זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם ^__^

אנשים כתבתי סיפור חדש נישמת מלאך ואני ממש אשמח עם תקראו ותגיבו כי עם אהבתם את זה אתם בטוח תאהבו אותו ^__^

הבת של השטן פרק 22 ^^

מקווה שאהבתם ^__^

אנשים כתבתי סיפור חדש נישמת מלאך ואני ממש אשמח עם תקראו ותגיבו כי עם אהבתם את זה אתם בטוח תאהבו אותו ^__^

כל כך הוקל לדיוויס כשהוא ראה שאבריל בסדר הוא כמעט שכח את אמא שלו ,כמעט .
הוא לקח את טינקרבל והוק לאורווה והכניס כל אחד מהם לתא ואחרי שנתן לכל אחד מהם גזר גדול הוא פנה לכיוון הבית של מרי וניק .
דיוויס לא דפק אל הדלת הוא נכנס מהכניסה האחורית כמו שעשה בכל פעם שבא לבקר .
"אתה באמת מצפה שאני אאמין לזה ?" זה היה קולה של אבריל היא נשמעה נסערת .
"את חייבת להבין זה לא אשמתי " אמר קול עבה ועמוק .
"אתה יודע מה זה לא מעניין אותי אני כאן עכשיו וטוב לי " אמרה אבריל קולה נשבר .
דיוויס שקל ללכת לביתו אבל החליט להכנס בכל זאת ,הוא חצה את המטבח והגיעה לפינת האוכל .
"די אני שמח שבאתה גם אתה צריך להיות נוכח בשיחה ." אמר ניק שישב ליד מרי על הספה של השלוש . על הספה של השתיים ישבה אבריל ידיה על עינייה ומולה ישב עדם גדול למראה שהיה בגבו על דיוויס .
דיוויס התכוון לשבת ליד אבריל ואז הוא ראה את האדם . זה היה הנרי ,אחיו של ניק .
דיוויס ראה אותו כמה פעמים .הם ללא ספק היו דומים אבל בניק היה משהו יותר צעיר ,חי , רענן .
" מה קורה פה ?" שאל דיוויס והביט בפניהם של האנשים שסביבו .
"הנרי רוצה שאתה ואבריל תעברו לפנימייה באמריקה " אמר ניק .
"בעיר שממנה גורשתי " אמרה אבריל ופרצה בבכי .המראה הזה גרם לדיוויס למעין צביטה בלב .
"אבריל זה לא היה ככה הם … הם חשבו .."
הם חשבו שאני מביאה מזל רע . אל למה פתאום הם רוצים שאני אחזור ?" עינייה הפכי לאדומות .
"הם לא רוצים אבל זה חיוני למצבינו " אמר הנרי בקול חסר רגש .
"למה הם רוצים אותי שם ?" שאל דיוויס שלא הבין איך הוא מתקשר לסיטואציה .
"אתה ואבריל צריכים לעבור אימונים … בכל מקרה זה כבר הוחלט " אמר הנרי קולו הקפיא את דמו של דיוויס .
"מה זאת אומרת כבר הוחלט ?" הוא שאל .
"סידרנו הכל אמא שלך יודעת " אמר הנרי .
"מתח דברתם איתה ?" הוא שאל טיפה יותר מידי בקול .
"זה באמת משנה הם רוצים לעקור אותנו ממה שיש לנו ואתה שואל דברים טיפשיים כל כך " אבריל התפרצה עליו כאילו הוא זה שארגן את הכל . עינייה האדומות הביטו בעיניו ,והיא לא יכלה יותר היא חמקה במעלה המדרגות .
"אני אדבר איתה " אמרה מרי וקמה ממקומה ליד ניק .
"בכל מקרה דיוויס .זה לא משנה מתי דיברנו עם אימך . העניין טופל ואתה תעבור לפנימייה בשבוע הבא " אמר הנרי .
דיוויס הביט בניק כדי למצוא איזה שהיא נחמה אבל נראה שלא נותרה כזו הוא ואבריל יעברו לאמריקה בשבוע הבא ואין לא מה לעשות בעניין .


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

09/11/2013 07:06

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

09/11/2013 07:09

תמשיכיייי

09/11/2013 09:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך