זאת עם המשקפיים P:
עד פרק ארוך ... אנשים תגיבו עם לא אני מפסיקה עם זה -_-

הבת של השטן פרק 26 ^_^ (ממש ארוך !!)

עד פרק ארוך ... אנשים תגיבו עם לא אני מפסיקה עם זה -_-

ריין נישמע מוזר בטלפון , כאילו הוא לא היה עצמו .
דיוויס לא חשב פעמיים .
"אני יוצא " הוא הודיע לאימו .
"אל תחזור מאוחר " היא אמרה בקול דואג מה שצבט בליבו של דיוויס .
הוא לא היה בטוח לאן הוא צריך ללכת אבל הוא ידע שהוא צריך לעשות את זה עכשיו ועם לא יהיה מאוחר מידי . כמובן שבגלל המצב הכלכלי של משפחתו הוא לא הרשה לעצמו לקנות מכונית או אפילו אופנוע אבל הייתה לא דרך אחרת . הוא רץ בשיא המהירות לעבר החווה של ניק ומרי . הוק היה המהיר מבין שני הסוסים לכן הוא יהיה מושלם לביצוע המשימה , לאחר שלוש דקות של ריצה דיוויס הגיעה לקחה לו דקה שלמה להסדיר את נשימתו ועד דקה לרתום את הוק .
"דיוויס ?" ניק בדיוק ניכנס לאורווה .
"ניק …. אין לי זמן להסביר … " הוא כבר עלה על הוק והתכוון לצאת " אני אחזור " הוא לא חיקה לתשובה ומהר לדהור לעורך השדות , כאילו חוש פנימי מנחה אותו ואת הוק לאן ללכת .
הדקות הספורות שבהם דיוויס היה על הוק נידמו כמו נצח .
הוא ידע שאבריל עם ריין מה שהיה אמור לנחם אותו , רק שריין לא התנהג כמו עצמו וזה היה כבר עניין מדאיג .
הוא הריץ במוחו את כל הסיטואציות הכי מחרידות שיכולות לקרות .
ריין לא יעשה את זה , חשב בליבו כאשר הגיעה למחשבה המטרידה מכולם . הוא לא יאנוס אותה .
דיוויס קיווה שהוא חושב על הדבר הכי גרוע ובסוף יתברר שזו הייתה סתם מחשבה וזה . משהו אמר לו שאין לא מזל כזה .
הוק התקדם וסטה מן הכביש על שביל צדדי שנכנס אל תוך יער . הוא הכיר את המקום , לקחו אותם לטיול שתני למקום הזה בשנה הראשונה של דיוויס בבית הספר . המורה של דיוויס המראה שהמקום מסוכן ביותר ולא מומלץ להתקרב עליו ביום שלא לדבר על הלילה .
זה לא היה חשו עכשיו , אבריל בצרה ואולי גם ריין .
דיוויס נכנס עמוק יותר על תוך היער תוחשת צמרמורת עטפה אותו . הוא ידע שהוא במקום הנכון ושהוא מתקרב , בקרוב הוא יגיעה על נחל קטן .
דיוויס ספר עד עשר במוחו ואז ראה את זה , אבריל עמדה קפוא ריין שכב על האדמה לא רחוק מימנה וכדור של אש שחורה אמר להוריד לה את הראש .
"תזהרי !" צעק וחטף את אבריל . כדור האש ניתך על האדמה ופלט ניצוצות כתומים . אבריל דיוויס והוק נפלא על האדמה לא רחוק מן הנחל .
"מה קורה כאן ?" שאלה אבריל שהתאוששה פתאום .
"זה מה שהתכוונתי לשאול אותך " דיוויס היה המום ." מאיפה האש הגיעה ?" שאל . נראה שאבריל מתחילה להתאפס .
"ה… השליח … של אבא שלי " היא גמגמה . דיוויס לא הבין על מה היא מדברת . הוא הביט סביב ולא ראה דבר .
"איזה שליח ? מי זה אבא שלך? "עיגולים של זיעה התחילו להתאסף על צידי מיצחה של אבריל .
"אני … אבא שלי הוא השטן " היא אמרה . אבריל לא יחס חשיבות למה שאמרה .
היא בטח הוזה , החליט .
"אוקיי בואי ניקח את ריין ונעוף מיפה . תיקחי את הוק אני אביא את ריין " אמר ולא חיכה לתשובה . הוא רץ בלי לחשוב על דמותו המעורפלת של ריין וקיווה שהוק לא יעשה בעיות ויבין את חומרת המצב . עד כדור אש ניתך הפעם בדיוויס . הוא התכופף ברגע האחרון וניסה ליבדוק מאיפה הוא הגיעה . שום דבר לא נישקף חוץ מסוס מבוהל ונערה מבוהלת אפילו יותר . הוא המשיך בדרכו על ריין . כשהגיעה הוא הרים את ריין הדבר הראשון שהוא חשב עליו היה עד כמה הבחור כבר . הדבר השני היה שהוא חייב להגיעה לאבריל כמה שיותר מהר .
עד כדור אש שהגיע ממקום לא ידוע . הפעם הוא כוון לכיוונה של אבריל .
דיוויס הביט שוב והרגיש תיסכול עמוק כל כך לפתע הוא הבחין בצללית מעורפלת של משהו דמוי שלד בעל כנפיים שחורות שמכין בעזרת ידיו כדור אש נוסף . הוא רץ על אבריל כשריין עדיין על גבו , גונח מתוך כאב , ואז הוא מעד וראה את כדור האש במהירות עצומה .


תגובות (5)

לאאאאאאא אסור לך להפסיק אם זה את כותבת מהמםםםם!!!!!
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

15/11/2013 10:50

אנחנו מגיבים
אסור לך להפסיק
תמשיכי
זה מעניין
יש לך די הרבה שגיאות כתיב אבל חוץ מיזה זה מושלם!!!

15/11/2013 11:47

חחחחחח לא הבנתם התכוונתי שאני אפסיק עם הפרקים הארוכים את הסיפור גם אני אוהבת ולא נראה לי שאני אפסיק אותו ( לפחות עד שתיגמר לי האשרה P:)

15/11/2013 12:01

*תיקון קטן: כותבים השראה ולא אשארה
תמשיכיייייייייייי

15/11/2013 21:41

אוקי, אז אני ממש אוהבת את הסיפור אבל הדבר היחיד שמפריע לי (ואני גם בטוחה שלעוד קוראים אחרים..) להנאה הוא שגיאות הכתיב שלך. ושוב אני מזכירה שאני ממש אוהבת את היצירות שלך ותמשיכי!
:)

16/11/2013 05:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך