LIAN67
אני מקוווה שאהבתם את הפרק ואני אשמח לתגובות איך יצא הפרק :) אני עוד יותר אשמח מה אתן חושבות על ווליאם ? וויל ? כל דבר ישמח אותי :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 7

LIAN67 17/04/2014 975 צפיות 5 תגובות
אני מקוווה שאהבתם את הפרק ואני אשמח לתגובות איך יצא הפרק :) אני עוד יותר אשמח מה אתן חושבות על ווליאם ? וויל ? כל דבר ישמח אותי :)

2014

עמדתי קפואה בשוק לא מבינה איך שגורל מסתובב סביבנו , ממשיכה להביט בו והוא בי ומחייך כאילו הוא זכה במיליון שקל .
" תודה " חטפתי לו את הפיצה מידיו ובאתי לטרוק את הדלת אך הרגל שלא לא נתנה לי .
" אליאנה !! הרגל " צעק עליי הבנתי שפגעתי לו ברגל חזק אני מגחכת עם עצמי על הסיטואציה הזאת נהנת בה ווילאם עומד על רגל אחד ומחזיק ברגל השניה הפצועה שלו .
"אליאנה איזה חוסר נימוס " כריס התקרבה אלינו וראתה את ווליאם " כנס כנס נחבוש לך את הרגל " הפסקתי לצחוק ומפנה את מבטי הרצחני לכריס שהיא החזירה לי גם מבט לא פחות רצחני מימני ולקחה את זרועו של ווליאם ומשכה אותו לסלון .
אם רק כריס הייתה יודעת שזה מי שווילאם שאני מדברת אליו היא הייתה דוחפת אותו מהבית ומצידה הייתה משאירה אותו ככה למת מכאבים .
ישבתי בכבידות על הספה השניה בעצבים שמה לב שווילאם מסתכל עליי מהזוית ומחייך .
" מה מצחיק אותך ?? יא דפוק " אמרתי לו שבנתיים מיכל הלכה להביא עזרה ראשונה מהשירותים . " תחייכי , החיים יפים אליאנה !! " אמר לי והזיז את הרגל "הפצועה " בקלות וקרץ לי .
" היייי הרגל " הסתכלתי עליו וקלטתי שזה היה רק משחק " בן זונה " סיננתי קללה בשקט .
" הנה מצאתי סוף סוף " ירדה כריס במדרגות שבידיה יש את עזרה הראשונה .
לאחר שהיא חבשה לו ורק האמינה לו איזה שחקןןן ממזר .
"טוב יאלה אתה יכול ללכת הביתה " אמרתי לו בטון עצבני והצבעתי על הדלת . " אליי תפסיקי , הבחור פצוע ביגללך " אמרה לי המשכתי לשבת להזיז את הרגל העצבים .
" אליי את יודעת שעצבים לא יעזור לך בכלום " אמר ליי בקול של ילד בן 10 סובבתי את פניי אליו " זהוו נמאס ליי " אמרתי קמתי מהספה מתקרבת אליו במהירות רואה איך שהוא מרים את גבתו אליי וממשיך להביט בפניי איך לפתע עיניו פזלו לגופי מלמעלה למטה ורק עכשיו שמה לב שאני בשורט פיגמה וגופיה צמודה שחושפת טיפה את הבטן , הוא המשיך להביט ואז החזיר את עיניו לפניי וראה את מבטיי הרצחני מרימה את ידי להעיף לו וואחד סטירה אך הוא עשה צעד לפני ופשוט הפיל אותי לספה שהוא מעליי . " קוםםם מימני " ניסיתי לדחוף אותו בכוח בועטת בו חזק אך זה לא גרם לו אפילו לזוז הוא חזק מימני , מרגישה איך שכל גופו הכבד עליי וידיו החסונות מחזיקות בידיי ולא יכלתי להביט בו ניסיתי להסתכל לכל מקום לא רק בפניו . " ווליאם קום שכריס לא תבוא ותראה אותנו ככה " אמרתי לו והסתכלתי עליו במבט רציני והוא המשיך להסתכל עליי לכמה שניות ופשוט שתק ואז פתאום העלה את חיוכו הממזרי והבנתי על מה הוא חושב חרמן קטן " יפה לך פיגמה אלי " אמר לי והצמיד אותי חזק אליו " בבקשה ווליאם שחרר אותי " התחננתי לפניו ופשוא נכנעתי לו פתאום העלה לי הפלאשבקים עליי עם וויל ששוב פעם זה קורה לי רק עם בחור אחר זר שאני הגברים שולטים עלי ומרגישה איך שהדמעות עולות לעיניי . אני רואה איך ווילאם הוריד את חיוכו וראה איך קפאתי לא מבין אני מסתכלת עליו בחזרה רואה איך עיניו מתרככות . " מה יש אליאנה ? " אמר לי בטון רציני שזה היה נראה שהוא דואג לי אני מרגישה שווליאם הפסיק את כוחותיו עליי אך הוא עדיין נשאר מעליי לפתע הוא מרים את סנטרי וגורם לי להביט בו בעיניו .
" אני לא יודע מה יש לי אבל את פשוט מסקרנת אותי אליאנה , אני מרגיש שאם אני יוותר עלייך אני פשוט ירגיש שהפסדתי אותך " אמר לי שעדיין הסתכלנו אחד על השני מרגישה איך שהעור שלי נהפך לער ברווז הוא התרומם מימני מהר וקם אני מתרוממת אחריו מהספה מביטה בומבולבלת שהוא פונה לדלת בועט חזק בדלת בעצבים , " אני לא יודע מה יש לי מימך את כולה בחורה , בחורה רגילה שפגשתי בבר אבל שהסתכלתי על העניים היפות האלו שלך ופשוט הבנתי שאת לא בחורה רגילה את מיוחדת " אמר ליי שהוא התקדם אליי במהירות הצמיד אותי אליו שאחד מידו במותן ושניה מרים את סנטרי ומלטף את פניי ברכות אני עוצמת את עיניי נהנת מהמגע הזה אך עלה בראשי את פרצופו של וויל ופקחתי את עיניי בחוזקה ודחפתי אותו בחוזקה אך הוא לא ויתר הוא הצמיד אותי בחזרה אפילו בחוזקה .
" ווליאם זה לא מתאים לי כל זה " אמרתי לו בקול שקט , " ששששש… " הוא לחש לי ושם את אצבע על שפתיי " אני לא יכול יותר !! " הוא הסתכל עלי ובמהירות הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי מנשק אותי בתשוקה אני מנסה לדחוף אותו אך הוא מצמיד אותי חזק אליו , נכנעתי כרכתי את ידי לצווארו לאחר כמה דקות הוא מפסיק את הנשיקה מרגישה איך שפתיו נוגעות בצווארי בלהט מזיזה את ראשי לאחור נותנת לו גישה יותר טובה עוצמת את עיניי מרגישה שוב פעם הוא מצמיד את שפתיו לשליי אך נישק אותי בעדינות , אני פוקחת את עיניי אני רואה שאיך ששנינו מתנשפים בכבידות מביטה בו הוא בי " אליאנה פעם שלישית גלידה " לחש לי בצרידות באוזן והתנתק מימני פתח את הדלת ויצא מימנה .
אני שמה את ידי על שפתיי עדיין לא מעכלת את מה שקרה .


תגובות (5)

עדין לא הבנתי הכל אבל תמשיכי

17/04/2014 20:26

תשימי לב לשנים אולי ביגלל זה :)

17/04/2014 20:35

אני לא סובלת את וויל סתם חרא לפחות שתספר לווליאם מה הוא עושה לה ושהיו ביחדדדדדדדדדדדד תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/04/2014 20:35

    חחחחחחחחחחחחחחחח אני ימשיך :)

    23/04/2014 15:52

אהבתי תמשיכי

17/04/2014 21:51
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך