זאת עם המשקפיים P:
טוב פרק ארוך ומוזר בבקשה תגיבו אבל ביקורת לא רק תמשיכי עם יהיו תגובות אני ימשיך בכל מקרה אני פשוט רוצה לדעת מה אתם חושבים

הבת של השטן פרק 24 ^_^

טוב פרק ארוך ומוזר בבקשה תגיבו אבל ביקורת לא רק תמשיכי עם יהיו תגובות אני ימשיך בכל מקרה אני פשוט רוצה לדעת מה אתם חושבים

אחרי שיחה של שעה על חשיבות המעבר דיוויס קיבל אישור לחזור לביתו .
הוא לא רצה לחזור הביתה אבל לעומה הבית של ניק ומרי הבית שלו נראה פתאום רגועה ושלו . ובכל זאת דיוויס לקח את הזמן בדרכו לבית הוא הביט בשדות שקיבלו גוון אדום מרעיב , ובנוף הפתוח עד אין סוף .
לא ניתנה לא האפשרות לוותר על האימונים בפנימייה באמריקה ,אבל למרות זאת הוא חשב על העיניים בחיוב .
" זה ישתלם לך נערי " אמר הנרי בקול נקי מרגש . ניק לא אמר דבר הוא פשוט הביט ברצפה כאילו שפתאום היא התחילה לעניין אותו .
"אני לא יודע … אני צריך לחשוב על זה " אמר דיוויס שניסה להתחמק מהחלטה בסופית .
"זה לא בידך יש לך זמן להפרד מהכל . תוך שבוע בדיוק אתה כבר תגיעה לאמריקה " הוא לא נתן עד מידע על הנושא .
הצד החיובי הוא שהוא יספיק להיות במסיבה של לולה בשבת שזה עד יומיים . אבל מה הוא יראה שם? את כל חבריו או לפחות אלה שהצליח לרכוש בשנתיים שהוא לומד בבית הספר , את ביתה העצום של לולה ואת ההורים המושלמים והמגניבים שלה . מלבד לדברים עליה דיוויס יראה שם את ריין והוא בטח יציע לאבריל לבוא איתו . השאלה היא עם לדיוויס לא יהיה עד התקף בזמן המסיבה . עם זה יקאה הגרוע מכל עד לפניו ,דיוויס יהפוך לבדיחה ואחר כך כולם יחשבו שהוא לוזר כי הוא עוזב.
דיוויס כבר ראה את ביתו מרחוק ,השמיים התחילו להשחיר והוא האת את קצב הליכתו .
אמא שלו מחכה לו בבית ועכשיו לפי דבריה היא רוצה להשתנות , להפוך לאמא טובה .
דיוויס לא רגיל לזה הוא התרגל לעובדה שאימו הביולוגית מזניחה אותו ומרי וזואי מתפלות בו , זה תמיד היה כך .
דיוויס היה עכשיו ממש מחוץ לחצר הבית לא הייתה דרך להאט את עצמו יותר . הוא היה חייב להתמודד עם המצב ,אפילו שהוא ממש שנא את זה .
שנייה לפני שפתח את הדלת הוא היסס .מה עם הוא תרצה לחבק אותו ?
דיוויס נשם נשימה עמוקה ופתח את הדלת באיטיות .
מן המטבח עלו ריחות נעימים והבית עצמו היה מואר ושתוף אור . קולה של אימו לא נשמע ודיוויס פלט נשימת אנחה .
הכל בסדר זה עבר לה ,הרגיע את עצמו .
הוא סגר את דלת הבית בחבטה קלה .
"מי זה ?" אויי לא זו הייתה אימו וקולה בקע מן המטבח .
"ז.. זה אני " הוא אמר בחשש . לאחר רגע אימו הגיחה מדלת המטבח ורצה לחבק אותו . דיוויס לא הגיב לא לרעה ולא לטובה .
"לאן הלכת ?" היא שאלה ונשמעה מודאגת .
"למרי וניק אני תמיד הולך עליהם כשאת לא פה " הוא אמר בנימה עוקצנית .
"בסדר " היא חייכה כאילו לא הבינה על מה הוא מדבר ." די הכנתי לך אוכל , זואי לימדה אותי " אימו נראתה גאה והוא אפילו לא שם לב שהוא חמחייך עליה כשהיא גררה אותו על עבר המטחב והושיבה אותו ליד שולחן פינת האוכל .
"איפה זואי ?" הוא שאל משתדל לישמור על נימה קרה .
"נתתי לה קצת חופה אני חושבת שהיא הלכה לאחת החברות שלי " היא חייכה ומזגה מרק מעלה עדים לקערית .דיוויס לא רצה להיסחף לתוך כל זה אבל היא הייתה נחמדה כמעט אימהית והוא היה רעב . לפתע הטלפון צלצל ואימו ענתה .
"הלו …. כן …. הוא הגיע רק הרגע …. בסדר " אימו הושיטה לו את הטלפון ועל פניה הבעה של בילבול .
"הלו ?" שאל דיוויס .
"דיוויס תגיד לי שאבריל הצלך " זו הייתה מרי והיא נשמע נסערת .
"לא היא לא איתי חשבתי שהיא בחדר שלה " אמר דיוויס .
"לא היא לא שם והיא גם א בחווה בדקנו בכל מקום עם תמצא משהו תגיד לנו " מרי לא חיכתה לתשובה בטח היו לה עד מליון טלפונים לעשות .
דיוויס ישב בשתיקה ואז כמו מעין הארה הוא ידע יפה אבריל . הוא לקח את הטלפון של הבית וחייג מספר .


תגובות (4)

אין לי ממש מה להגיד כי הפרק לא קידם את הסיפור לשום מקום…
לא היה בו כל שינוי דרמטי, הוא היה עוד פרק מעבר עד לאירוע המשמעותי הבא.
אז אני במקומך לא הייתי מצפה לתגובות ארוכות בגלל שאי אפשר לדעת ממש מה יהיה בהמשך כי זה פרק מעבר שכזה…
תמשיכיייייייייייייייי

13/11/2013 10:03

תמשיכייייי

13/11/2013 10:40

אני ממליצה לך שתתחילי לקרב בין דייויס ואבריל (עים זאת התוכנית שלך)
ובכללי כדי לך להמשיך את הפרק טיפה יותר למרות שהוא יצא כבר די ארוך
וכול השאר מושלם!
תמשיכי!!!

13/11/2013 12:16

הסיפור שלך ימה ומעניין אבל מגלל שזה רק פרק מעבר אז זה פחות מעניין אני כבר מחכה לכל העקשן והמתח שבסיפור
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

13/11/2013 13:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך