זאת עם המשקפיים P:
אנשים זה קצת לא נעים לי שאני משקיעה ואתם לא מראים יחס אז מקווה שאהבתם ועם בלכם להביעה דעה בקשר לדמויות או לעלילה אני אשמח ^_^

נ.ב YoU aRe My LoVe עם את רואה את זה בבקשה תעני לי למיילים כי ממש בלי כבר להתחיל את הסיפור :)

ועם משהו רוצה לעשות סיפור משותף נוסף אני אשמח :)))))

הבת של השטן פרק 13 ^_^ (בבקשה תגיבו :)

אנשים זה קצת לא נעים לי שאני משקיעה ואתם לא מראים יחס אז מקווה שאהבתם ועם בלכם להביעה דעה בקשר לדמויות או לעלילה אני אשמח ^_^

נ.ב YoU aRe My LoVe עם את רואה את זה בבקשה תעני לי למיילים כי ממש בלי כבר להתחיל את הסיפור :)

ועם משהו רוצה לעשות סיפור משותף נוסף אני אשמח :)))))

כל הקטע של ריין ואבריל ממה לא היה מוצא חן בעיני דיוויס .
כלומר זה לא שהוא קינאה בריין או משהו . אבל ריין יכל להסיג כל בחורה שהוא רצה בתיכון מה פתאום הוא בחר באבריל .
נכון שדיוויס לא דיבר עם אבריל במהלך כל הנסיעה אבל הוא לא ידע מה להגיד ,מקרוב היא נראתה כל כך מורכבת , היא נראתה כמו משהי שתתאים לו ולא ריין .
יופי עכשיו אתה מקנאה בחבר הכי טוב שלך ,נזף בעצמו דיוויס .
הוא ישב בסוף כיתת היסטוריה וחשב על אבריל . הוא רצה לדעת עליה הכל אבל באותה מידה גם לא רצה להיות יותר מידי חטטן .
הוא רצה להיות קרוב עליה אבל באותה מידה לא רצה שהיא תרגיש חנוקה .
כן ,ללא ספק אבריל גרמה לו להתבלבל .
דיוויס יצא עם בנות בעבר ואפילו התנשק כמה וכמה פעמים אבל שום נערה לא גרמה לו להרגיש את הבילבול שהרגיש באותה נסיעה קצרצרה במכונית של מרי .
אני אבלה איתה עד קצת אולי בארוחת הצהריים וכשנחזור הביתה ,חבש דיוויס שלא היה מרוכז כלל בשיעור .
הוא עד לא ממש התרגל לשיגרת החיים של בית הספר ,בכל זאת הוא כאן רק שנתיים .
"די הכל בסדר ?" שאלה לולה ,אחת החברות הטובות של דיוויס , והעירה אותו ממחשבותיו .
"כן אני … השיעור נגמר ?" שאל .
"כן בגלל זה הייתי מבוהלת אתה תמיד יוצא ראשון מהיסטוריה " צחקקה לולה .
"לול אני צריך טובה " אמר דיוויס . לולה הביטה בו בריכוז ובהבנה .
" דבר " אמר והאיצה בו .
"אוקיי הטובה מחולקת לשניים .בחלק הראשון פשוט תחפי עלי אני …. לא מרגיש טוב נראה לי שאני אבריז מהשעות הראשונות " הוא אמר והביט לצדדים כאילו עכשיו הוא הולך לחשוף בפניה איזה סוד גדול ." החלק השני …. טוב שמעת על הילדה שעברה לגור עם ניק ומרי? " לולה הנהנה ." בסדר .בבקשה בבקשה תזמיני אותה למסיבה שאת עושה בשבת " התחננן .לולה הביטה בו לרגע ולאחר מכן פלטה ציחקוק .
"די הייתי מזמינה אותה בכל מקרה היא נשמעת ממש מגניבה " אמרה לולה בחיוך .
"רגע איך כבר הספקת לשמוע עליה היא הגיעה רק אתמול ?" שאל דיוויס מבולבל .
"ריין סיפר לי עליה אני חושבת שהוא דלוק עליה " אמרה לולה ושלפה את הנייד שלה .היא הראתה לדיוויס את הצג שהארה מספר הודעות מריין כולם נשלחו בשיעור .
'לול את חייבת להזמין את הילדה החדשה למסיבה שלך ' נכתב בהודעה הראשונה .
'לול זה רציני היא כל כך מגניבה אני חושב שמה שיש ביניינו ממש רציני ' כתב שוב . באותו רגע נשלחה עד הודעה מריין .
'לול החלטתי שאני מזמין אותה למסיבה שלך ואחריה אני מבקש ממנה להיות החברה הרשמית שלי' לולה הביטה בהודעה שנשלחה זה עתה .
"רואה " אמרה לולה בחיוך " לריין שלנו הולכת להיות חברה " חייכה לולה .
דיוויס הבין באותו רגע שהוא הפסיד כי עם כל מה שהוא .שום בת לעולם לא סירבה לריין .


תגובות (9)

תמשיכיייייייייייייייייייי

31/10/2013 08:41

מצטערת שלא הגבתי בפרק הקודם, קראתי אותו מהפלאפון ואני לא יכולה להגיב משם…
תמשיכייייייייייייייייייי

31/10/2013 08:46

בקטנה פשוט רציתי שתפגינו נוכחות :)

31/10/2013 08:47

שלחתי לך מייל, תכתבי לי בחזרה כשתקבלי אותו, מצפה לתשובה כמה שיותר מהר :)

31/10/2013 08:54

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

31/10/2013 12:07

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

31/10/2013 12:09

תתתממממשששיייכככייי!!!!!!

31/10/2013 14:06

תתתממממשששיייכככייי!!!!!!

31/10/2013 14:06

תתתממממשששיייכככייי!!!!!!

31/10/2013 14:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך