LIAN67
היייי , חזרתי לכתוב שוב פעם הרגשתי שאני חייבת לחזור לכתוב ושסוף סוף נעלמה לי החסימה שהייתה לי , התגעגעתי לקוראים שלי ואני מקווה שהן נשארו פה עדיין . השקעתי ממש על הפרק הזה ואני מקווה שאהבתם אותו אני מאוד אשמח לתגובות :) שתהיה לכן שבת שלום ! נ.ב - רציתי להגיד שכתבתי את הפרק הזה בפלאפון ואם יש שגיאות אז מצטערת מאוד והגעתי למסקנה שזאת הפעם האחרונה שאני כותבת דרך האייפון חחחחחח

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 12

LIAN67 06/06/2014 938 צפיות 5 תגובות
היייי , חזרתי לכתוב שוב פעם הרגשתי שאני חייבת לחזור לכתוב ושסוף סוף נעלמה לי החסימה שהייתה לי , התגעגעתי לקוראים שלי ואני מקווה שהן נשארו פה עדיין . השקעתי ממש על הפרק הזה ואני מקווה שאהבתם אותו אני מאוד אשמח לתגובות :) שתהיה לכן שבת שלום ! נ.ב - רציתי להגיד שכתבתי את הפרק הזה בפלאפון ואם יש שגיאות אז מצטערת מאוד והגעתי למסקנה שזאת הפעם האחרונה שאני כותבת דרך האייפון חחחחחח

2010

" אליאנה אני לוקח אותך היום בערב לדייט " אמר לי וויל בטלפון שבזמן שמתי לק באצבעות .
" באמת ?! לאן ? " שאלתי אותו , " לא אומר לך , זאת הפתעה " ענה ושמעתי דרך הטלפון שהוא העלה את החיוך שלו .
" אני מקווה שהפתעה תהיה שווה , כן ? בחיים לא לקחת אותי לדייט " אמרתי שהתהלכתי מצד לצד בסלון . " אל תדאגי , סמכי עליי " ענה לי וצחק . חייכתי הרגשתי שסוף סוף יש לי התחלה חדשה גם אם נשארתי בלונדון ביגלל וויל שסוף סוף יש מישהו שאוהב אותי טוב בעצם הוא לא אמר לי עדיין , אבל הרגשתי שהוא ליידי העיניים שלו זוהרות אני מרגישה שאני לידו אני גורמת לו לכמה תחושות של תשוקה ואהבה שבחיים הוא לא הרגיש כך .
לאחר שניתקתי איתו את השיחה , הסתכלתי על השעון שבסלון והבנתי שיש לי עוד זמן לדייט אבל התרגשתי כמו ילדה בת 10, בחיים שלי לא הזמינו אותי לדייט כלכך רשמי וזה עוד וויל .
עוד שבוע בדיוק מיכל טסה חזרה הבייתה לישראל ואני החלטתי להשאר פה , כסיפרתי לה היא לקחה את קשה אך היא הבינה שמצאתי את אהבה שלי ושהיא תמיד איתי בין טוב לרע אך אני יתגעגע אלייה כלכך , חברה שלי מהגן אני לא ידע איך אני יסתדר בלעדייה היא תמיד הייתה לצידי . הרגשתי איך העיניים מתחילות להיעצם ונרדמתי מרוב המחשבות .

״ נו איך ? ״ שאלתי את מיכל וסובבתי את עצמי כמה סיבובים .
״ אליאנה ממש אבל ממש לא ״ אמרה והחמיצה את פניה ״ אליאנה זה דייט , את צריכה להיראות פצצה ״ אמרה מיכל .
״ נו ביגלל זה , זה רק דייט מיכל זה לא שאני יוצאת עכשיו לאירוע , באלי משהו פשוט ״ עניתי לה . ״ טוב אז לפחות שימי חצאית ולא מכנס שתראי טיפה סקסית ״ ענתה מיכל .
התקדמתי אל הארון שוב פעם והוצאתי מי שם חצאית מעור צמודה וקרדיגן בז ארוך שמגיע עד לברך ומתחת חולצה פשוטה ארוכה שטיפה מבליטה את החזה ונעלי עקב שחורות .
״ יופי יותר טוב ״ אמרה לי מיכל , ״ עכשיו מה שחסר זה האיפור ״ אמרה וקמה לעברי והתחילה לאפר אותי ״ ומה שחסר זה זה ״ אמרה ולקחה את שתי ידיה וירקה טיפה והתחילה לפרק לי את הצמה שעשיתי ״ איכס מיכל איזה דוחה את , דחוף אני חוזרת הבייתה ונכנסת להתקלח ״ אמרתי בעצבים . ״ אויש תרגעי , עכשיו את נראית בן אדם , סקסית בטירוף ״ ענתה והסתכלה עלי במבט פשוט גאה , כאילו זה עבודת גמר שלה לקבלת הצטיינות . גלגלתי אלייה עיניים ״ תמשיכי לגלגל , אחר כך תודיעי לי אם וייל לא ימחמיא לך בטירוף ואפילו תצטרכי לקחת מגבונים כדי לנקות לו את הריר ״ אמרה והתחילה לצחוק שהסתכלתי עליה במבט פעור . חושבת שאני הולכת לשכב איתו , טיפשה .

ירדתי למטה , אני רואה את וייל מחכה לי בחוץ עם האוטו השחור והמבריק שלו כאילו היא יצאה כרגע מאיזה עיתון .
הסתכלתי עליו ופשוט נשכתי את שפ ה התחתונה שלי , הוא לבש מכופתרת מבד גינס שמבליטה את שריריוומעליו שם סוודר והוציא את הצווארון של המכופתרת ככה שיראו אותה .
התקדמתי אליו , עומדת מולו ומחייכת את החיוך הדיבילי שלי ״ אליאנה איזה יפה את ״ אמא וממשיך להביט בגופי וחוזר להסתכל על פניי , תופס את ידי ומצמיד אותי אליו כך שנהינו גוף אחד הרגשתי איך ידיו עולות על מותני ומתחילות ללטף את גבי לאט לאט , הוא ריכן לעברי ונישק אותי נשיקה מתוקה ועדינה , הרגשתי איך לשונו נכנס לפי אך לאט לאט הנשיקה נהפכה לאגריסיבית יותר ותשוקתית . ידיי אוטומטית כרכו את צווארו בלהט , הרגשתי איך עוד שניה אנחנו לא מתאפקים והוא משכיב אותי פה על האוטו .
הוא הפסיק את הנשיקה ״ אנחנו חייבים להפסיק , למה אני עוד שניה לא מתאפק ״ אמר והביט בשפתיי , הסתכלתי עליו וגלגלתי מצחוק .
״ לאן אנחנו נוסעים ? ״ שאלתי אותו שהתחלנו לנסוע כבר , ״ אמרתי לך שזאת הפתעה , תחכי בסבלנות ״ אמר לי והביט בי בכמה שניות והחזיר את מבטו לכביש . סובבתי את ראשי לחלון ורואה שאנחנו יוצאים מהעיר .
״ זהו הגענו ״ אמר וייל וחנה את האוטו .
״ לונה פארק ? ״ אמרתי בפה פעור והתחלתי לצחוק , הרגשתי איך עיניי עולות בדמעות מרוב צחוק . הוא הסתכל עליי וגירד את ראשו במבוכה . ״ אליאנה מה יש לך זה הכי מגניב דייט סלונה פארק ועוד כשאנחנו לבד ״ אמא לי וקרץ לי בחיוך ממזרי ובתגובה נתתי לו מכה חזקה בחזה כאילו זה באמת הזיז לו משהו .
״ מה אתה רציני שכרת את המקום בשבילנו ? ״ שאלתי שעיניי נפערו וחשבתי בראש כמה עלה בערך , ״ נו אז מה , הכל בשבילך אמרתי הפתעה והנה הפתעה ״ אמר לי והצמיד אותי אליו .
״ תתוודי שאת לא הופתעת מי זה ״ אמר לי בחיוך ״ כאילו אתה לא רואה את זה בעצמך ״ עניתי לו .

״ לא ויל אני מפחדת לעלות ״ אמרתי בפחד בזמן שהתבונתי בגלגל הענק שהסתובב .
״ את כן עולה , את איתי !! ״ אמר לי בתגובה משך את ידי בחוזקה כך שלא יכולתי להשתחרר מימנו . ״ לא ויל בבקשה ״ עניתי לו בפחד בזמן שנכנסו , ״ בבקשה בוא נירד ״ אמרתי לו , הדבר שאני הכי פוחדת זה פחד גובה . אני מרגישה איך הקור עולה בגופי והצמרמורת הלא נעימים . הרגשתי איך שהגלגל התחיל לנוע , התבוננתי בגובה הרגשתי איך הרוק נבלע קשה בגרון . וייל משך אותי אליו בכך שישבתי אליו וראשי על חזי עוצמת את עיניי בפחד ורוצה רק שזה יגמר , ״ אליאנה אל תפחדי אני פה ״ אמר לי והרים את ראשי בכך שמבטינו הצטלבו. הוא ליטף את הלחי ברכות ונישק את כל אזור פניי וירד לצווארי , הרגשתי איך שהוא מנסה להרגיע אותי בנשיקות וזה באמת עזר .
״זהו נגמר אליאנה ״ אמר לי בזמן שליטף את גבי , הסתכלתי מסביב וכן אני רואה שאנחנו למטה והגלגל הפסיק להסתובב .
״ רעבה ? ״ שאל וייל בזמן שהחזקנו ידיים , ״ את האמת כן טיפה , אבל איפה נאכל ? מקסימום מה שנאכל זה נקניקיה בלחמנייה ״ אמרתי לו בחיוך ״ אל תדאגי גם על זה חשבתי " ענה לי וקרץ .
המשכנו ללכת ופתאום אני רואה שאנחנו יוצאים מהלונה פארק ומתקדמים אל הים , הסתכלתי עליו והוא חייך את החיוך הממזרי .
״הפתעה !! ״ אמר לי בזמן שהתבוננתי בניירות על החול ומרחוק אני רואה שולחן ושני כיסאות ובצד מלצר עומד ומחכה לנו . ״ ויל באמת הפתעת אותי לטובה ״ עניתי לו ונישקתי לו קלות על שפתיו.
התפוצצתי אליאנה ״ אמר לי וטפח על הבטן שלו קלות , חייכתי עליו . ״ בואי ניצא לטייל באורך של החוף ים.״ אמר לי ותפס את ידי ומשך אותי אליו ״ אני מקווה שנהנת מהפתעה שעשיתי ״ אמר לי ששפתיו נגעו בשפתיי ״ כן מאוד ויל , תודה רבה ״ השבתי לו בזמן שכרכתי את ידי על צווארו. הוא תפס את מותני והעלה אותי עליו בכך שרגליי נכרכו במותניו , הוא הצמיד את ראשי אליו בכך שהאפים שלנו נוגעים באחד בשני , הסתכלתי וראיתי את המבט הרעב שלו . עיניי פזלו על שפתיו והוא בתגובה נשך את שפתו התחתונה . הרגשתי כיפית שאני החולשה שלו , התחלתי לשחק אותה והתחלתי לנשק את צווארו בנשיקות עדינות שמעתי איך יוצאים מפיו קולות של אנחה , חייכתי אליו חיוך ניצחון ״ אלי אל תגרמי לי לעשות דברים שאחר כך נצטער אליהם ״ אמר לי ברצינות .
התבוננתי בנוף של הים ושמה לב שעוד כמה דקות יעלה השמש , הוא המשיך ללכת בזמן שאני עדיין עליו הוא הוריד אותי לאדמה אך לא להרבה זמן כי הוא משך אותי אליו שישבתי על רגליו . ״ אלי אני רוצה להגיד לך משהו ״ אמר לי ותפס את סנטרי כדי שאני יסתכל עליו . ראיתי איך עיניו היפות מביטות בי באהבה , הובכתי מהמצב הזה . המשכנו להסתכל אחד על השני בזמן שהוא מלטף את הלחי בעדינות ״ מה ויל , מה רצית להגיד ״ עניתי בקול צרוד ולא מובן ״ אני לא יודע איך אני יגיד לך את זה אבל ״ אמר לי , באתי להמשיך אך הוא עצר אותי ״ אני אוהב אותך ״ אמר לי בקול חלש . נשכתי את שפתיי והרגשתי איך עיניי עולות בדמעות והבנתי עד כמה שחויל קשה להביע רגשות ובמיוחד באגו הנפוח שיש לו . לא עניתי לו פשוט חייכתי אליו חיוך הכי ענק שהיה לי ונישקתי אותו בלהט .


תגובות (5)

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי מהמםםםםםםםם

06/06/2014 18:30

תמשיכי

06/06/2014 19:07

יואוווו ממש התגעגעתי אליכן בנות !! ;)

06/06/2014 20:02

ווואיי אם הייתי רואה שהעלת תפרק הייתי מגייבה !!
תמשיכיי .. אני כולכך רוצה שהם יהיו ביחד ב2014 :)))

06/06/2014 23:54

חחחחח בסופו של דבר הגבת ;) וגם אלייך ממש התגעגעתי !!

07/06/2014 10:59
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך