון המבנה הענק .
"היסטוריה . אני יכול להראות לך את הדרך למתמטיקה עם תרצי " הוא חייך שוב ובתוך תוכה אבריל נמסה .
"ברור " חייכה וניסתה לשמור על נימת קול רגועה .
מקרוב דיוויס נראה כמו שהוא נראה מרחוק רק שעכשיו היא ראתה גם את עיניו שהיו בצבע טורקיז מהפנט .
"היי די מי זו ?" נשמע לפתע קול .אבריל ודיוויס הסתובבו וראו נער שהיה בערך בגובהו של דיוויס רק יותר שחום ושרירי ממנו .
"יו ריין מה קורה ?" שאל דיוויס והחלים מן חיבוק מוזר וגברי עם הנער ששמו היה ריין .
"אתה יודע איך זה עובדים אבל צריך לבו ללמוד מידי פעם " השניים צחקו ממעין בדיחה פרטית ואז ריין חזר להביט באבריל .
"אמ… היי מי את ?עם יורשה לי " פתאום ריין נשמע מנומס להפליא אפילו ג'לטלמן .
" אני אבריל באתי לגור עם משפחת גרסיה (שכחתי להגיד שזה גם המשפחה של ניק ומרי וגם של הנרי מן הסתם )" אמרה אבריל במבוכה קלה .
"נעים לי מאוד אבריל " ריין לקח את ידה ונשק בעדינות לגב ידה . אבריל ללא ספק לא הייתה רגילה ליחס כזה .
"אוקיי או הולך להקיא וכבר חוזר בסדר " אמר דיוויס וצחק .ריין מירפק את צלעותיו וחזר להביט בעינייה של אבריל .
הוא נראה טוב ,אפילו טוב מאוד אבל ….אני צריכה להשקיעה בלימודים וזה בטח סתם פלירטוט אין שום מצב שבעולם שמשהו חמוד כזה מתחיל איתי , חשבה אבריל בליבה שהלם בחוזקה ובמרץ .
לפתע כמו משום מקום נשמע הצלצול שקרא את התלמידים להכנס לשיעור ואבריל ניערה את ראשה והתעשתה .
"אני כל כך מצטער על הזמן המועט שהיה לי לבלות בחברתך אבריל " אמר ריין כאילו הוא מקראי מאיזה מחזה .
"ג… גם אני " אמר אבריל והרגישה את צוורה מתחיל לבעור .
"אוקי זוג נאהבים אבריל יש לך שיעור מתמטיקה וריין אתה לומד אנגלית עם אני לא טועה אז …. מר גיימסון מחכה לך לא ?" אמר דיוויס והאיץ באבריל שתתחיל להתקדם במהירות לאורך מסדרון מלא בלוקרים ובשורות של דלתות .
לרגע ריין עצר וכאילו חשב מה האיש שנקרא מר גיימסון יוכל לעשות לו .
"להתראות אבריל ביי די " קרא ריין ורץ לכיוון הנגדי שאליו הלכו אבריל ודיוויס .


תגובות (2)

תמשיכי

30/10/2013 10:32

תמשיכייייכולם מושלמיםםםם

30/10/2013 13:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך