LIAN67
אני מקווה שאהבתם את הפרק , אני עדיין בהתלבטות אם להקפיא את הספור כי אני מרגישה שלא הולך לי איתו .

הגבר שהרס את חיי!! – פרק 4

LIAN67 13/04/2014 1143 צפיות 5 תגובות
אני מקווה שאהבתם את הפרק , אני עדיין בהתלבטות אם להקפיא את הספור כי אני מרגישה שלא הולך לי איתו .

2014

פקחתי את עיניי אני רואה שהשעה כבר 8 בערב , ירדתי למטה אני רואה שהחברה עדיין נשארו פה . המשכתי למטבח אני רואה את מיכל מארגנת את שולחן לארוחת ערב .
פתחתי את המקרר לקחתי בקבוק ולגמתי מימנו בזמן שנשענתי על הדלפק .
-"אווו אליאנה בוקר טוב , איך את מרגישה ? " אמרה מיכל שהופתעה לראות אותי.
-"יותר טוב , ראיתי שלא הערת אותי " עניתי לה.
-"כן חשבתי לא להעיר אותך , היית צריכה את השינה " השיבה לי מיכל .
-"תודהה " אמרתי לה בחיוך ששמתי את ידי בכתף שלה .
-"את רצינית ?! אני תמיד פה בשבילך אבל עזבי את זה אנחנו הולכים לבר עוד מעט , את באה איתנו ! " קבעה לי מיכל .
לאחר שאכלנו עליתי למעלה להתארגן שמתי ג'ינס קרעים עם גופיה שחורה פשוטה צמודה שרואים טיפה את הפופיק ומעל קרדיגן ארוך שמגיע עד הברך ונעלי טימברלנד .
נכנסו לבר תפסנו לנו מקום בפינה .
-" הלכתי שניה לשירותים " אמרתי למיכל והיא ההשיבה לי עם הראש.
נכנסתי לשירותים הסתכלתי על עצמי במראה וחשבתי על עצמי שאני צריכה להירגע אני צריכה להשתחרר להתפרק .
חזרתי אליהם עם חיוך ענק כולם הסתכלו עליי לא הבינו מה קרה ואני המשכתי לכיון הבר לקחת כמה צייסרים בשבילי .
המשכנו לשבת לשתות אני רואה מהזווית מישהו מסתכל עליי הם שם לב שהסתכלתי והוא התקדם אליי .
-" שמעתי נכון ?? " שאל אותי הבחור .
"מה שמעת ? " שאלתי אותו עם מבט לא מובן .
-"שאת אליאנה הרקדנית הטובה ביותר בלונדון " אמר לי וחייך .
-"כנראה לא שמעת טוב " עניתי לו ביבש
-"אני ווילאם " אמר לי ולחץ את ידי ונישק אותי בג'נטלמיות . הוא הסתכל עליי עם המבט הרעב שלו רק רציתי להעיף אותו אבל הבטחתי לעצמי שאני צריכה להשתחרר אז חייכתי אליו הוא לקח את ידי לרחבת הריקודים הוא הצמיד אותי אליו .
-"בואיי נראה באמת אם את אליאנה הרקדנית הסקסית " אמר לי בלחש באוזן ונשך את שפתו התחתונה וליטף את גופי לאט .
הרגשתי זולה , זה הכל ביגלל וויל שאיים אלי לעבוד אצלו כרקדנית במועדון החשפנות !!
-"ווליאם אם אתה רוצה אותי ללילה זאת לא הכתובת הנכונה " אמרתי לו ודחפתי אותו
הוא הסתכל עליי במבט מבולבול .
-"מי אמר שאני רוצה אותך ללילה ? " אמר לי והצמיד אותי בחזרה .
-"זה מה שאתה מראה לי " עניתי .
-" את מסקרנת אותי אליאנה , אני מסתכל על העיניים יפות שלך אני רואה את העצב " הוא הסתכל עליי ברצינות וליטף את הלחי .
השפלתי את מבטי לנעליים שלי רואה עד כמה שאנחנו צמודים .
-"אני לא יודעת מה אתה רוצה מימני אבל ,, אבל אני לא רוצה את זה " אמרתי לו .
חשבתי על וויל שאם הוא יראה את זה הלך על שנינו !! אני לא רוצה להרוס לו את החיים .
-"ווליאם עדיף שתלך , יש עוד בחורות יפות ויותר שוות מימני , אתה סתם מבזבז עליי אני סתם בחורה רגילה " אמרתי לו .
-"שלא תעיזי להגיד דבר כזה !! שמעת אותי !! את הבחורה הכי יפה שראיתי בבר הזה רק עקומות ראיתי ואני לא יודע מה יש לך אבל אני שם לב שמשהו בך חוסם לא נותן לך להמשיך ואני רוצה לדעת מה זה !! אני לא יווותר " אמר לייי בטון מעוצבן .
הסתכלתי אליו והוא פשוט ריגש אותי בחיים שלא שמעתי מבחור זר את המילים האלה השפלתי את מבטי לא רציתי שיראה את הדמעות בעינים אבל הוא הרים לי את ראשי עם הסנטר אך עצמתי את עיניי לא רציתי להסתכל אליו .
-"אליאנה תסתכלי אלי בבקשה " אמר לי ווילאם .
-"אליאנה" שמעתי את שמי צועק פקחתי את עיניי אני רואה את תום מסתכל עלי במבט של " מה הוא רוצה מימך ? ! אני ירביץ לו ". דחפתי את ווילאם ופשוט הלכתי לתום הוא חיבק אותי והמשכנו ללכת לכיון היציאה אני רואה מהזוית את ווילאם עומד עדיין במקום ומסתכל עליי .
נכנסתי לחדר שינה הורדתי את האיפור והבגדים , נכנסתי מתחת לפוך והתחלתי לשקוע במחשבות על ווליאם הזה , מה הוא רוצה מימני ? ואם רק ויל ידע על העניין הזה פשוט יהיה סוף העולם .


תגובות (5)

מה פתאום תמשיכייייי

13/04/2014 13:33

את תמשיכי זאת לא שאלה

13/04/2014 13:35

אני מקווה !!

13/04/2014 14:47

תמשיכי !!

13/04/2014 15:06

שום לעצור ושום נעליים את ממשיכה ועכשיו

13/04/2014 18:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך