LIAN67
אוף אני מרגישה שהפרק הזה לא כלכך יצא לי טוב , לא אהבתי אותו אבל אני מקווה שאתם כן אהבתם ואני מאוד אשמח לתגובות כי אתם אלה שנותנים לי כוח להמשיך לכתוב :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 14

LIAN67 11/06/2014 923 צפיות 4 תגובות
אוף אני מרגישה שהפרק הזה לא כלכך יצא לי טוב , לא אהבתי אותו אבל אני מקווה שאתם כן אהבתם ואני מאוד אשמח לתגובות כי אתם אלה שנותנים לי כוח להמשיך לכתוב :)

2010

פקחתי את עיניי הרגשתי איך הקרני השמש נכנסות מחלון לכיווני , הסתכלתי על החדר ורואה שאני נמצאת בחדר שלי בבית שלי בישראל .
התרוממתי מהמיטה , שומעת רעשים חזקים מהסלון . יורדת למטה ורואה את אימי שוכבת על הריצפה עם כתם ענק של דם על החולצה . עיניי נפקחו , הרגשתי איך ליבי פועם בחוזקה לא הבנתי איך זה קרה , מה קורה פה ?
" אלי שלייי " אמרה לי בקול חלש וצרוד הושיטה את ידה לכיווני . " אמאא " אמרתי ורצתי לעברה הרגשתי איך הפאניקה משתלטת עליי , איך ידיי מתלכלכות מדם של אימי שמנסה לעצור את הזרימה של הדם .
"אליי אני מקווה שאת שמחה עם ההחלטה שלך , שנשארת בלונדון עם וויל ולא לחזור אליי ולאחיך " אמרה לי בקול חלש ומוציאה כמה אנחות של כאב . הבטתי בה הרגשתי איך הלב שלי מתרסק לרסיסים ועיניי שמתמלאות בדמעות .
" אמא לא לא , אני חוזרת הבייתה אלייך " אמרתי לה ומייבבת בבכי . החזקתי לה את היד בחוזקה " אמא תשארי איתי בבקשה " צעקתי לעברה .
"אליאנה על טעויות משלמים " אמרה לי והביטה בעיניי הירוקות הנפוחות מבכי .
" אמא אל תשאירי אותי לבד !! " אמרתי לה בכאב , " את כבר השארת אותי לבד אליאנה " ענתה לי בכאב , הרגשתי איך הרגשות אשם אוכלות לי את הלב וכלכך הצטערתי שעזבתי את אימי לבד ונשארתי עם וויל בלונדון . הבטתי בה מנסה לעצור את הדם אך רואה איך עייניה נסגרות לאט לאט .
" אמאאא לאאאא !! תפקחי את העיניים " צעקתי ומתחילה לנער את גופה הכבד , " אמא אני אוהבת אותך , בבקשה לא אל תעשי לי את זה " צעקתי ומחבקת אותה , מנסה למצוא את הדופק .

פקחתי את עינייי במהירות , הרגשתי איך עיניי מתחילות להתמלא בדמעות וגופי רועד , הסתכלתי לעברי וראיתי שאני נמצאת בלונדון בחדר שלי " אליאנה " אמר לי וויל וליטף את ראשי בעדינות , " אלייי מה קרה ? " שאל אותי בדאגה והצמיד אותי אליו כך שראשי נצמד לחזה שלו . " וויל " לחשתי לו , התחלתי לבכות נבהלתי כלכך חשבתי שזה כל זה אמיתי שאמא שלי באמת מתה לי בידיים ורק מאשימה אותי שהשארתי אותה לבד ולקחתי החלטה מטופשת .
" וויל היה לי סיוט !! " אמרתי לו וממשיכה לבכות ומרטיבה את חולצתו . הוא תפס את פניי בשתי ידיו כדי שאני יביט בעינייו . הסתכלתי עליו ראיתי איך שהוא מודאג ועניוו מתרככות בעצב " אלי זה רק היה סיוט , הכל בסדר אני פה " אמר לי וליטף את פניי ברכות והצמיד את שפתו למצחי ונישק אותה נישקה חמה ועדינה .
ישבנו ככה 20 דקות כשהוא מרגיע אותי בליטופים ונשיקות אך לפתע התנתקתי מסביבו ורצתי אל הפאלפון להתקשר לאמא . " אליאנה מה יש לך ? " שאל אותי שחיפשתי את האייפון בחדרי . " וויל אני רוצה להתקשר לאמא שלי " עניתי לו בזמן שהתחלתי לבלגן את חדרי " נו איפה זה ?! " שאלתי בעצבים , " הנה אלי " אמר לי הסתכלתי עליו ראיתי שהוא מצא אותו על המיטה . תפסתי את הפלאפון והצמדתי אותו לאוזני הרגשתי איך ידיי רועדות, לא היה לי אכפת שהשעה הייתה מאוחרת רק רציתי לוודא שהכל בסדר איתה .
" הלווו אלי , הכל בסדר ? קרה משהו ? " שאלה אותי בקול חלש ומודאג בטח הערתי אותה משינה . " לא הכל בסדר אמא , איך את ? מה שלומך ? איך את מרגישה ? קרה לך משהו שלא ידעתי ? " זרקתי לעברה מיליון שאלות בזמן שוויל תפס אותי והושיב אותי עליו וליטף את גבי . " אצלי הכל בסדר אלי , אני חושבת שאצלך זה לא אני צריכה לדאוג מי זה " ענתה לי בדאגה , " לא לא הכל אצלי בסדר , פשוט הרגשתי שאני חייבת להתקשר ולברר איתך שאם את בסדר " אמרתי לה בזמן שהחזקתי את ידו של וויל ושיחקתי באצבעותיו .
" אליי באמת שהכל טוב אצלי " אמרה לי וצחקה טיפה , הרגשתי איך הפאניקה יורדת ושהלב שוב פעם חזר לתפקד כמו שצריך . " יופי אני שמחה אמא , טוב אני לא יפריע לך כנראה שהערתי אותך מהשינה " אמרתי לה בחיוך " כןן את לא נורמלית ילדה יפה שלי , לילה טוב " ענתה לי בחיוך , " אהה אמא , רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך " אמרתי לה בזמן שרצתה לנתק " גם אני אוהבת אותך יפה שלי " אמרה לי .
ניתקתי את הפלאפון והצמדתי אותו לחזה שלי וחייכתי את החיוך הענק שלי . הרגשתי איך האבן נפלה לי מהלב .
הוא הביט בי לכמה שניות בזמן שהייתי במחשבות על אימי והחזקתי את הפלאפון חזק . " מהה ? " אמרתי לו מבולבלת לא מבינה למה הוא מסתכל עליי .
" אני מסכים עם אמא שלך בשני דברים " אמר לי באוזן חלש בזמן שישבתי עליו מול פניו וכרכתי את ידיי בצווארו . במה אתה מסכים עם אמא שלי ? שאלתי אותו וחייכתי חיוך ממזרי והצמדתי אותי אליו . " לא עכשיו לא באלי להגיד לך " אמר ליי והחזיר לי חיוך ממזרי .
" התקרבתי אליו " אתה בטוח ? " שאלתי בקול סקסי וחלש ליד האוזן שלו והתחלתי לנשק את צווארו בנשיקות חמות ועדינות . התחלתי ללטף את גופו השריר בעדינות ולאט בזמן שנמנשקת את צווארו מידי פים מסיטה את מבטי לעברו ורואה איך שהוא מתענג על כל רגע ורגע ועניו נעצמות מתוך אינסטיקט , " עכשיו אתה בטוח ? לחשתי לו שוב ששפתיי נוגעות בשפתיו כשעיניו מביטות בעיני . " אלאינה " לחש לי בקול צרוד " את מטריפה אותי ?! " אמר והוסיף את דברו .
" אז אתה מוכן להגיד לי ? " שאלתי אותו , " כן בתנאי אחד ? " אמר לי בזמן שהצמיד אותי עוד יותר חזק אליו " ומהו ? " שאלתי בזמן שעיניו מביטות בשפתיי בלהט .
" אהה , אתה רוצה את זה ? " שאלתי בזמן שהצבעתי עם ידי לכיוון שפתיי . והוא הנהן ונשך את שפתו התחתונה . " אתה לא תקבל " עניתי לו וצחקתי . הוא הסתכל עליי כשפניו זועפות ועצבני ותפס את ראשי חזק וקירב אותי אליו , " אליאנה את שלי ואף אחת לא מסרבת לוויל " אמר לי בקול רציני . " וויל את… " באתי להגיד אך הוא קטע אותי בכך שהוא הצמיד את שפתיו לשפתייי ונישק אותיי נשיקה כלכך אגריסיבית , הרגשתי איך לשונו נכנס לפיו ומכניס את ידיו לתוך החולצתי מתוך להט ותשוקה נוצר בנינו , הרגשתי איך לשנינו אין אוויר . " וויל " אמרתי בזמן שמנשקת אותו כמה פעמים על שפתיו , " מה ? " אמר לי בזמן שניסה לנשק אותי שוב פעם אך עצרתי אותו עם האצבע של שפתיו .
" לאחר שקיבלת את מה שרצית , עכשיו תורי לקבל לא ? " שאלתי אותו
" נו טוב , יש שני דברים שאני מסכים עם אמא שלך " אמר לי כשהוא הביט בי בעיניו הכחולות שתמיד הוא מהפנט אותי . " נווו ומה הוא ? " שאלתי אותו סקרנית ומחכה לתשובה .
" טוב הדבר הראשון שאת באמת לא נורמלית " אמר לי וקרץ לי הבטתי בו ולא מבינה למה הוא המתכוון אך הבנתי מהר מאוד למה הוא רמז בכך שהוא חייך את החיוך הממזרי על מה הקטע "הלא יפה " שעשיתי לו שרציתי להוציא מימנו דברים ועל הקטע של אמא שלי .
" והדבר השני הוא זה שאת באמת בחורה יפה אליאנה " אמר לי וקירב אותי אליו , הרגשתי איך לחיי אדומות " אווו אלי את מסמיקה " אמר לי וחייך , " דיי תפסיק " אמרתי לו ונתתי לו מכה בראש .
" טוב אפשר להמשיך את מה שהיה לנו פה " אמר ליי וחייך את החיוך הפלרטטני שלו .
" לא " עניתי ודחפתי אותו . הוא הסתכל עליי במבט עצבני " אליאנה חבל שאני יקום עליך " אמר לי בקול אפל וקם לעברי בזמן שהלכתי אחורה וגופי נגע בקיר שמאחורי לא היה לי לאן ללכת . הוא הגיע לעברי ושם את שתי ידיו על הקיר בכך שהוא לא יכל לתת לי לברוח מימנו .
" אמרתי לך להזהר מימני " אמר לי שאפו נוגע באפי , חייכתי לעברו וחיבקתי אותו חזק
" אליי מה יש לך ? " שאל אותי וצחק בזמן שחיבק אותי בחזרה .
" לא יודעת אני מרגישה בטוחה איתך " עניתי לו
" גם אני אלי שלי " אמר לי וחיבק אותי עוד יותר חזק .


תגובות (4)

מההמממםםם!!!

11/06/2014 16:32

אני אהבתי ואני נשבעת לך שאם ב2014 הם לא ביחד אני הורגת אותך !!
תמשיכי !!

11/06/2014 16:52

אני לא מבינה אז איך לעזאזעל הוא שונא אותה עכשיו אם הכל היה יפה בניהם למהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה??????????????……
אני מאוהבת בוויל ובו זמנית שונאת אותו!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייי

11/06/2014 20:58

חחחחחחח חכו יש עוד הרבה זמן לזה :)

11/06/2014 22:00
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך