LIAN67
אני מקווה שאהבתן את הפרק , אני אשמח לתגובות זה באמת גורם לי לרצות להמשיך לכתוב :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 8

LIAN67 23/04/2014 872 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שאהבתן את הפרק , אני אשמח לתגובות זה באמת גורם לי לרצות להמשיך לכתוב :)

היי רציתי להגיד לכן שבבקשה תשימו לב לשנים ככה אתן לא תתבלבלו ולא תבינו .

2010
כבר עבר שבוע מאז המקרה שהיה לי ביני ובין וויל שהוא הציל אותי כמעט נאנסתי אם הוא לא היה שם .
עם מיכל אני לא כזה מדברת , רבתי איתה על כך שהיא השאירה אותי לבד במסיבה הזאת והכי חשוב שהיה לה, זה לראות את הסטיב הזה שלה וכשסיפרתי לה על המקרה היא הרגישה כלכך מצפון בליבה וביקשה סליחה אך לא יכלתי לסלוח עדיין כועסת עלייה ואני ימשיך כי ביגללה יכלתי להיות עכשיו ברמת השפל הכי נמוכה שיש .
שוכבת במיטה מתעמקת על נקודה לא ברורה בחדרי ושומעת את הפלאפון מצלצל לו , החלטתי לא לענות לו אך שוב פעם הוא צילצל קמה באנחת יאוש לוקחת את הפלאפון רואה שהשיחה מגיעה מישראל .
" אלייייייי " צעק ליי סהר אחי
" סהר כלכך התגעגעתי אלייך " אמרתי בהתרגשות מרגישה איך שהחיוך שלו עולה דרך הפלאפון שאמרתי את זה .
" מה מה איתך ? הכל בסדר ? מה שלומך ? " הציף אותי בשאלות גיכחתי לו " הכל בסדר סהר ואיתך ? איך אמא ? " עניתי לו . " עזבי אותנו עכשיו ספרי מה עובר עלייך ? " שאל אותי .
" אמממ.. הכל בסדר עובדות גם נהנות בו זמנית " אמרתי לו . " אל תעשי שטויות אלי " ענה לי בקול רציני בזמן שאני שומעת את אימי דרך הטלפון צועקת עליו שיביא לה גם לדבר איתי .
" אלייי ילדה יפה שלייי אני מתגעגעת אלייך נורא " אמרה לי והרגשתי איך עיני עולות בדמעות .
" גם אני אמא מאוד !! " עניתי לה . לא רציתי לספר לסהר ולאמא על המקרה שהיה לי אם הוא יודעים הם היו מגיעים לפה ולוקחים אותי מהאוזן .
" טוב מאמא אני צריכה לזוז נדבר בקרוב אוהבת ותמסרי גם לסהר שאני אוהבת אותו " אמרתי לה .
כשסיימתי לדבר התחלתי להתארגן לעבודה בכל הכוח שאין לי שומעת את מיכל צועקת לי לרדת .
ירדתי למטה אך מתעלמת מימנה וממשיכה ללכת לכיוון העבודה שהיא מאחורי מרגישה את עיניה מסתכלות עליי .
" אליאנה חכי " צעקה לי . אך המשכתי ללכת מתעלמת מימנה פתאום אני מרגישה את זרועי נתפסת בחוזקה ביד של מיכל . " אליאנה את לא יכולה להיות איתי בברוגז , תפסיקי להיות ילדה קטנה " אמרה לי בטון מתחנן .
" לא !! ביקשתי מימך שלא תשאירי אותי לבד וביכלל לא רציתי לבוא אבל את הכרחת אותי לבוא פעם הבאה אני לא מקשיבה לך " צעקתי עלייה .
" אני יודעת ואני מצטערת .. אנננ אניי לא התכוונתי שזה יצא ככה שאת כמעט היית נאנסת " החזירה לי בטון חזק .
" אל תצעקיי ככה שכולם ידעו שאני כמעט נאנסתי " צעקתי עליה היא שיחררה את ידי מידה ראיתי איך היא נפגעה דרך עיניה החומות הרגשתי שקצת הגזמתי היא באמת לא התכוונה אבל לא יכלתי הכעס השתלט עליי קשה לי לסלוח על דברים כאלה .
המשכנו ללכת שכל אחת בשקט שלה אף אחד לא מדברת הגענו לדוכן שלנו אירגנו את כל הדברים .
מחליטה לפנות לאנשים חלקם מתעלמים , חלקם נותנים תירוצים פונה לדוכן מתייאשת מהאנשים חסר לב שלהם שמה לב מהצד את מיכל כמוני מחייכת אליי ומבינה ומזדהה איתי על הדבר הזה אך לא חייכתי אליה ממשיכה לדוכן מתיישבת בכבידות על הכיסא ושמה את ראשי על השולחן ועוצמת את עיני לכמה דקות .
" סליחה , כמה עולה הקרם הזה ? " שמעתי קול מוכר , הרמתי את ראשי אני רואה את וויל עומד לידי .
" וויל " עניתי לו מופתעת לראות אותו .
"אליאנה " אמר לי באותו טון , " מה אתה עושה פה ? " שאלתי אותו ורואה שהוא מחזיק בקרם מהחברה שלנו ומנסה להבין את מה שעולה במוחי ושזה לא מה שאני חושבת שזה זה.
" אמממ… אני רוצה לקנות לחברה שלי יש לה ים הולדת " אמר לי וגירד את עורפו הרגשתי איך הדמעות עולות בעיניי ורק רוצות לצאת . אליאנה תצאי מהסרט שאת חיה בה את כולה נפגשת איתו בפעם השניה את לא יודעת עליו כלום והוא לא יודע עלייך כלום , אין בינכם כלום !! אבל הרגשתי שהוא נמשך אליי ועלה לי הפלאשבקים באותו יום שעלינו על האוטו הרגשתי את מבטו מסתכל עליי ופניתי את ראשי לחלון ומסמיקה בטירוף הוא שם לב לזה וחייך את החיוך הכובש הזה הרגשתי איך שאין לי אוויר " זה פה נכון ? " שאל אותי , " כן " עניתי לו.
הוא עצר את האוטו בכניסה לבית שלי . " תודה רבה וויל " אמרתי לו והשפלתי את מבטי לא יכלתי להסתכל עליו , " אין על מה אליאנה , אני מקווה שפעם הבאה למדת את הטעות שלך " אמר לי בטון רציני והרים את סנטרי שאני יסתכל לתוך עיניו המדהימות , אני מסתכלת עליו בולעת את את גרוני מרגישה איך שהחום עולה לי שהוא נוגע בי " כן אניי למדתי " השבתי לו בחיוך הורדתי את החגורה יוצאת מהאוטו לא לפני שאני מסתכלת עליו ואומרת לו שוב פעם תודה אני ממשיכה ללכת לכניסת הבניין מרגישה צמרמרות איך שעינייו נועצות בגבי לא נוסע עד שאני נכנסת לבניין .
" אליאנה , הלוו " אמר לי ונפנך את ידיו על פניי . " אהה סליחה וויל " אמרתי לו בקול צרוד .
" אז מה את אומרת איזה קרם מומלץ להביא לה " שאל אותי הסתכלתי על עינייו הרגשתי איך שאני מהופנטת מימנו .
" אממ .. כדאי לך את זאת " הבאתי לו . " בטוח ?? אני סומך עלייך אליאנה " אמר לי וקרץ לי
" כןן " עניתי לו ביבש , התעצבנתי עליו נורא שהוא ככה מתנהג והבנתי דבר אחד שהוא פלרטטן וכנראה סטציונר בדם , לא רוצה לראות אותו בחיים שלי .


תגובות (4)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

23/04/2014 17:15

איזה כיף לשמוע את זה . זה רק מעלה לי יותר ויותר את ההשראה תודה :)

23/04/2014 18:34

יאאאאאאאאאאאאאאאאאא נדירררררררררררררר תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

24/04/2014 14:41

תודהההה !! העלתי פרק :)

25/04/2014 18:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך