einav160
אזזז הפעם לא אנטוש , מקווה שתאהבו כי אני צריכה לדעת אם להמשיך יש לי רעיון פצצה.להמשיך?

הגבול שבין שנאה לאהבה הוא דק -הקדמה

einav160 08/01/2015 810 צפיות 3 תגובות
אזזז הפעם לא אנטוש , מקווה שתאהבו כי אני צריכה לדעת אם להמשיך יש לי רעיון פצצה.להמשיך?

מאי אמסלם- מאי זאת הילדה הכי מקובלת,הכי יפה,וקצת שחצנית אך היא מתחשבת ואוהבת לעזור לאחרים.היא לא מהמקובלות שזה עולה להם לראש,היא לא חושבת שהיא הכי מושלמת אבל היא בהחלט מודעת לזה שהיא יפה במיוחד,השיער השחור הארוך והגלי שמגיע לה קצת מעל התחת,העיניים הירוקות והגדולות שיש להם תמיד ניצוץ ,והגוף שלה שהיא לא שלמה איתו כמו כל בת אבל בנות אחרות מתות לגוף רזה כמו שלה. למשפחה שלה לא חסר כסף, להורים שלה יש חברה והיא מדגמנת בשבילם. היא לא עוד אחת מהבנות שההורים העשירים שלה לא בבית,להפך הם הרבה בבית והם חיים באושר הם כמעט כמו המשפחה המושלמת.מאי בת 17 וזה הגיל לשטויות היא אוהבת מסיבות,לצאת עם חברות וליהנות מהחיים. .אבל יש מי ששם לה גבולות-התאום שלה. אביאל אמסלם- הוא גם אחד מהמקובלים והוא אליל הבנות. יש לו שיער שחור שתמיד מבולגן בצורה סקסית,עיניים ירוקות וגוף מחוטב.אביאל לא דתי אבל מאמין בה׳ ושם כיפה לבנה קטנה,כן הוא מהערסים האלה.הוא שותה,מעשן,מזיין וזורק.אבל מי שמכבדת את עצמה הוא יכבד אותה והחברה שתהיה לו הוא יהפוך אותה למלכה. .ישלו פתיל קצר והוא תמיד מסתבך בשטויות ועושה בלאגנים ,הוא כמו הכבשה השחורה במשפחה,הוא הילד הלא מוצלח שלא לומד ורק עושה בעיות בניגוד למאי שהיא משקיעה בלימודים ומשיגה ציונים טובים.אביאל לא מקנא בה,בשבילו מאי הוא הדבר הכי יציב בחיים שלו והוא מת עליה למרות שלפעמים הוא יכול להשתגע ממנה,מאיך שהיא מתנהגת במסיבות. רוני חן-החברה הכי טובה של מאי.גם היא יפה מאוד,שיער חום וחלק ועינים חומות נשמעת רגילה אך יש לה יופי שמושך לא מעט.היא גם מקובלת אבל בניגוד למאי אין לה משפחה מאושרת.אבא שלה מכה אותה לפעמים כשהוא חוזר שתוי לבית ,מאז שאמא שלה נפטרה אבא שלה התדרדר.ביום עצמו הוא עובד במוסך אבל כשהוא שותה הוא יוצא מדעתו למרות שהוא מתחרט על זה אחכ. למרות המצב הקשה שהיא חיה בו היא ילדה עם שמחת חיים מטורפת , יש לה חיוך שישר מתאהבים בו והיא משדרת רק חיוביות וזה מה שכלכך אוהבים בה. בגלל שאבא שלה לפעמים מבריז מהעבודה ואין להם איך לשלם חשבונות היא הולכת בלילות לעבוד כחשפנית,היא לא זונה להפך,היא בתולה אך היא רוקדת לאנשים בצורה שהלסת שלהם ברצפה מרוב הריר שנוטף להם.לא מצליח לה בלימודים וזה גם לא מעניין אותה. בסהכ היא אוהבת את החיים גם אם הכל לא הכי טוב. סער בלילי-זה לא סתם שם,זה מותג.הוא הדבר הכי סקסי שאפשר לראות.השיער החום הכהה בצורת מארינס והעיניים הכחולות הכהות שאפשר לטבוע בהם.הגוף השרירי והסקסי שבנות נואשות אליו.סער ואביאל אויבים,פעם הם היו כמו אחים אך קרה משהו שגרם להם לשנוא אחד את השני ולכל מהם יש את החבורה שלו. סער הוא בדיוק כמו אביאל ,שטותיניק שעושה בעיות אבל בשונה מאביאל המשפחה שלו לא עשירה,אין לו אבא ואמא שלו עובדת במסעדה כדי לפרנס אותם.אמא שלו זה הדבר היחיד שהוא אוהב בחיים שלו.למרות שהוא מקובל ויש לו הרבה חברים ויזיזות הוא מרגיש ריקני אבל ברגע שהוא שוקע ישלו את נתנאל,החבר הכי טוב שלו שפעם הוא אביאל וסער היו שלישייה.נתנאל חבר של שתיהם אבל הוא וסער זה כמו אחים.מה שאפחד לא יודע זה שנתנאל אחראי לריב בין אביאל וסער. נתנאל בוזגלו-שיער בלונדיני ועיניים חומות.מקובל,חתיך,ואוכל תעצמו על זה שבגללו שתי החברים שלו רבו. נתנאל לא בנאדם רע ,ישלו לב טוב והוא יודע לעזור ולתת עצה כשצריך אבל הוא הרגיש לפעמים לא קשור כשהיה עם אביאל וסער כי הם היו בלתי ניתנים להפרדה והקנאה גרמה לריב הגדול שעורר סערה בבית הספר.


תגובות (3)

כל כך יפה!!!! תמשיכייייי

08/01/2015 23:29

מהמם!!!
נשמע מעניין …תמשיכי<3 :-);-)

08/01/2015 23:37

אני אוהבת כול כך וקראתי את הסיפור הקודם שלך והוא יפה..
הייתי ממליצה לעשות אנטר בין הדמויות ולספר יותר אופי חוץ מסטוציונר וזיין אבל אהבתי ויש לי עוד ביקורת אבל אין לי כוח לכתוב אז נדלג חחחחחחחחחחחחחח
והשם רוני נדיר (קוראים לי רוני)

12/01/2015 23:47
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך