LIAN67
לא אהבתי איך שיצא הפרק , אני חושבת שאני תקועה ולא יודעת מה לעשות עם הסיפור אני אשמח מאוד אם תגיבו מה אתם חושבים ואיך יצא הפרק . אז שתהיה לכם שבוע טוב ורק בשורות טובות :)

הגבר שהרס את חיי !! פרק 11

LIAN67 03/05/2014 1138 צפיות 6 תגובות
לא אהבתי איך שיצא הפרק , אני חושבת שאני תקועה ולא יודעת מה לעשות עם הסיפור אני אשמח מאוד אם תגיבו מה אתם חושבים ואיך יצא הפרק . אז שתהיה לכם שבוע טוב ורק בשורות טובות :)

2014

מסתכלת עליו עם מבט מבוהל כשהוא אמר לי את זה , הצטערתי שצעקתי עליו , ידעתי מי הוא למה אני כזאת טיפשה ?!
אני בולעת את רוקי " וויל " אמרתי לו בשקט הוא הסתכל עליי שידו עדיין תופסת את ידי בחוזקה מרגישה את הכאב בחוזקה , מכווצת את פניי בכאב מתבוננת בו מנסה להתחנן דרך עיניי אך זה לא עוזר .
" למה נהפכת להיות ככה וויל ? " שאלתי אותו בקול צרוד שעיניי מתחילות שוב פעם לעלות בדמעות , " זה לא עניינך ! " אמר לי בקול אפל , הרמתי את ראשי כדי להסתכל עליו אני רואה גבר אלים ורשע זה לא אותו בחור שהכרתי , חשבתי שהוא יהיה הגבר של חיי וההפך הוא הגבר שהרס את חיי ביגללו אני ככה !! אישה שעובדת בזנות , זולה , חלשה שלא יכולה לעמוד מולו הלב שלי נשבר ביגללו אף אחד לא יצליח להשלים לי אותו בחזרה .
אני זוכרת שהוא כל יום ויום היה מחזר אחרי עד שיום אחד הוא הגיע אליי לבית והוא נישק אותי בתשוקה כאילו בחיים לא נישק , הרגשתי את ידיו מלטפות את גבי ומתוך אינסטיקט שמתי את ידי על צווארו הוא הצמיד אותי עוד יותר הרגשתי איך נהיינו גוף אחד . הוא הפסיק את הנשימה ששנינו לא היה אוויר מרגישה איך נשימות שלו כבדות , תפס את פני בשתי ידיו והתבונן בי " אליאנה אני לא יודע מה יש לי , כשאני ליידך אני מתרגש כמו ילד קטן " אמר בקול צרוד , " אנ… אני רוצה אותך !! " אמר לי בקול חזק " כבר חודשיים אני מחזר אחרייך כמו טיפש ואת כלום כאילו אני עוד גבר שאפשר לשחק בו , בחיים שלי לא קרה לי דבר כזה עם בחורה אני טוב במערכת יחסים פתוחה ולא בקשר רציני אבל איתך .. זה שונה " הוא ליטף את פני ברכות , הסתכלנו אחד על השני " תגידי משהו אליאנה " אמר לי בשקט , שתקתי באמת לא ידעתי מה להגיד , אף פעם זה לא קרה לי עם גבר ככה , " ווילל אני לא יודעת מה להגיד , אני עוד חודש חוזרת לישראל למשפחה שלי " אמרתי לו בקול צרוד התבוננתי בעיניו ראיתי את הצער והאכזבה שהוא חש כלפי , הרגשתי איך הלב שלי נמס ביגללו , הוא בן אדם באמת מדהים אבל אני לא מבינה למה אני ?! יש מלא בחורות יפות יותר מימני .
" לא אליאנה לא " הוא ריפרף את שפתיו על שפתיים שלי , " וויל אניי .. אניי " גמגמתי לא ידעתי מה להגיד הוא כישף אותי בקסמים שלו , הוא הצמיד אותי אליו כך שהמצח שלו צמוד למצח שלי מרגישה איך אין לי אוויר , הוא מלטף ומשרטט את גבי מתחת לחולצה מרגישה את הצמרמורות ואת החום שעולה בגופי , " אליאנה אני רוצה אותך כלכך " אמר לי בקול שקט אך קול שאומר שאני כאן רוצה אותך על המיטה , עוצמת את עיניי ומתענגת מכל נגיעה ונגיעה מרגישה איך נשמותיו קרובות אליי , נכנעת לו נותנת לו , לעשות מה שהוא רוצה הוא מלטף את שפתיי ברכות מרגישה כל רגע ורגע שהוא הולך לנשק אותי אך הוא התנתק מימני פוקחת את עיניי מביטה בו מבולבלת " אליאנה תגידי לי שאת לא רוצה אותי אני אלך ולא תראי אותי לעולם " אמר לי ברצינות אני מביטה בפניו היפות אך רציניות וכעוסות באותו זמנית , את האמת לא רציתי שהוא אלך , אני רוצה את המגע שלו שוב פעם אבל אני באמת לא יודעת מה לעשות , מה אני אשאר פה ונראה מה יהיה ביני ובין וויל מה רק מיכל תחזור לארץ , מה אני יגיד להוריי?! שהכרתי מישהו שהוא כנראה הגבר של חיי ושהוא שווה באמת שאני אשאר פה . שתקתי לא עניתי לו למה שהוא שאל " הבנתי את התשובה " אמר לי וצעד ליציאה של הבית מביטה בגבו השרירי , מרגישה איך עיני עולות בדמעות מבינה שאולי זאת טעות מה שאני עושה .
"וויל!!!! " צעקתי ורצתי אליו וקפצתי עליו שהרגליים שלי במותניו וידיי בצווארו והוא מחזיק אותי במותנים שאני לא יפול . הסתכלתי עליו רואה שהמבט שלו מבולבל " אני.. אניי כן רוצה אותך " אמרתי בקול שקט הוא הסתכל עליי והעלה את החיוך שלו , " את לא תצטערי אליאנה!! " אמר לי ותפס את פניי ונישק אותיי .

אני ממשיכה להביט בו בוויל לאחר הפלאשבקים שעלו לי ואני כלכך מצטערת על כך שרצתי אליו ואמרתי לו שאני כן רוצה אותו , הייתי נותנת לו להמשיך ללכת וכך לא הייתי פוגשת אותו בחיים וכך לא היה הורס לי את חיי !! אני הייתי כזאת תמימה ועכשיו אני תלויה בו וכך אני ימשיך להיות עד סוף מותי , אני משפילה את מבטי לריצפה רואה את נעליו המצוחצחות כאילו יצאו כרגע מהחנות נותנת לדמעות לזלוג על פניי מרגישה איך עיניו עדיין נועצות בי .
מרגישה חלשה מולו יודע את כל החולשות שלי , יודע כל קלף וקלף שיש לו עליי . אך בחיים לא ידעתי מה הקלף שלו , מה החולשה שלו .
חשבתי שהוא באמת אוהב אותי אך זה באמת לא היה נכון , זאת הייתה אהבה חד צדדית .
הוא הרים את סנטרי שאני אסתכל עליו מרגישה את ידיו האלימות לפתע עדינות מלטפות את פניי ומוחקות את הדמעות שיצאו אני מביטה בו רואה שהמבט שלו נרגע לא עצבני .
" וויל " שמענו קול של מישהי הסתובבתי אני רואה אישה בלונדינית שופעת מביטה בנו .
הוא הוריד את ידיו מימני , תופסת את ידי הכואבת ומשפשפת אותה מוציאה קולות אל כאב בשקט .
" וויל אתה בא ? " שאלה הבלונדינית ונעצה בי מבטים כועסים , ממש זה מה שחסר לי בלונדינית מטומטמת שתקנא . " כן אני בא נטשה , תחכי לי בחוץ " אמר לה וסידר את השולחן שלו . " טוב " ענתה והסתכלה עלי לכמה שניות ויצאה .
מסתכלת על ידי רואה שנהפכה לי לאדום נוגעת בה ומכווצת את פני בכאב , מביטה בוויל רואה שהוא נועץ בי הוא התקדם אליי אך אני הולכת אחורה נתקעת בקיר הוא הגיע אליי מבינה שאנחנו שוב פעם צמודים אני עוצמת את עיני בפחד אך לפתע אני מרגישה את ידו נוגעת בידי הפצועה ומלטף לי את האזור האדום , אני פוקחת את עיניי מביטה בפניו רואה את פניו השתנו אך בכל זאת לא יכלתי לקרוא אותו . " אני מצטער " אמר לי שהוא הסתכל עליי לכמה שניות ולקח את הג'קט ויצא מהמשרד , משאיר אותי בהלם קפואה ללא מילים , פעם ראשונה אני שומעת שוויל מצטער .


תגובות (6)

תמשיכי

03/05/2014 21:16

בן כלב תמשיכייייייייייייייייייייייייייי מידדדדדדדדדדדדדדדד

03/05/2014 21:24

הוא יצא ממש יפה למרות מה שאת חושבת וממש התחברתי לסיפור הזה,ואני ישמח גם אם תקראי את הסיפורים שלי תמשיכי:)

03/05/2014 21:39

    אניי יקרא בשמחה :)

    03/05/2014 23:18

תמשיכיי !!

03/05/2014 21:48

תודה רבה בנות כיף לשמוע את זה !! :)

03/05/2014 23:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך