LIAN67
אני מקווה שאהבתן את הפרק , שתהיה לכן שבת שלום ואני אשמח מאודד לתגובות איך יצא הפרק !! ומה אתן חושבות על כל אחד מהדמויות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 9

LIAN67 25/04/2014 1126 צפיות 7 תגובות
אני מקווה שאהבתן את הפרק , שתהיה לכן שבת שלום ואני אשמח מאודד לתגובות איך יצא הפרק !! ומה אתן חושבות על כל אחד מהדמויות :)

לא להתבלבל יש שני זמנים עבר והווה !
2014

" אליאנה קומיי " שמעתי את כריס מנערת אותי , " כריס נו באמת תני לי עוד 5 דקות לישון " אמרתי לה בקול צרוד .
" בואי איתי לשלם את השכירות של הדירה " אמרה ליי בקול מתחנן . היא לא רוצה לראות את הבעל הבית שהיא לבד , בפעם האחרונה שהיא הייתה אצלה הוא נגע בה מבלי רשותה היא לא יכלה לדבר היא שתקה כמו קרח ליידו .
הוא מזכיר לי את וויל לאחר שהוא השתנה אני יודעת מה זאת ההרגשה שגבר שולט עלייך ואת לא יכולה לענות לו , להתנגד להגיד לו שיפסיק אך למזלי שכריס באמת לא יודעת באמת מי זה וויל היא רק שמעה מימני כמה קטעים על מה שהוא עשה לי .
ידעתי שוויל הוא פלרטטן מאז הפגישה השניה שנפגשנו שהוא קנה לחברה שלו קרם מדוכן שעבדתי בו , אך לא יכלתי להתרחק מימנו כל פעם הגורל הפגיש בנינו בפעם השלישית שנפגשנו זה היה במכולת , אני זוכרת את זה כאילו זה היה רק אתמול , שניסיתי לקחת את המוצר מהמדף הכי למעלה עליתי עם כפות רגליי לפתע אני רואה יד גברית לוקחת את מוצרי ומושיט לי אותה " תודה " אמרתי וסובבתי את פניי כדי לראות את הבחור והופתעתי לראות שזה וויל " בבקשה " השיב לי בחיוך . " אז מה חברה שלך אהבה את הקרם ? " שאלתי אותו .
" כן " השיב לי בחזרה והתקרב אליי הרגשתי את הנשימות שלו קרובות לאוזן שלי " ידעתי שאני יוכל לסמוך עלייך , יש לך טעם מצויין " אמר לי בקול חושני והעביר את ידו על מותני .
" דייי תפסיק עם זה , יש לך חברה איך אתה לא מתבייש !! " צעקתי אותו ודחפתי את ידו ממותני ראיתי מסביב את האנשים הסתכלו עליי לכמה שניות ואז המשיכו לעשות את הקניות .
הסתכלתי עליו וראיתי שהוא מחייך כאילו הוא קיבל מיליון שקל עוד יותר התעצבנתי . " מה אתה מחייך חתיכת אידיוט " אמרתי לו , " יש הצלחתי להוציא את זה מימך " אמר לי הסתכלתי עליו במבט מבולבל " מה על מה אתה מדבר ? " אמרתי לו בקול פחות מעוצבן . " אליאנה לא ידעתי שאת כזאת קנאית " אמר לי והתקרב אליי " אני לא מקנאה , מסכנה חברה שלך שהיא ככה סובלת " אמרתי לו את זה ישיר . " את האמת לא קניתי את הקרם לחברה שלי אלא לאחותי רציתי סתם לבחון אותך איך את תגיבי אבל בהתחלה הצלחת את זה יפה אבל עכשיו תפסתי אותך " אמר לי הסתכלתי עליו בשוק רתחתי מהעצבים , חוצפן מי הוא ביכלל שיעשה לי קטעים כאלה . התקרבתי אליו וסטרתי לו בחוזקה על הלחי ויצאתי מהסופר במהירות מופרזת . הרגשתי איך שכל הדם שלי עולה למעלה ביגלל העצבים שליי קיללתי אותו בשקט בלב לפתע הרגשתי איך יד לופטת את ידי בחוזקה סובבתי את פני ראיתי וויל עם פנים זעופות " אליאנה את לא היית צריכה לעשות את זה " אמר לי בקול רציני . " תעזוב אותי וויל , עשית קטע מגעיל " השבתי לו והרגשתי איך עיניי מתחילות לדמוע לא יכלתי התעצבנתי , נפגעתי מימנו למה הוא עושה דבר כזה מי הוא ביכלל .
אליי אני מצטער לא התכוונתי לעשות את זה " אמר לי בקול שקט ראיתי איך פניו מתרככות הוא הצמיד את ידו לפניי וניקה את דמעותיי המלוחות .
" בסדר אני יכולה ללכת " שאלתי אותו והפנתי את מבטי לידו שהחזיקה את ידי .
" לא " ענה והצמיד אותי אליו הסמקתי בטירוף בחיים לא יצא לי להיות בסיטואציה כזאת , כזאת אינטימית בעיניי . הוא הרים את סנטרי כדי שיסתכל עליו מבטינו צלובות ראיתי איך עינייו זוהרות צמאות לאהבה אך מאחורי כל זה ראיתי בעבר שהוא פגוע במשהו ראיתי את עיניו מביטות לשפתיי אני מרגישה את הצמרמורות בגופי ראיתי את הוא מקרב את פניו אליי אך לא הרשתי לעצמי שהוא ינשק אותי דחפתי אותו בחוזקה .
" לא מתאים לי כל זה וויל , תעזוב אותי תעוף מהחיים שלי " אמרתי לו בקול רציני והתחלתי לצעוד משאירה אותו מאחורה במבט מבולבל .
" אני לא יעזוב אליאנה , את כבר נכנסת לחיי , אני לא מוותר עלייך !! " צעק ליי ממרחקים .

" אליאנה !!! " צעקה לי כריס שהייתי בפלאשבקים על וויל בפגישה השלישית שלנו .
אני קמה קמה " אמרתי לה כולי מהורהרת היא מביטה בי לא מבינה מה עובר עלי כאילו ראיתי רוח עכשיו . הסתכלתי עלייה ונקרעתי מצחוק .
" איפה היית כל ה2 דקות האלו שצעקתי לך לקום כי אני לא רוצה ללכת לבד לבעל הבית החרא הזה " אמרה לי בקול כועס . " סליחה סליחה חשבתי על משהו " אמרתי לו בקול מצטער ונתתי לה מבט רחמי ראיתי איך היא מנסה להתאפק לא לצחוק .
" טוב יאלה בואי נילך " אמרתי לה וקמתי מהמיטה ופונה לשירותים לשטוף את פני ולצחצח שיניים . " על מי חשבת אליאנה ? וויל ? " שאלה אותי בקול שקט הסתכלתי עלייה דרך המראה ושתקתי לא ידעתי מה להגיד היא כבר הבינה את התשובה שלי .

יצאנו מהבית ראינו ממרחקים את הבעל הבית עומד ומביט בנו בחיוך . " הופה אליאנה מלא זמן לא ראיתי אותך " אמר לי והסתכל עליי ואחר כך הביט על גופי ונשך את שפתו התחתונה . נאנחתי בייאוש אני וכריס התרגלנו לזה ביגלל שאנחנו עובדות במועדון החשפנות כולם שם כמעט מבוגרים חרמנים . " הכל טוב " עניתי לו ביבש והושטתי את ידי שיקח את הכסף הוא הושיט את ידו והחזיק את ידי הרגשתי איך האצבעות מלטפות את ידי נגעלת כלכך מרגישה שתוך כמה דקות אני מקיאה לו בפנים שיחררתי את ידי מידו באגרסיביות .
" אז מה נראה אותכן היום במועדון ? לא שווה ללכת אם אתן לא שם " אמר ליי והסתכל עלי וחייך ראיתי את שיני העקומות אני מדמיינת את כריס עברה את זה אני מביטה עלייה רואה איך היא מפחדת מימנו .. " כן " אמרתי לו ומשכתי את כריס ללכת מרגישה איך עינייו נועצות בגבי מסננת קללה בשקט ואומרת בלב שהיום בערב הולך להיות סיוט .


תגובות (7)

מושלם תמשכיי

25/04/2014 19:00

תודההה !!

25/04/2014 21:37

תמשיכיי !!

25/04/2014 23:35

מבטיחה שאני יעלה מחר פרק :)

25/04/2014 23:37

איככככככככככככככככככככככככככככככסססססססססססססססס בן זונה חרמן מסריח ווויל למה אתה כזה? מה קרה שהוא הפך לכזה יש לי מיליון שאלות ואני לא השאל אותן עכשיו אני מקווה שהתשובה תבוא בהמשך הסיפור
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייי

26/04/2014 20:41

חחחחחחח אני אשמח לשמוע את השאלות שלך !! :)

26/04/2014 22:00

מושלם תמשיכי

26/04/2014 23:15
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך