זאת עם המשקפיים P:
יצא קצר אני יודעת אבל נתמודד ^_^

איך הפרק ??? ומשהו רוצה המשך ל'חמישה ילדים ודבר '?

הבת של השטן פרק 17 ^_^

יצא קצר אני יודעת אבל נתמודד ^_^

איך הפרק ??? ומשהו רוצה המשך ל'חמישה ילדים ודבר '?

"בנים הם דפוקים " אמרה אבריל למרי ברגע שדיוויס יצא מהמכונית .
"מה כבר קרה שגילית את זה היום ?" שאלה מרי וצחקקה .
"אני אל יודעת נראה לי שדיוויס וריין רבו ואז השלימו או משהו כזה . אני כנראה פשוט לא בשלה מספיק כדי להבין מה קורה בתוך הראש הגברי " ארמה אבריל ונשענה על משענת המושב האחורי . היא הביטה בדיוויס שנכנס לביתו לא הסתכל לאחור .
כל הקטע של החזקת הידיים עם ריין היה חדש לא אבל מה שהיה יותר מוזרה הייתה השיחה שהם ניהלו במבט ,אבריל לא הבינה איך אבל היא יכלה לשמועה אותם . ממש כאילו הם דיברו בקול .
זה בטח הדימיין שלי ,אמרה לעצמה במהלך היום אבל התחושה שהיא שומעת את מחשבותיהם של האנשים רק הלכה והתגברה .
קודם דיוויס וריין ואז במורה לאזרחות ואז ילד אחד שיישר עליה מבט בקפיטריה .
זה היה מוגזם מידי בשביל להיות יום ראשון טיפוסי .
וחוץ ממה שקרה עם דיוויס וריין מה עד קרה היום ?" שאלה מרי וקטעה את רצף מחשבותיה .
"ילדה נחמדה בשם לולה הזמינה אותי למסיבה בבית שלה ,היא אמרה שכולם יהיו כולל דיוויס וריין " אבריל לא רצתה לפרט יותר מידי בקשר לרגשותיה כלפי השתיים .
"אני לא ממש מבינה בזה אבל דיוויס סיפר לי שהמסיבות עצל לולה הם …. איך הוא ניסח את זה ? סופניות … מי שלא שם לא קיים …. משהו כזה " אבריל ראתה את החיוך על פניה של מרי במראת הצד של המכונית .
"אני …. אני לא הייתי אף פעם במסיבות" אמרה אבריל בדאגה .מה יקרה עם היא תפשל ?
היא ידעה מה יקרה היא תהפוך להיות הבדיחה של בית הספר .
"אני בטוחה שתסתדרי דיוויס יעזור לך " היא חייכה והייתה בטוחה שדיוויס ואבריל כבר החברים הכי טובים .
זה לא היה בדיוק שקר כלומר לא יצא להם לדבר הרבה במהלך היום ,לא בפרטיות לפחות משום שבכל שיחה שלהם גם ריין היה נוכח לא שזה הפריעה לה .
"את רוצה לטפל איתו בסוסים ?" שאלה לפתע מרי .
"מה ….? " שאלה אבריל והתעוששה .
"שאלתי עם את רוצה לטפל בסוסים ביחד עם דיוויס ?" אמרה מרי בחיוך .
"אני … נראה לי שזה יהיה בסדר " אמרה אבריל בחשש היא מעולם לא התקרבה לסוס ולפי מה שהיא ראתה אתמול דיוויס ממש התקרב אל הסוסים .
מרי חייכה ולא אמרה דבר עד שהגיעו הביתה .שם רוזי וריין כבר חיכו לאמם ליד השולחן כשאביהם מוצאי את ראשו מן המטבח .
"הו מרי מזל שהגעת הילדים כמעת אכלו את השולחן " אמר ניק וחייך .


תגובות (5)

תמשיכיייייי

03/11/2013 08:30

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

03/11/2013 09:05

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

03/11/2013 09:05

תמשיכייייייייייייי

03/11/2013 09:59

תמשיכי וגם את חמישה ילדים ודבר!!!

03/11/2013 11:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך