LIAN67
סליחה שלא העלתי פרק בימים האחרונים משום שאין לי זמן אך העדפתי לעלות היום ולפנק אותכם בפרק כי כנראה שאני לא יצליח לעלות עוד פרק מתישהו , אני אשמח מאוד לתגובות ומקווה שאהבתן !!

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 10

LIAN67 29/04/2014 933 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא העלתי פרק בימים האחרונים משום שאין לי זמן אך העדפתי לעלות היום ולפנק אותכם בפרק כי כנראה שאני לא יצליח לעלות עוד פרק מתישהו , אני אשמח מאוד לתגובות ומקווה שאהבתן !!

2014

לאחר ההתקרית עם הבעל הבית אני וכריס נכנסו למועדון המשכנו להתקדם לכיוון חדר הלבשה כדי להתכונן להופעה שלנו .
מתפללת בליבי לא לפגוש את ויל , נכנסו לחדר הלבשה מתיישבת בכבידות על הספה ומביטה בכריס שמתחילה להתאפר ולהתלבש ומתחילה לחשוב על איך החיים שלנו היו נראים אם כל זה לא היה קורה , הייתי צריכה להשאר בישראל לא לטוס עם מיכל ואם כבר לחזור עם מיכל הבייתה ולא להשאר פה כמו טיפשה שחשבה שהיא מצאה את אהבת ליבה בלונדון או ביכלל לא לטוס ללונדון כדי להרוויח כסף הייתי מרוויחה בישראל כסף .
איגרפתי את ידי מעצבים ביגלל החלטות המטופשות שלי אך הבנתי שמטעויות לומדים ובכל זאת אני ממשיכה לעשות טעויות.
-"אליאנה תתחילי להתארגן עוד חצי שעה אנחנו עולות לבמה " אמרה לי כריס . הסתכלתי עליה ראיתי את הלבוש של השקל וחצי עם מכנס קצר וגופיה בטן שרואים לה טיפה את החזיית התחרה האדומה שלה עם גרביון רשת שחור ונעלי עקב . התרוממתי מהספה מוציאה אנחה של ייאוש . מבינה שבחיים אני לא יצא מי פה עד שאני ימות אני ישאר פה .
התחלתי להתארגן שמה בייבי דול אדום עם גרביון רשת עקב של 12 ס"מ מאפרת את פניי באיפור כלכך גס שעוד שניה אני מקיאה . קמה מהכיסא עומדת מול המראה ומסתכלת על עצמי ורואה דמות כלכך זולה ומושפלת וחלשה .
-"אליאנה את לא מבינה כמה אנשים יש במועדון " צעקה לי כריס שנכנסה לחדר ההלבשה .
-" הבהלת אותי כריס !! " אמרתי לה ששמתי את ידי על החזה , " כנראה שהם שמעו שאנחנו היום מופיעות אליאנה " אמרה לי והתעלמה מימה שאמרתי לה לפני שניה .
" ראית את וויל ? " שאלתי אותה , " לא לא ראיתי " ענתה .
התקדמנו לכיוון הבמה ורואה כמות ענקית של אנשים שמחכים רק שאנחנו ניצא ונרקוד להם ריקודים אירוטים , בולעת את רוקי ומביטה לכל הכיוונים כדי לראות אם וויל נמצא שם מתחננת שהוא לא באמת שם . ממשיכה להסתכל ושמחתי שהוא לא שם.
אני וכריס עלינו על הבמה שמענו שריקות ,צעקות ומחיאות כפיים , התקדמתי לעמוד שלי מתבוננת על הקהל ורואה את כולם מסתכלים עלייך ונועצים על גופך ומופתעת שיש הרבה הפעם צעירים מאשר מבוגרים .
התחיל לנגן המוזיקה הקצבית מביטה בכריס שהתחילה לרקוד מחייכת חיוך פלרטטני ללקהל ומחכה שיגיע תורי ולאחר כמה דקות הגיעה תורי לרקוד מחזיקה את עמוד ומתחילה לרדת למטה למטה ולעלות שומעת שריקות וצעקות עד כמה שאני כוסית וסקסית מחייכת חיוך מזוייף לקהל לוקחת את ידי ומלטפת את גופי לאט לאט שמה לב איך כל הבחורים מסתכלים עלייך על כל תזוזה שאת עושה וחושבת עד כמה שהם עלובים ואין להם חיים שזה מה הם עושים באים למועדון חשפנות כדי לראות אותנו .
מסתובבת מסביב לעמוד , יורדת לברכיי ויורדת על ארבע ומתקדמת לאחד הבחורים הוא נושך את שפתו התחתונה מלטפת את פניו מקרבת את פניי לפניו שומעת את קולו מתנשף בכבידות כנראה שאני ממש משפיעה עליו , עולה על רגליי עושה תנועה אחרונה לפני שזה נגמר ורואה את וויל מהצד מביט בי עושה לי עם הראש שאני יבוא אליו למשרד , שומעת איך שהמוזיקה מפסיקה והקהל צועק "שוב פעם" שנעשה עוד פעם את הריקוד אני יורדת עם כריס מהבמה מתקדמת צעדים מהירים להלבשה שמה על עצמי חלוק ויוצאת לכיוון וויל אך כריס צועקת לי " לאן אני הולכת " אני מביטה בה במבט קפוא ומבינה כבר שזה לוויל .
אני נכנסת למשרדו רואה אותו מתיישב ומחכה לי שאני יבוא .
" מה רצית וויל ? " שאלתי אותו בחוסר סבלנות . " התגעגעתי אלייך אליאנה " אמר לי בקול שקט ולא כלכך אופייני לו . אני מביטה בו לא מבינה , מבולבלת שמה לב שהוא מתקדם אלי אני מסובבת את גופי אליו , " התגעגעתי מאוד " הוא תפס את מותני חזק והצמיד אותי אליו כך שלא יכולה לדחוף אותו , הוא תופס בשרוולים של החלוק ומבינה שזה מה שהוא רוצה מימני רק סקס . השפלתי את מבטי ורואה כבר שהחלוק ירד מימני .
" הוא תפס את פניי ונישק אותי באגרסיביות מרגישה איך לשונו נכנס לפי , שמה את ידי על צווארו , לא מבינה מאיפה התשוקה הזאת הגיעה . אליאנה את שונאת אותו איך את נותנת לו את זה ביכלל . מרגישה איך שפתיו מטיילות על צווארי וידיו מלטפות את גופי .
" אליאנה את משגעת אותי " אמר לי וויל בצרידות ששפתיו נוגעות בשפתיי אני פוקחת את עיניי אני רואה את עיניו הכחולות מביטות בי . " ווייל .. " אמרתי לו בשקט לא מבינה מה אני עושה ביכלל . " ששש… " שם את האצבע על שפתיי משתיק אותי הסתכלנו אחד על השני כמה שניות ושוב פעם הוא תפס את פניי ונישק אותי אך נשיקה עדינה יותר , לא מבינה מה עובר עליו . הבנתי שזה מוגזם לקחתי את כל הכוחות ודחפתי אותו בחוזקה " וויל מה אתה רוצה מימני ?!! תפסיק אתה לשגע אותי " צעקתי עליו מרגישה איך הדמעות יוצאות .
"אליאנה על מי את צועקת ביכלל " אמר לי בטון רציני וכועס התסכלתי עליו לקחתי את החלוק ויצאתיי מהמשרד מתקדמת להלבשה טורקת בחוזקה את הדלת אך לשניה וויל נכנס תופס את ידי בחוזקה , מביט בי במבט עצבני שמלא זמן לא ראיתי זה הוויל שאני כלכך פחדתי וחששתי מחיי והנה שוב פעם אני פוגשת אותו " אליאנה כנראה שאת לא מבינה איפה את נמצאת שאת ככה הולכת לי מבלי שאני יגיד את המילה האחרונה " אמר לי בקול מאויים , קפאתי , מביטה בעינייו רואה עד כמה שהוא עצבני " וויל היד בבקשה " אמרתי לו שהדמעות עולות בעייני מרוב הכאב שחשתי כרגע אך הוא תפס עוד יותר " כנראה שאת לא מבינה בדיבורים , את מבינה רק במעשים " אמר ליי בטון אפל .


תגובות (4)

תמשיכיי !!

29/04/2014 21:29

תמשיכייי

29/04/2014 21:39

תמשיכייי. מושלם

29/04/2014 21:39

אני מקווה !!

03/05/2014 12:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך