זאת עם המשקפיים P:
זה ההמשך בגלל זה לא ארוך אז ... מקווה שאהבתם ^__^

את ההמשך אני יעלה מחר ומקווה שלא הלכתם לישון P:

הבת של השטן פרק 19 (חלק 2 )

זאת עם המשקפיים P: 06/11/2013 1315 צפיות 6 תגובות
זה ההמשך בגלל זה לא ארוך אז ... מקווה שאהבתם ^__^

את ההמשך אני יעלה מחר ומקווה שלא הלכתם לישון P:

מאירועי החלק הקודם ….
"אבא שלי … הוא ברח מזמן ,שהייתי בן שלוש או ארבע " הוא מאר בקל שקט להחריד " מאז אמא שלי התמכרה לשתייה ,היא הייתה משאירה אותי עם אחותי לימים שלמים בלי לדאוג לנו כמו שאמא אמורה לדאוג לילדים שלה . היום היא אמרה לי שהיא רוצה להרשם לגמילה הייתה מאמינה " הוא צחק צחוק נטול הומור …..

אבריל לא ידעה מה להגיד ,החיים שלה היו סיוט אחד ממושך שלא לדבר על העובדה שהיא גילתה שאביה הוא השטן ושהיא יכולה לקרוא מחשבות , אבל דיוויס לא נראה כמו אדם שמתאים לא לסבול .
"אני … אני מצטערת ששאלתי " אמרה כאילו שזה באמת עזר .
"זה בסדר הרבה זמן שלא דיברתי על זה ,אפילו לא עם זואי .אני מרגיש יותר טוב " הוא חייך עליה חייך חמים ועצור . "הטיפול בהוק ובטינקרבל עוזר לי להתגבר ,להדחיק " הוא נתן להוק נשיקה על האף והוא בתגובה צהל מאושר .
"סוס טוב " צחק דיוויס .
אבריל הביטה בו ,כל כך עצוב ומאושר בו זמנית . היא פשוט הביטה בו ולא אמרה מילה ,לטשה בו עיניים .
" רוצה שנצא לרכוב ?" הוא שאל אחרי שתיקה של רגע .
"אני לא יודעת לרכוב …. והסוס בזה שונא אותי " אמרה .דיוויס רק צחק .
"את תרכבי על טינקרבל היא הסוסה הכי ידידותית שפגשתי היא ממש נחמדה " הוא חייך . "בואי אתני לי את היד " הוא לא חיכה לרשות ממנה ,דיוויס אחז בידה של אבריל וקירב אותה בזהירות אל הסוסה החומה שעד כה הייתה בשקט מופתי . אבריל לא זזה אך גם לא נרתע .
טינקרבל ריחרחה את ידה של אבריל באפה הרטוב וקירבה אותו אליה .אבריל הרגישה את תחושה הקרירות וחייכה .
"רואה טינק היא הכי הכי " חייך דיוויס שעמד קרוב עליה דע שהוק צהל במחאה . "גם אתה בסדר אחי" הוא גחך וחיבק את צווארו של הוק .
"אבל …. זה שאני יכולה ליגוע בה לא אומר שאני יכולה לעלות עליה " מחטה אבריל .
"זה קל " אמר דיוויס ורץ לכיוון לא מוגדר .


תגובות (6)

השעה עכשיו היא תשע וחצי.. למה שאני אלך לישון מה אני בת עשר?
חחח תמשיכייייייייייייייייייייייי

06/11/2013 12:21

חחחחחחחחח לא יודעת אני פשוט מציינת עובדה חחחחחח זרמי XD

06/11/2013 12:28

תמשיכיי

06/11/2013 12:37

מה יש לי ללכת לישון עכשיו? ואני בודקת את האתר הזה הרבה….
אני ממש אוהבת את הסיפור שלך
שדייויס יעשה משהו כבר!

06/11/2013 12:56

הוא לא יכול כי ריין שם עין על אבריל חחחחחחחחחחחחח בנים לכי תביני חחחחחח XD

06/11/2013 13:07

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

07/11/2013 07:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך