einav160
היה לי בגרות באנגלית והלך ממש טוב תחזיקו לי אצבעות שאני אקבל ציון טוב(: זה פרק קצת קצר אני יפצה בפרק הבא, אוהבת ותודה לכל המגיבות והקוראות♥

הגבול שבין שנאה לאהבה הוא דק-פרק 3

einav160 12/01/2015 976 צפיות תגובה אחת
היה לי בגרות באנגלית והלך ממש טוב תחזיקו לי אצבעות שאני אקבל ציון טוב(: זה פרק קצת קצר אני יפצה בפרק הבא, אוהבת ותודה לכל המגיבות והקוראות♥

מנקודת המבט של מאי –
נכנסנו למועדון ,היה מפוצץ באנשים.
״תראי איך בנות נמרחות על בנים זה פשוט מגעיל״ רוני אמרה והנהנתי כהסכמה.
״בואי הנה כולם״ אמרתי והתקדמנו לכל החברים.
״תמיד דופקות איחור אופנתי המכוערות האלה״ חייכה רונה וחיבקה אותנו. הבנים שתו ואני והבנות הלכנו לרחבת הריקודים כמובן.
״אני לא יכולה יותר אני הולכת לשבת עם הבנים״ אמרה ליאן כשהיא מתנשפת.
״גם אני פורשת לכמה זמן״ אמרה רונה וככה יצא שכל הבנות כבר התעייפו חוץ ממני,אפילו רוני נטשה אותי.
״וואי אתם מבאסות עם מי אני ארקוד?״שאלתי כשאני מסתכלת על הבנות.
״בואי אני ארקוד איתך״ אמר יניר ואני העדפתי שלא אבל לא היה לי נעים ממנו.
״אני רציתי לבקש ממך שוב סליחה״ יניר צעק בגלל המוזיקה החזקה כשהוא מושך אותי לרחבת הריקודים.
״זה בסדר היה ונגמר״ אמרתי בחיוך והמשכנו לרקוד,ואז ראיתי אותו. את הבנאדם שבא לי לשלוח לעזה. המבטים שלנו הצטלבו והסטתי את מבטי שלא יחשוב שאני בוהה בו.
״אני הולכת להביא לי משהו לשתות״ צעקתי ליניר.
״אבל אל תגזימי עם השתייה ותביאי גם לי״ הוא צעק והנהנתי.
״היי אפשר שתי כוסות וודקה בבקשה?״שאלתי בחיוך,אלוהים הברמן היה הורס.
״בשבילך על חשבון הבית״ ענה וקרץ לי וציחקקתי בפלרטטנות.
״גבר תביאי לי כוס מוחיטו״ סער צעק לברמן,ולא הסתכלתי לכיוון שלו והתמקדתי רק בברמן.

מנקודת המבט של סער-
איזה דבע הברמן הזה,לא שמע אותי אפילו מרוב שהוא חרמן עליה.
״אתה יכול לתת לי כבר לחזור לבחורות פה?אני צריך שתייה״ צעקתי לו יותר חזק ואלינור גלגלה עיניים.
״סלמאת״ אמרתי לו כשהוא הביא לי וחזרתי לבלונדינית שכבר נתפסה עליי מתחילת הערב.
׳חזרתי לעיר,יש פגישה מחר תודיע לאביאל ונתנאל׳ קיבלתי הודעה מהבנאדם שחשבתי שנפטרנו ממנו,כוסעמק.
חיפשתי את אביאל ונתנאל,ומצאתי אותם שותים וצוחקים.
״הוא חזר לעיר,הוא הודיע שמחר יש פגישה״ צעקתי כדי שישמעו ובתגובה נתנאל ואביאל משכו אותי מהמועדון.
״תחזור על מה שאמרת״ אביאל אמר בתוקפנות.
״מה ששמעת״ צעקתי ובעטתי באיזה אבן שהייתה ברצפה,הייתי עצבני רצח.
״איזה זין ועוד חשבתי שנפטרנו מיזה״ הוא צעק והדליק סיגריה.
״מה אתה שותק?לעזאזל נתנאל הוא חזר!״צעקתי והוא התיישב על ספסל.
״אני לא מאמין,אנחנו בתסביך״ הוא ענה.
״אני לא רוצה לחזור לזה״ אביאל אמר.
״ומה אתה חושב ,שאנחנו מתים לחזור לזה?״ שאלתי בעצבנות.
״אז מחר נבהיר לו את זה״ הוא ענה ברוגע..
״אתם יודעים שהוא לא יקבל את זה!״ נתנאל צעק וכיווץ את ידיו לאגרופים. ואני ואביאל הסתכלנו אחד על השני והבנו שהוא צודק,הלך עלינו.

נקודת המבט של רוני-
״שמת לב שאח שלך וסער יצאו ביחד?״ שאלתי את מאי כשישבנו על הבר.
״פח ממש למה נראה לך שהם יצאו ביחד״ היא גיחכה והוסיפה,
״וחוץ מיזה אני הייתי עסוקה מדי״ אמרה בחיוך וקרצה לי.
״לכי תמצאו לכם חדר״ אמרתי בציחקוק והיא הביאה לי מרפק לבטן.
״יא בהמה חכי זה עוד יחזור לך כמו בומרנג״ צעקתי והיא צחקה.
״בואי נצא קצת חנוק פה״ אמרתי ומשכתי אותה לבחוץ.
״אבל מה עם החתיך?״ היא שאלה ונאנחה בעצבים.
״יש עוד הרבה חתיכים״ עניתי ושמעתי קולות מוכרים.
״אתם יודעים שהוא לא יקבל את זה!״ שמעתי מישהו צועק והתקדמנו לעבר הצעקה.
״מה אתם עושים פה שלושתיכם ביחד?״מאי שאלה כלא מבינה.

מנקודת המבט של אביאל-
יופי,באמת זה מה שחסר לי עכשיו.
״כלום,סתם יצאנו״ עניתי באדישות כדי שלא תשים לב שאני עצבני.
״אה כן?ממתי אתה והדביל הזה מדברים?״ היא שאלה בתקיפות והצביעה על סער,פספסתי משהו?
״מה זה עניינך?תחזרי לברמן ולריקודים שלך ותעזבי אותנו בשקט״ סער צעק בעצבים.
״סער עד אליה״ אמרתי בתקיפות והבנתי שהוא מוציא עליה את העצבים אבל וואלה עד אחותי.
״זה ועוד איך ענייני!״ היא צעקה בחזרה.
״תפסיקי לרצות לדעת כל דבר״ הוא אמר והדליק סיגריה.
״זה קשור לאח שלי אז יש לי זכות לדעת״ היא ענתה ושילבה ידיים והסתכלה עליי במבט קודר.
״מאי זה עניינים שלנו את יכולה לחזור לבפנים?״ שאלתי ברוגע.
״אתה מבטיח לי שלא תסתבך?״היא שאלה בדאגה כשהיא התקרבה אליי.
״יהיה בסדר חיים שלי" עניתי ונשקתי לה בלחי. הסתכלתי על רוני והוספתי,
״רוני תדאגי שהיא לא תעשה שטויות בפנים״ אמרתי והיא החזירה לי מבט קר ושתיהן הלכו,מה עובר על רוני כוסעמק.
•למחרת•
״עוד כמה זמן הוא צריך להגיע?״ שאלתי בלחץ את נתנאל.
״בפעם האלף,בעשר!״ הוא צעק,היינו שלושתנו לחוצים ועצבניים. בדקתי באייפון מה השעה וראיתי שכבר עבר עשר.
״הנה הוא״ מלמל נתנאל.
״מה שלום העובדים שאני הכי אוהב?״ שמעון שאל בחיוך.
לשמעון יש מועדון חשפנות ומהמרים בו. פעם הלכנו שלושתנו והיינו שיכורים והפסדנו מלא כסף,מספיק כדי להפוך לעובדים שלו. יצא ככה שאנחנו היינו עושים עבודה שחורה בשבילו,שזה אומר שהיינו גובים כסף מאנשים לפעמים אפילו בדרכים לא נעימות והיינו גם משחקים בהימורים ומרמים כדי שהוא ירוויח את כל הכסף שלו בחזרה. הוא נראה בנאדם נחמד אבל זה מטעה,מטעה מאוד.
״שמעון אתה יודע שאנחנו סיימנו את החוב שלנו ״ אמרתי בהיסוס,הוא תמיד הלחיץ אותי.
״אתה יודע שאני לא יכול לוותר על עובדים שעושים את העבודה הזאת הכי טוב״ הוא ענה בחיוך.
״עלק עבודה״ סער מלמל בעצבים והוסיף,
״ואם לא נרצה לעבוד?מה יהיה?״הוא שאל.
״בוא נגיד שאמא שלך היא אישה נפלאה וחבל שיקרה לה משהו,לא ככה?״ הוא ענה בחיוך,שונא את החיוכים המזויפים שלו.
״כוסעמק אתה מאיים עלינו עכשיו?״סער שאל בעצבים.
״בדיוק,כשאין ברירה אז אין״ הוא ענה והסתובב פותח את המכונית שלו והוציא מחשב נייד.
״יצחק לוי,איש עסקים שמהמר אצלי ותמיד מרוויח את כל הכסף,הוא הווינר אצלי ואני רוצה שתשחקו נגדו ואתם יודעים למה מתכוון״ הוא אמר תוך כדי שהוא הראה לנו תמונה שלו ואת אופן המשחק שלו בהימור. אני לא מאמין ששוב חזרתי לזה.

מנקודת המבט של מאי-
״מוזר שאביאל וגם נתנאל וסער לא באו היום״ רוני לחשה כשהיינו בשיעור תנ״ך.
״הם אחרי מסיבה זה הגיוני״ עניתי.
״לא נכון,עובדה שפעם קודמת נתנאל וסער באו וחוץ מיזה אל תגידי לי שמה שהיה אתמול בחוץ לא נראה לך חשוד״ היא אמרה.
״האמת שכן, אח שלי שונא את סער זה לא הגיוני״ עניתי תוך כדי שאני מעתיקה מהלוח.
״תחפרי לו היום בבית כמו שאת יודעת״ היא לחשה בחיוך.
״לא כי את פשוט ממעיטה במילים״ גיחכתי, צלצול,תודה לאל.
״יאלה בואי לקפיטריה אני גוועת ברעב״ היא אמרה כשהיא מחזיקה בבטן המקרקרת שלה.
״כן שומעים את זה״ צחקתי והלכנו לקפיטריה.
״שמעתי שמישהו מיב דלוק עלייך״ רותם,חברה מהכיתה אמרה לי בחיוך כשהתיישבנו איתן בשולחן.
״מי לא דלוק על הברבי שלי?״רוני שאלה בחיוך והסתקרנתי כי לרוב בנים שאני מכירה מהבית ספר לא מתחילים איתי כי חושבים שאני קשה להשגה,וזה נכון אבל הם סתם פחדנים.
״אני יכולה לברר לך מי זה״ רותם אמרה כשהיא קוטעת לי את המחשבות.
"נמאס לי שמדברים על זה מאחורי הגב שלי,שיהיו גברים ויבואו!״ צעקתי ודפקתי את היד שלי על השולחן.
״רילקס אחותי זה בעיה שלהם״רוני אמרה ברוגע.
״היא צודקת גם אני הייתי מתחרפנת במקומה,זה קורה לה מלא פעמים״ ליאן אמרה בהבנה.
״רוני זה לא רק בעיה שלהם וליאן צודקת לצערי,זה קורה כל פעם שכל הבית ספר יודע לפניי״ אמרתי נאנחת מהמצב הזה.
״טוב אנחנו נדבר על זה כבר בואו התחיל שיעור״ רוני אמרה והתקדמנו כולנו לעבר הכיתה.


תגובות (1)

מהמם !! תמשיכי ❤

13/01/2015 00:07
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך