זאת עם המשקפיים P:
זה לא הסוף של הפרק אני פשוט ממהרת אני ימשיך אחר כך אז לא ללכת לישון P:

הבת של השטן פרק 19 ^_^

זה לא הסוף של הפרק אני פשוט ממהרת אני ימשיך אחר כך אז לא ללכת לישון P:

אבריל כל כך שמחה לראות את דיוויס שהיא כמעט שחכה מהסוס הארור של מרי וניק .
"מה את עושה פה ?" הוא חזר על דבריו .
"אני …. הסוס הוא … הוא כמעט נשך אותי " היא ענתה והרימה את ידיה כדי שיבחן אותה .
"אני לא רואה כלום בטח סתם הצקת לו " הוא אמר וגלגל עיניים .
"רציתי לתת לו תפוח זה מה שמרי אמרה לי לעשות " היא בעטה בתפוח הנגוס שהסוס השחור והטיפש אכל .
"טירונית …" אמר דיוויס בלגלוג . אבריל התכוונה למחות אבל הוא התכופף הרים את התפוח והניח אותו במרכז כף ידו . הסוס קרב את אפו אל התפוח ונגס בו ,אבריל עצמה את עינייה אבל לא שמעה את הצרחה מקפיאת הדם של דיוויס בעד הסוס מקרסם את ידו .
"את יכולה לפקוח את העיניים " אמר דיוויס ונחר בבוז .
אבריל עשתה כדבריו וראתה את הסוס מכרסם לאיטו את התפוח הירוק בעד ידו של דיוויס פתוחה לרווחה .
"בטטח נבהלת שהוא התקרב עליך והוא נבהל בגללך " הוא אמר וליטף את אפו של הסוס .
"אז…. איך קוראים לו … כלומר לסוס " אמרה אבריל נבוכה .
"הוק .ולסוסה החומה קוראים טינקרבל ,רוזי נתנה להם את השמות בתקופה שהיא הייתה מושפעת קשות מהסרט פיטר פן של דיסני " דיוויס חייך לעצמו ואבריל פשוט נמסה .
"אתה ממש קשור למשפחה הזאת " ציינה אבריל .
"הם … הם היו כמו המשפחה שמעולם לא הייתה לי , הוא אמר בקול שקט .
"מה זאת אומרת ?" שאלה אבריל . דיוויס בחן את פניה לא היה בהם שמץ של ציניות או לעג . ואבריל ממה ישלה לשמוע את המאבק הפנימי שהתנהל בתוכו (פשוטו כמשמעו ,היא ממש שמעה את קולו בתוך מוחה .)
"אבא שלי … הוא ברח מזמן ,שהייתי בן שלוש או ארבע " הוא מאר בקל שקט להחריד " מאז אמא שלי התמכרה לשתייה ,היא הייתה משאירה אותי עם אחותי לימים שלמים בלי לדאוג לנו כמו שאמא אמורה לדאוג לילדים שלה . היום היא אמרה לי שהיא רוצה להרשם לגמילה הייתה מאמינה " הוא צחק צחוק נטול הומור …..


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייי

06/11/2013 09:16

תמשיכייייייייייי

06/11/2013 10:11

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

06/11/2013 11:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך