הבת של השטן פרק 30 (הידד עשור שלישי ^_^)

דיווויס שכב במיטתו והביט בתקרה הלבנה של חדרו .
זואי כבר חזרה מחברתה והלכה לישון , גם אימו הלכה לישון . השעה הייתה כמעט חצות והוא שמח שניק ליווה אותו הביתה . ריין נשאר אצל ניק כדי שאימו לא תדאג לא אבל היא לא תדאג היא אף פעם לא דואגת לו .
האירועים שקרה קודם התחילו להציף את מוחו והוא לא הצליח להירדם . בחל פעם שדיוויס עצם את עיניו הוא ראה את אותו שלד שחור ומפחיד עם כנפיים . אבריל אמרה שהשלד יצא מתוך פיו של ריין שזה אפילו יותר מפחיד . האור בחדרו של דיוויס היה דלוק , הוא לא היה מסוגל לכבות אותו , החושך גרם לו להיות עצבני כי מתוך החושך יכול לקפוץ אותו שלד מעוות ולהכנס אפילו לתוכו .
השיערות שעל עורפו של דיוויס סמרו רק מעצם המחשבה על הדבר הוא ניסה לחשוב על דברים אחרים שמחים יותר אבל זה לא הצליח .

לכל קוראי הבת של השטן יש לי הודעה מצערת אני מתחילה ממש לא לאהוב את מה שיצוא מהסיפור ואני שונאת לכתוב דברים שאני לא אוהבת מצטערת אבל ככל הנראה אני יפסיק את הסיפור כי הוא לא יצא כמו שתכננתי אני יתחיל סיפור חדש בקרוב אבל אתם מוזמנים לקרוא את נישמת מלאך הוא מגניב כמעט כמו שהסיפור הזה היה בהתחלה ^^
למי שיש הרעיונו או בקשות בקשר לסיפורים הישנים שלי מוזמן להגיד לי אני אשמח לשמועה אבל זה יצא חרא ולא באלי להמשיך אותו . אולי בהמשך אבל לא עכשיו אז….. סורי ומכווה שתבינו :)


תגובות (2)

לאלאלאלאלאלאלאאאאאאאאא בבקשה אל תפסיקי את הסיפור הוא מאוד יפה ומעניין והכתיבה בו מ-ו-ש-ל-מ-ת!!!!!
אני חולה על הסיפור הזה בבקשהההההההה!!!!!!!!!!!!!!

21/11/2013 08:21

מצטערת אני כבר לא אוהבת את מה שיצא לי בו אולי אני יעשה שיכתוב או משהו בעתיד אבל לא בזמן הקרוב :( תודה בכל מקרה על ההתעניינות ^_^

21/11/2013 08:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך