LIAN67
אני יודעת שהפרק קצר ולא משהו אבל רציתי שתבינו על מה מסופר , בקרוב יהיו פרקים יותר ויותר מעניינים , אני אשמח לביקורות כדי להשתפר כי זו הסיפור הראשון שלי :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 2

LIAN67 12/04/2014 1038 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שהפרק קצר ולא משהו אבל רציתי שתבינו על מה מסופר , בקרוב יהיו פרקים יותר ויותר מעניינים , אני אשמח לביקורות כדי להשתפר כי זו הסיפור הראשון שלי :)

לפני שתקראו , תראו כל פעם את השנה כדי שלא תתבלבלו .

2010

-"אלייי תתעוררי , זו יום האחרון שלך בבית ספר את מסיימת את יב " צעקה אימי
-" אמאאא עוד 5 דקות בבקשה " עניתי לה בחזרה.
אני שומעת אותה ממלמלת מילים לעצמה עד כמה שאני עצלנית ושזה יום האחרון שליי .
קמתי לצערי הרב, נכנסתי לשירותים אני רואה את אחי סהר מתארגן לצבא.
-"בוקר טובבבב לאליייי שמסיימת את שנת הלימודים " אמר ליי בחיוך.
-"בוקר שבוז סהר " עניתי לו בחזרה.
-"אווווהווו כמה אנרגיות שליליות יש לך ילדה " אמר ליי
הסתכלתי על עצמי במראה רואה איך שגדלתי , רק אתמול אני זוכרת שעליתי לכיתה א' ועכשיו אני מסיימת את יב'.
סיימתי את ההתארגנות שלי יורדת למטה ואני רואה את מיכל חברתי הטובה יושבת עם אחי בסלון מחובקים יחד .
-"אווווו איזה זוג דביק " אמרתי וגיכחתי מצחוק
הם נעצו בי עם המבט שלהם שאמר ליי " אליאנה סתמי את הפה " .
נכנסתח למטבח אני רואה את אימי עוזרת לאחים התאומים שלי להתארגן לגן .
-"את מאמינה שעוד פחות משבועיים אנחנו על המטוס ממריאות הולכות להנות " אמרה לי מיכל בהתלהבות כשנכנסנו לבית הספר.
-" חחח כןןן אה , אבל הולכות בתאכלס לעבוד לעשות כסף " עניתי לה בחזרה.
-"זה לא משנה אנחנו פאקינג הולכות לעשות חיים אחותי !!! " אמרה לי מיכל וחיבקה אותיי חזק , התקדמנו לחבורה שלנו שישבה בספסלים , ישבתי ליד אביאל נתתי לו נשיקה וחיבוק.
-"אלייי יפה שלייי מה קרה לך ? את לא כזאת שמחה שאנחנו מסיימים את השנה ? " אמר לי אביאל .
-" לא זה לא זה , יש לי הרגשה רעה בקשר לטיסה והעבודה " עניתי לו בחזרה
-" דייי תפסיקי להיות כזאת פסימית , את הולכת להנות כל רגע ורגע " אמר לי אביאל
-"נכון אתה צודק אני צריכה להפסיק לחשוב על הדברים האלה " אמרתי וחייכתי אליו
-" אווו הנה האליי שאני מכיר , איזה חיוךךךך " אביאל אמר לי ונתן לי חיבוק חזק , שמתי את ראשי על כתפו , נותנת לעיניים שלי לעצום ולתת לראש להירגע מכל המחשבות שלי.
חזרתי הבייתה לאחר בכי , עצב , התרגשות שכל אחד נתן נאום בכיתה .
עליתי לחדרי נכנסתי לפוך ונרדמתי .
לאחר כמה זמן התעוררתי נכנסתי להתקלח , יצאתי עם מגבת שעטופה הגופי אני רואה את מיכל יושבת על המיטה וגוזזת את ציפורניים שלה בלחץ .
-"מה שעההה את מתקלחת אני לא מבינה , סבתא שלי מתלקחת יותר מהר מימך " אמרה לי
הסתכלתי עלייה ופשוט צחקתייי .
" טוב מה החלטתם שנעשה היום .? מועדון ? " שאלתי אותה .
-" כןן מועדון " ענתה .
התחלנו להתארגן , אני שמתי חצאית שחורה צמודה מעור וחולצה בטן שחורה ומעל זה וסט ב'ז ונעלי עקב שחורות , עשיתי קוקו גבוה צמוד ומיכל שמה מכנס מחוייט עם ג'קט אלגנט ועקב השאירה את שיערה התאפרנו .
-" אליאנהה , אני ואת הולכות להתמסטל במועדון הזה בפעם האחרונה לפני שאנחנו טסות ולא רואות את ישראל " אמרה לי שנכנסנו למועדון.


תגובות (5)

פרק הבאה? אולי? ! אולי תועילי בתובך להעלות עוד פרק כדאי שלא אתחרפן? בבקשה? פליז? אני מבקש יפה אז בבקשה??!

12/04/2014 18:15

חחחחחח אני יעלה עוד מעט פרק אל דאגה :)

12/04/2014 18:59

עוד מעט זה לא טוב! עכשיו זה מעולה!

12/04/2014 19:00

תמשיכי

12/04/2014 20:42

העלתי פרק :)

12/04/2014 21:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך