LIAN67
חג שמח לכולםםם !! אני מקווה שיצא לי פרק טוב , אניי אשמח לתגובות !! :)

הגבר שהרס את חיי !! פרק 5

LIAN67 14/04/2014 1149 צפיות 4 תגובות
חג שמח לכולםםם !! אני מקווה שיצא לי פרק טוב , אניי אשמח לתגובות !! :)

2010

-" שלום אולי תרצו לשמוע על הקרמים החדשים שלנו " אמרתי לאחד האנשים שעברו לידי .
-"איזה יחס מגעיל הם נותנים איכס \" אמרתי למיכל והתיישבתי בכבידות .
-"כןן ממש אבל "השיבה לי .
-"את מאמינה שלא ראינו את ההורים שלנו 4 חודשים ?!! " אמרה לי .
-" כןן אהה "עניתי לה ועלו המחשבות עליהם .
-" טוב יאלה קומי צריך לחזור לעבודה " אמרה לי וקמה מהכיסא ופנתה לאחד האנשים .
כשיצאנו להפסקה נכנסנו לבית קפה , מיכל התיישבה אני התקדמתי לקופה .
-" הייי , שני שוקו חם בבקשה " אמרתי למוכר בחיוך .
התקדמתי לשולחן איפה שמיכל התיישבה .
-" קחי " אמרתי לה שביד שלי השוקו שלה , בנתיים שהיא דיברה בטלפון עם ידיד שלה , הסתכלתי בחלון לוגמת מהשוקו ולפתע שמה לב שבחור זר נועץ בי מבטים ומחייך חיוך ערמומי אני מסתכלת עליו מבלי לשים לב השוקו נשפך לי על המכנס סיננתי קללה בשקט , החזרתי שוב פעם את מבטי לאותו הבחור זר ורואה שהוא נעלם סיבבתי את ראשי בכל מקום אך אין כאילו אדמה בלעה אותו .
"בקיצור את שומעת נכון הסטיב הזה שאמרתי לך , אז הוא עושה אצלו בבית מסיבה אש כל העיר יודעת עליו אז הולכים !! " אמרה לי שניתקה את השיחה שלה איתו .
" אליאנה הלוווו " אמרה לי ועשתה עם היד שלה .
" אההאא מה קרה ? " עניתי ויצאתי מהמחשבות שלי.
"מה את לא שומעת ? מחר יש את מסיבה של סטיב הוא מארגן אותה , הולכים ! " אמרה לי מיכל .
" את ראית את זה ?!! את הבחור הזה שהסתכל עליי באופן מוזר מעבר למדרכה " שאלתי אותה .
" לא לא ראיתי שום בחור , עזבי את זה עכשיו הולכים למסיבה של סטיב מחר !! " אמרה לי מיכל .

2014
פקחתי את עיניי מרגישה איך הראש שלי מסתובב ביגלל אתמול מהשתיה והעלו לי המחשבות על ווילאם הזה נכנסתי להתקלח יצאתי מימנה עטופה במגבת אני רואה את טום יושב על מיטתי ומשלב את הידיים שלו ומסתכל על על פניי עם מבט רציני מעביר את עיניו על גופי , הובכתי מהמצב הזה טום הידיד הכי טוב שלי מסתכל עליי ככה , לא יצא לנו לדבר אחרי הבר שהוא תפס אותי את ויליאם באינטמיות שכזאת .
" טום מה אתה עושה פה ? " שאלתי את טום ומסמיקה מהמצב הזה .
" אליאנה אני צריך לדבר איתך תתלבשי ורדי למטה " השיב לי טום וירד למטה .
התלבשתי וירדתי למטה אני רואה את טום יושב על הספה וטוחן את הפופקורן באתי אליו וחטפתי לו את הפופקורן , " הייי" צעק טום . גיכחתי מצחוק " מעכשיו זה שלייי הפופקורן " קבעתי לו עובדה . " שבי שבי אין לי כוח לשטויות שלך , אני רוצה לדבר איתך " אמר ושינה את פניו לרציני . ישבתי לידו הוא לקח את ידי ונישק אותה " אליאנה את יודעת שאת הכי חשובה שלי בעולם אני לא רוצה שתפגעי ביכלל הבחור הזה " אמר לי . ראיתי את פניו המודאגות ונמס לי הלב . " טום תרגע לא יקרה כלום בנינו , כולה בחור שהתחיל איתי וזהו נגמר הסיפור " השבתי לו ושמתי את ידי החימימות על הלחי וליטפתי אותו לאט .
" אני חושב שלא !! , ראיתי איך הוא מסתכל עלייך הוא נראה שהוא ממש בקטע רציני עלייך " השיב לי וראיתי את ידיו שינו לאגרופים .
" דיי תרגע טום !! אני יודעת מה אני עושה תפסיק להיות נודניק " צעקתי עליו .
" אין בעיה אליאנה אחר כך אל תבואי אליי בוכה " צעק עליי בכעס ויצא מהבית בטריקת הדלת .
-" וואי מה זה הצעקות האלו " אמרה כריס וירדה למטה שלבושה בחלוק .
-" סתםםם הטום הזה נדפק לו המוח , רב איתי על איזה שטות על איזה בחור " עניתי לה .
-" שווווו בחור ? ! " אמרה לי בבלבול .
-"איזה אחד ווילאם בא אליי והתחיל איתי " השבתי לה ודחפתי לפי פופקורן .
-" אליאנה ? תזהריייייי !!! " אמרה לי ברצינות , ראיתי את המבט שלה שהוא אומר שהספיקה לה הסיפור הזה ביניי לבין וויל שהוא עדיין לא יגמר וגם הוא בחיים לא יגמר כנראה
-" דייי תרגעי נגמר הסיפור , ביני לבינו אין כלום וזה לא התחיל וגם אני לא יראה אותו בחיים " עניתי לה שהפה שלי מלא בפופקורן .
" אני מקווה " סיננה לי בשקט . " מה זה ? מה הזמנת ?! פיצה ? " אמרתי לה שבדיוק שמענו דפיקות דלת .
" כןן , לכי תפתחי אני עם חלוק " אמרה לי , הסתכלתי עלייה עם מבט עצבני קמתי פתחתי את הדלת .
" שלום אתן הזמנתן את הפיצה ? " אמר לי המשלוח .
" ווילאם ??? !! " עניתי לו בבלבול .
" אליאנההה " אמר לי בחיוך ערמומי וקרץ לי .


תגובות (4)

תמשיייכייייי פליזזזז <3

14/04/2014 21:14

פליזזזזזזזזזזזז תמשיכי

14/04/2014 21:30

אני ימשיך בקרוב :)

14/04/2014 23:53

תמשיכי !!

15/04/2014 19:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך