זאת עם המשקפיים P:
וואי אנשים סורי על השעה פשות עכשיו חזרתי מבצפר ....
מקווה שאהבתם :)

הבת של השטן פרק 18 ^_^

וואי אנשים סורי על השעה פשות עכשיו חזרתי מבצפר ....
מקווה שאהבתם :)

דיוויס יצא מהמכונית הצהובה של מרי ונכנס לביתו .ריחות הבישולים כבשו את אפו ברגע שפתח את דלת הבית .
"די זה אתה? " שאלה אחותו .ראשה הציץ מהמטבח .
"כן אני מנחש שאמא לא בבית " הוא אמר בקול לגלגני .
"האמת שאני כן בבית " דיוויס נתקף בהלה ,זה לא היה רגיל שאימו נמצאת בבית כשהוא חוזר מבית הספר או כשהוא חוזר הבית בכלל .
"מה את עושה פה ?" הוא שאל והיא הרימה לעברו גבה .
"גרה פה למרה ששכחת " היא אמרה .
באמת שכחתי ,חשב בליבו .
"אני צריכה לומר לך משהו " היא אמרה ונכנסה לסלון שהיה מסודר משום שזואי סידרה אותו כמו בכל יום .
"דיוויס ,תשמע ….. חשבתי הרבה והגעתי למסקנה שאני לא אמא מספיק טובה בשבילך ובשביל זואי" דיוויס הביט בה ,הוא לא ציפה לשמוע משהו כזה מפיה של אישה שהייתה יכולה להעלם לימים בלי להודיעה אפילו . "אני יועת שאחרי שאבא עזב עשיתי הרבה שגיאות אבל אני בכל זאת אמא שלכם וחשוב לי לגדל אתכם נכון " בשלב הזה זואי התיישבה לידו על הספה הגדולה כשאמא שלהם ,שרוב הזמן הייתה שיכורה והתנהגה אל שנייהם כמו אל זרים ,ישבה מולם כשהיא נועצת את מבטה ברצפה .
"דיוויס אני רוצה להרשם לגמילה ולגדל אותכם כמו שצריך " הצהירה . דבריה ריחפו בחדר ,דיוויס וזואי היו המומים .
"בבקשה ילדים שלי תגידו משהו " התחננה אימו של דיוויס ,היא הרימה את מבטה אל שני ילדיה אך דיוויס לא הביט בה . הוא לא היה מסוגל לעשות את זה .
אחרי שנים כה רבות שבהם היא הייתה מפקירה אותה בידיה הנאמנות של אחותו שהייתה גדולה ממנו רק בשנתיים .
הוא לימד את עצמו לשנוא את האישה שנטשה אותו בדיוק כמו שהיא לימדה אותו לשנוא את האיש שנטש אותה .
"אמא … " אמרה זואי וקולה נשבר .
"אני צריך ללכת " אמר דיוויס בפשטות כיוון שזה הדבר היחיד שהצליח להוציא הפיו .
"דיוויס חכה בבקשה …"
דיוויס לא הקשיב הוא יצא מהסלון ואז מהבית ,הוא ברח לחווה של ניק ומרי כי חוץ מאחותו הם היו כמו אבא ואימא שלו .הוא היה חייך ללכת לפני שהוא יקבל עד התקף ושני התקפים ביום אחד אומר שהוא יהיה חייב ללכת לפסיכולוג של בית הספר .
הוא רץ מהר ככל האפשר ולאחר עשר דקות של ריצה בשיא המהירות הוא הגיעה לאורווה המוכרת של ניק ומרי .
"מה את עושה פה ?" שאל כשראה את אבריל עומדל ליד התא של הוק ,הסוס השחוק של ניק ומרי, כשעל פניה הבעה מבוהלת .


תגובות (4)

תמשיכיייייייייי

04/11/2013 12:26

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

04/11/2013 13:23

עכשוו חזרת?
ותמשיכי מהר ליפני שאני מרביצה לך וירטואלית!!!!
תאמיני לי אני חזקה!!!!

04/11/2013 13:34

וואו!!!
משתי סיבות- אחד העלת ממש מאוחר יחסית
שתיים- פרק ממש מעולה!!
מוואה

04/11/2013 13:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך