LIAN67
אני אשמח לתגובות כדי לשפר את הכתיבה שלי יותר :)

הגבר שהרס את חיי!! – פרק 1

LIAN67 11/04/2014 1159 צפיות 11 תגובות
אני אשמח לתגובות כדי לשפר את הכתיבה שלי יותר :)

הייי רצית להגיד לכן שהסיפור הולך להית על שני זמנים עבר ועל ההווה אז אני ירשום את השנה כל פעם כך אתן לא תבדילו אז תהנו !! ואגב עדיף שתקראו קודם את ההקדמה כדי להבין על מה מסופר

2014
ירדתי מהבמה הולכת לכיוון חדר הלבשה , שמעתי את שמי צועק "אליאנה" הסתובבתי אחורה אני רואה את כריס צועקת לי לחכות , כריס היא החברה הכי טובה שלי הכרתי אותה שהגעתי לפה היא ידעת הכל עליי ואני עלייה, פשוט התחברנו ישר מהרגע שראיתי אותה.
-"אליאנה הוא קורא לך לבוא אליו למשרד" היא אמרה לי
אני מסתכלת עלייה וממשיכה ללכת מתעלמת מימה שהיא אמרה , אני נכנסת לחדר הלבשה והיא אחריי אני יושבת מול המראה ומתחילה להוריד את האיפור.
-"אליאנה לכי אליו , את יודעת טוב מאוד מה הוא יעשה לך אם את לא תקשיבי לו " היא אמרה לי בטון כלכך רציני
הסתכלתי עלייה דרך המראה ראיתי עד כמה שהפנים שלה באמת רציניות.
"אוף מה הוא רוצה מימני כבר!!!" צעקתי
הסתכלתי על עצמי במראה וראיתי את העיניים הירקות דבש שלי , העיניים העצובות ומלאות בכאב .
פעם הייתי הבחורה כי מאושרת שיש , היה לי הכל ועכשיו הכל הפוך , אני ממשיכה להסתכל על עצמי במראה ורואה את השפתיים העבות שלי שמלא זמן לא ראיתי את החיוך האמיתי שלי אפילו כריס בחיים לא ראתה את החיוך האמיתי שלי רק המזוייף , אני מעבירה יד על השיערי החום והחלק שלי ואחר כך על צווארי האצבעות שלי נוגעות על הצלקות שכיסיתי אותם עם מייק אפ לפני ההופעה.
-" יאלה אליאנה אין לו עוד זמן לחכות , לא כדאי לך שהוא יבוא אלייך" אמרה לי כריס
יצאתי מהלבשה המשכתי ללכת במסדרון מגיעה למשרד פותחת את הדלת ורואה אותו יושב לי שהרגליים שלו בשולחן ומחייך שרואה אותי נכנסת .
המשכתי לצעוד עבר לשולחן כשהגעתי אני רואה את המבט שלו את העיניים האלה , העיניים שהיפנטו אותי בעבר , שהייתי כלכך ילדה תמימה ופשוט מאוהבת.
"מה אתה רוצה וויל ?! " שאלתי אותו ושמתי את הידיים שלי בחוזקה על השולחן.
הוא ממשיך לחייך את החיוך שפעם כלכך אהבתי מהרגע שפגשתי אות בפעם הראשונה.
-" א'ח א'ח א'ח אליאנה , את יודעת על מי את ביכלל מרימה את הקול שלך " אמר וויל באדישות וקם מהכיסא ופונה לעברי עד שהוא מגיע עליי , הוא מצמיד אותי אליו כלכך שעוד שניה השפתיים שלי נגעות בשלו, הוא מסתכל עלי ואני מסתכלת עליו .
" את יודעת שאת שלי , את לא יכולה לברוח מי פה " הוא לחש לי באוזן ומהדק את אחיזתו בי .
ואני פשוט שותקת כל המילים שרציתי להגיד לו פשוט ברחו לי , הוא מעביר את ידו על סנטרי והיד השניה שלו עדיין במותן , את רואה איך שהוא כלכך השתנה המבט האטום שלו והעיניים הכחולות שלו שגורמות לך לפחד , את שמה לב שגדלו לו הזיפים הוא נהיה גבר אבל לא הגבר שרצית הוא נהפך לבן אדם אפל ואכזרי.
את מתנערת מהמחשבות שלך ושם לב שהסתכלת עליו כמה דקות ופשוט העלה את החיוך הערמומי שלו .
אני מנסה לדחוף אותו עם ידיי בחזה שלו אבל הוא חזק מידי .
" די תעזוב אותי וויל " אמרתי לו בצרידות עם העיניים שמתחננות לעזרה.
" לעולם לא אליאנה " הוא אמר לי הסתכלתי עליו ואני רואה את המבט הרציני שלו וכשאני רואה את המבט הזה , הוא אומר לך שבחיים את לא תצליחי לעוף מי פה .


תגובות (11)

מרגש ממש אהבתי מחכה לפרק הבא :)

11/04/2014 12:22

    תודה רבה !! עוד מעט יעלה עוד פרק :)

    11/04/2014 15:26

סוף סוף! עוד כמה זמן???!!! ( תעשי עוד היום פרק!!!! את באמת לא רוצה שאחרפן אותך כמו ״ עוד פרק ״ אבל פי 100!!! מוחאחאחאחא!!) בירצינות עוד פרק או שאני ישבור את המחשב! זה מסקרן אותי!!!

11/04/2014 15:28

    חחחחחחחחח אניי ינסה לעלות היום פרק אם לא אז מחר במוצש :)

    11/04/2014 17:43

טוב את ביקשת את זה! ( אין לי מספיק כסף למחשב חדש אז.. תספקי סמה שיש) שברתי את הפח שבחדר שלי … תיסתפקי !!! ואם עד מחר בערב אין פרק אני נישבע שאשבור את הפח הרזרבי!!!

11/04/2014 20:26

מה לא מובן ?? ( [?] ) אממ׳ Angela123 …
וצוחק מי שישבור אחרון!!! וזה יהיה אני ( מוחעחעחעחע

11/04/2014 20:44

עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק
עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק

11/04/2014 20:48

    ככה עושים את זה:עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק עוד פרק

    11/04/2014 20:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחח העלתי פרק :)

12/04/2014 17:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך