זאת עם המשקפיים P:
סורי סורי סורי על האיחור אבל היי זה פרק שדרש ממני מאמץ מיוחד אז מקווה שאהבתם ושתגיבו :)))

הבת של השטן פרק 29 ^_^( 'האמת מתגלה ')

סורי סורי סורי על האיחור אבל היי זה פרק שדרש ממני מאמץ מיוחד אז מקווה שאהבתם ושתגיבו :)))

ניק ליווה את דיוויס הביתה ומרי הלכה להשכיב את הילדים לישון רק הנרי ואבריל נשארו בסלון החמים של מרי וניק .
אבריל התעטפה בשמיכה דקה וחמימה שמרי נתנה לה . היא הביטה בהנרי , נעצה בו מבט זועם .
עכשיו היא ידעה בוודאות שהוא יודעה מה היא , יכול להיות שהוא ידע את זה תמיד ולא חשב אפילו לשתף אותה . אבל למה ?
הנרי לא הביט בה . עיניו הסתובבו ברחבי החדר ולא נחו לשנייה . מחשבות רצו במוחה של אבריל , היא חשבה על חלומותיה אולי הוא לא היה רק חלום ? אולי הוא היה אמיתי ? אולי אביה הוא באמת השטן ואימה היא …. היא מה ?
"אתה לא מתכוון להגיד כלום?" שאלה אבריל לבסוף , היא לא התכוונה לוותר על התשובות שמגיעות לה .
"אני לא מבין על מה את מדברת " אמר הנרי הוא עדיין לא הביט בעיניה .
"הנרי אני רצינית אתה יודעה מה אני נכון?" אמרה אבריל בתוקפנות .
הנרי נאנח .
"כן אני יודע " אמר הנרי , אבריל לא נירתע היא לא התכוונה לוותר . "אני … אמא שלך הפקידה אותך תחת חסותי . זה היה המוצא האחרון כדי לשמור עליך " הוא אמר .
"רגע … מי זו אמא שלי ?" היא שאלה .
"אמא שלך … היא ספרה עליונה " עכשיו אבריל לא אמרה דבר כי לא היה לה מה להגיד זה לא היה הגיוני .
"מ… מה זאת אומרת ספרה …. הנרי מה קורה כאן ?" דמעות עלו בעיניה . אבריל הרגישה פחד גואה בתוכה אבל עכשיו לא היה אפשר לסגת . היא הביטה בו ולא הזיזה את מבטה היא לא התכוונה לוותר לא חשוב מה .
"היא נכנסה לגהנום ויצאה משם ובשמיים היא קיבלה את התואר ספרה . זה אומר שהיא הייתה בת אדם … אחותי " הוא אמר ועכשיו ישר עליו את מבטו . " אמא שלך הייתה אחותי . היא מתה מתאונה אני לא יודעה בדיוק איך היא הגיעה לגיהום או איך היא הצליחה לצאת אבל אחרי שהיא יצאה היא הגיעה לשמיים ובשמיים , או בעולם העיון החטירו אותה להיות ספרה , ספרה עליונה . היא הולידה אותך כמה חודשים אחרי שהיא מתה . בשמיים אבל בגלל שאת לא ספרה היא הייתה חייבת להוריד אותך אל האדמה ונתנה לי לשמור עליך " הוא שתק , נתן לאבריל לעכל את מה שסיפר לה . היא לא אמרה דבר עינייה נחו עכשיו לא על הנרי אלה על נקודה לא מגדרת בחלל היא לא יכלה להביטה בו . לא אחרי שהסתיר ממנה את המיידע הזה כל השנים . היא לא הייתה אנושית.
היא הייתה הבת של ספרה ושל השטן והיא הבינה שמעכשיו הדברים הולכים להיות לא פשוטים בכלל .


תגובות (2)

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

20/11/2013 06:58

תמשיכיייי

20/11/2013 08:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך