זאת עם המשקפיים P:
נקודת מבט רישונה של ריין כיפאק היייי חחחחחחחחח
מקווה שאהבתם ואשמח לשמועה ביקורת ^_^

הבת של השטן פרק 16 ^_^

נקודת מבט רישונה של ריין כיפאק היייי חחחחחחחחח
מקווה שאהבתם ואשמח לשמועה ביקורת ^_^

ריין לא התרגש מהסצנה של דיוויס בשירותי הבנים .למזלו זה קרה בשרותים המזרחיים שהיו נטושים רוב הזמן . הוא לא רצה שמשהו יראה את דיוויס מתנהג ככה .
התקפה כזה קרה לדיוויס אחת לכמה זמן . הפסיכולוגית של בית הספר אמרה לריין להיות סבלני , שדיוויס לא שולט בעצמו במצב כזה .
הוא היה סבלני ואבל לפעמים הוא חשב שאולי מה שדיוויס אומר הוא יותר מסתם שטויות ,אולי דיוויס מתכוון למה שהוא אומר .
זה לא יכול להיות .דיוויס הוא החבר הכי טוב שלו .
כשדיוויס הגיעה לבית הספר לפני שנתיים ריין היה הראשון שדיבר איתו .
קל כל כך לחבב משהו כמו דיוויס שזה מוזר לחשוב עליו באמצע התקף . אבל ריין היה נוכח בכמה התקפים שלו .הוא כיר גם את דיוויס המגניב שכולם אהבים וגם את דיוויס המוזר ,הפריק .
ריין ישב ליד אבריל במהלך שיעור ספרות מודרנית ,מה יש עד להגיד הוא נהנה מכל רגע .
אומנם השיעור היה משעמם כמו כל שיעור ספרות טיפוסי אבל עצם העובדה שהוא נמצא בחברתה של אבריל כבר הייתה כמו מתנה שנפלה עליו מהשמיים .
אבריל לאומתו נראתה בעניים , היא הקשיבה בהתלבות לכל מילה שיצאה לגברת רוג'ר מהפה , ההתנהגות שלה שלה גרמה לריין לחייך .
הוא לא ידע מה הסיפור שלה ,הוא רק שמע שיש אחד כזה ושהוא רציני . זה מה שדיוויס סיפר לו .
"וואו זה היה כל כך מעניין " אמרה אבריל בהתרגשות בסוף השיעור .
"עם את אומרת " חייך ריין .אבריל חייכה בבישנות .
"רוצה שנלך לאכול צהריים בחוץ ?" שאל .
"בסדר " היא ענתה בחיוך . ריין הושיט את ידו שוב הפעם בחשש קל משום שבפעם הקודמת היא כמעט סירבה וזה לעולם לא קרה לו קודם . אבל הפעם נראה שהיא יותר בטוחה בעצמה ,היא שילבה את אצבעותיה באצבעותיו והצמידה את ידו מוצקה על גופה .
מה אפשר עד להגיד הוא נהנה מכ רגע .
הם יצאו דרך הדלת האחורית של בית הספר ופנו על שולחן מעץ שהיה השולחן הקבוע שלו ושל החבורה הקטנה שלו .
לפתע עיניו נתקלו בדיוויס שישב תחת העץ הקרוב ביותר על הדלת . דיוויס ראה אותם והתקרב ,ריין ראה שהוא מתקרב ושמט את ידה של אבריל .
היא העבירה את מבטה מריין לדיוויס ונראה היה שהיא לא מבינה מה קורה , לא פלא אפילו ריין לא הבין מה קורה .
"אחי … מה שהיה קודם … " אמר דיוויס כשמבטו מושפל ,הוא גירד את עורפו בעצבים . "אני מצטער" אמר לאחר רגע ארוך .
"זה בסדר אני מבין זו לא הייתה אשמתך " דיוויס הרים את מבטו ובלי מילים הם ניהלו שיחה אילמת.
'אחי אני יודע שאתה לא שולט בזה ' אמר ריין במבט בלבד .
'אתה בטוח אחי? כי נראה לי שהגזמתי הפעם ' שאל דיוויס במבט .
'אני בטוח רק עם תגיד לי למה זה התחיל …'
'המורה להסטוריה .. ' דיוויס הפנה את מבטו אל אבריל .
"אוקיי … " אמרה וחייכה על השניים שחיכו אליה .
"שנלך לאכול ?" שאל דיוויס .
"אחריכם " אמרה אבריל וחזרה לשלב את ידה בידו של ריין .
ריין הרגיש מעין דקירה ,הוא הפנה את מבטו על דיוויס והיה נדמה שלשנייה פניו מתעוותות אך לאחר שנייה הוא חזר לחייך ולהיות אותו דיוויס שהוא מכיר .


תגובות (5)

העם (או יותר נכון אני) דורש המשך!!!!!!

02/11/2013 11:26

תמשיכי!!!
זה ממש מעניין!

02/11/2013 11:28

תשמכייייייייייייי

02/11/2013 11:50

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
איזה חמוד דיוויס הוא מקנא

02/11/2013 12:02

תמשיכיייייי

02/11/2013 15:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך