LIAN67
תשימו לב לשנים !! אני מקווה שאהבתן את הפרק ואשמח לתגובות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 3

LIAN67 12/04/2014 1101 צפיות 5 תגובות
תשימו לב לשנים !! אני מקווה שאהבתן את הפרק ואשמח לתגובות :)

2010
-"אני כלכך יתגעגע אליכם" אמרתי וחיבקתי חזק את אימי ואחים שלי .
"אליאנה תשמרי על עצמך , אל תתני לאף אחד לפגוע בך ילדה שלי " אמרה אימי ברצינות ונישקה את מצחי.
הסתובבתי אליהם עם הגב ומתחילה ללכת לכיוןן המטוס עם מיכל פתאום אני שומעת את אחי סהר צועק ליי "אליאנה" ורץ לעברי .
"אליי אני יודע שאת בחורה חזקה אל תתני לאף אחד לרמוס אותך ובמיוחד הבנים שם , את יודעת את תהיי שם שנה שלמה בלונדון כל בחור שאת פוגשת את שולחת לי את התמונה שלו מובן ?! " אמר לי סהר .
-" חחחחחח כן סהר אתה יודע מי אני !! " עניתי לו בחזרה.
-"יופי אני שמח " אמר לי והתחבקנו חזק .
כשהתחלנו להמריא הייתה שאלה שאחי שאל ואני בחיים לא ישכח אותה כשהוא אמר לי אם אני בטוחה בהחלטה שלי שאני טסה ועוזבת את אותם ואני באותם דקות שהוא שאל פשוט שתקתי לא ידעתי בעצמי מהי התשובה.

2014
טרקתי את הדלת בחוזקה של המשרד שלו הולכת בצעדים חזקים ומהירים לאוטו עם דמעות בעיניים , מתיישבת בכבידות ומתחילה להכות בהגה מרוב העצבים , אני שונאת אותו !!!! שיעוף לי מהחיים האלה כבר , מה הוא רוצה מימני ?! אני פשוט בובה שלו אני כלכך חלשה מולו . אין לי את כל הכוחות האלו , הפעמים שניסיתי לברוח , לעמוד מולו עם עמוד שדרה פשוט הייתי מקבלת שני סטירות .
למההה ?! למהה ?! עזבתי את המשפחה שליי באותו יום , למהה ?! למהה ?! זה רק קורה לי ?!! למהה ?! למה ?! דווקא אני פגשתי את הזבל הזה הבן אדם שכבש אותי בחיצוניות ובפנימיות אני זוכרת איך שיצאנו פעם אחת ופשוט אמר לי שהוא אוהב אותי , הייתי הבחורה הכי מאושרת שיש !!
"אליאנה" אני שומעת את שמי צועק יצאתי מההסטריות של הבכי אני מסתכלת על חלוני אני רואה את כריס מתנשפת מהר כנראה היא חיפשה אותי .
-"אליאנה מה קרה ? הוא עשה לך משהו שוב פעם ? " שאלה אותי כריס בדאגה כשנכנסה לאוטו.
אני פשוט שתקתי לא ידעתי מה להגיד כל המילים נבלעו לי , כריס חיבקה אותי חזק ונישקה את שערי .
נכנסנו לדירה המשותפת שלנו אנחנו רואים את חבר של כריס והחברים שלו יושבים רואים כדורגל וצועקים עד כמה שהשופט בן זונה .
אני יושבת ליד טום הידיד הכי טוב שלי ופשוט משעינה את ראשי לכתפו נכנסת לתוך המחשבות שלי אני שומעת את המלמולים של טום שהוא שואל אותי מה קרה ליי ואני לא עונה לו מתעלמת , עולה במדרגות לחדר שינה שלי נכנסת לחדר השירותים ממלאה את האמבטיה מתפשטת ופשוט נכנסת לתוכו , מנסה להירגע אך עולה לי הפלאשבקים עליו את התשוקה , החיבוקים , הנשיקות , החום , הביטחון ועכשיו הוא בן אדם שונה לגמרי הוא לא אותו אחד , אני מרגישה חסרת אונים מועקה בלב אף אחד לא יכול לעזור לי להשלים את החצי הלב שלי , עוצמת את עיניים ומכניסה את כולי למים.


תגובות (5)

איזה סיפור מושלם !
את חייבת לעלות עוד פרק היום !!!

12/04/2014 21:33

    וואי תודה רבה , אני כנראה יאלה מחר פרק :)

    12/04/2014 22:08

אומייגאד אבל תעשי איך הם הכירו ותמשיכייייייייייי מושלםםםםםםםם

12/04/2014 21:41

    ברורר !! זה אחד הדברים הראשונים שרציתי לכתוב חחחחחח

    12/04/2014 22:09

תמשיכי

12/04/2014 23:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך