זאת עם המשקפיים P:
עד פרק ארוך בבקשה תגיבו :)

הבת של השטן פרק 27 ^__^

עד פרק ארוך בבקשה תגיבו :)

"אהה " אבריל פלטה צעקה כאשר ראתה את כדור האש השחורה מתקרב על ראשו של דיוויס במהירות . השלד כיוון את רושא עליה ופניו התעוותו כאילו ראה שתוכניתו נכשלת .
גם אבריל הרגישה בזה , פתאום ניהיה לה חם והיא הרגישה שהכל יהיה בסדר , היא הביטה בדיוויס וראתה שהוא מוגן במין הילה מוזרה של אור לבן וכדור האור נחת במרחק מה ממנו .
זו הייתה ההזדמנות שלהם לברוח . דיוויס התאשת והמשיך לסחוב את ריין לכיוונה . הוא הניח אותו על גבו של הוק ועלה גם הוא , לאחר שהתמקם הוא עזר לאבריל לעלות ולקח את המושכות של הוק .
"היינו פה ?" דיוויס שאל את השאלה הרטורית . אבריל לא ענתה . היא רצתה להתרחק מהמקום המפחיד הזה כמה שיותר , היא הייתה צריכה לחשוב .
דיוויס הוראה להוק להתחיל לרוץ וזה כמו סוס טוב וממושמע עשה כדבריו . בהתחלה הוא דהר והז הוא הגביר את הקצב .
עד כדורי אש ניתזו עליהם אבל נדמה שההילה הלבנה שהכיפה את דיוויס מכיפה את שלושתם עכשיו.
השלד מאחר רתח מזעם הוא צעק קללות וביטויים מאוד מפורטים של מה הוא היה עושה לאבריל עם דיוויס לא היה מפריעה .
"היזהרי ביתו של השטן אני עד אחזור ואת תצטערי שלא גמרנו את זה כאן " הוא אמר ואבריל הרגישה שהוא נעלם , לפחות לעת עתה .
הם המשיכו להדהור בשתיקה בזמן שהוק יצא מן היער והתקדם במהירות לצד הכביש המהיר שהוביל לחווה של ניק ומרי . לאחר זה שנראה כמו נצח זה קרה והם הגיעו לחווה .
"אני אכניס את הוק לאורווה קחי את ריין " אמר דיוויס . אבריל לא התווכחה היא ירדה מגבו של הוק ואחרי דיוויס שעזר לה לשים את ריין על גבה ולסחוב אותו . דיוויס נעלם בתוך האורווה ואבריל הרגישה שהאדרנלין שהיה לה הולך ואוזל וריין מתחיל להיות כבד לה . היא השתדלה למהר ככל האפשר ולמזלה העזרה הגיעה .
"אבריל ? חכי שם אני מגיעה " זה היה הנרי . אבריל שמה לב שלקולו שהייתה בו דאגה חרוצה . הוא דאג … לה ?
לאחר שניות ספורות הוא הגיעה ביחד עם ניק . ניק לקח את ריין מעל גבה ונשא אותו בשתי ידיו בעד הנרי עזר לה ללכת , דיוויס הגיעה אחרי שניות ונראה כאילו רק עכשיו הוא מספיק לחשוב על מה שקרה , הוא נראה מבוהל .
"מה קרה ? למה הלכת בכלל ?" שאל הנרי לאחר שהגיעו כולם על הסלון החמים של הבית . אבריל התיישבה על אחר הספות ומרי הושיטה לה שמיכה דקה אך חמימיה . הוא הודתה לה במעין חיוך עקום .
"ברחתי מכאן . בגללך לא רציתי לחזור לבוסטון (משם היא באה במקור ומשם גירשו אותה ) . ו… אז ריין בא , הוא רצה שאני אבוא איתו לסיבוב . הסכמתי כי רציתי להתרחק . הוא לקח אותי אל יער והוא ה… הוא התנהג מוזר . אחר כך הבנתי שהוא לא היה הוא . היה…. היה שם שלד עם כנפיים ." קולה נישבר כשהיא ניזכרה בפניו המעוותים עד אימה של השלד ובכנפיו שנראה כאילו טבלו את נוצותיהם בנפט טהור .
"תמשיכי בבקשה " קולו של הנרי נישמע רך וזה היה לא רגיל .
"הוא … הוא יצא מתוך הפה של ריין וזרק עלי כדורי אש הייתי ניצלת עם דיוויס לא היה בא ומזיז אותו " היא סיימה את דבריה באנחה כאילו שמחה שהיא סיימה את הסיפור הזוועתי . עיניו של הנרי הופנו עכשיו כלפי דיוויס והוא הכל לספר את הסיפור מנקודת המבט שלו . טבל אבריל כבר לא הקשיבה היא הבינה שהדאגה של הנרי הייתה מוצדקת והיא הבינה גם שהיא חייבת ללכת לפנימייה כדי לעבור את האימונים אלה . היא ידעה שהנרי יודעה למה השלד תקף אותה והוא ידע מה היא תמיד .


תגובות (3)

תמשיכי דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

16/11/2013 03:55

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

16/11/2013 04:25

תמשיכייייייייייייייייייייייי

16/11/2013 07:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך