LIAN67
הייי אני מקווה שאהבתן את הפרק כי עוד מעט מתחיל האקשן אז תחכו בסלבנות ואני חושבת שיש לי כבר את הסוף אבל יש עוד זמן . רציתי להגיד לכן בנוסף שאני עוד 20 יום מתגייסת ואני כלכך מפחדת ומתרגשת כי זאת התחלה חדשה ומכירה אנשים חדשים . ואני מקווה שאני יספיק לכתוב את כל הפרקים עד הגיוס כי אם לא תצטרכו לחכות איזה חודש לפרק כי אני אהיה בטירונות בקיצור חפרתי ואני מאוד אשמח לתגובות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 15

LIAN67 16/06/2014 944 צפיות 2 תגובות
הייי אני מקווה שאהבתן את הפרק כי עוד מעט מתחיל האקשן אז תחכו בסלבנות ואני חושבת שיש לי כבר את הסוף אבל יש עוד זמן . רציתי להגיד לכן בנוסף שאני עוד 20 יום מתגייסת ואני כלכך מפחדת ומתרגשת כי זאת התחלה חדשה ומכירה אנשים חדשים . ואני מקווה שאני יספיק לכתוב את כל הפרקים עד הגיוס כי אם לא תצטרכו לחכות איזה חודש לפרק כי אני אהיה בטירונות בקיצור חפרתי ואני מאוד אשמח לתגובות :)

2010

עברו כבר שלושה חודשים מאז מה שקרה לי , הסיוט שגרם לי לפחד וחששות לחיי . חשבתי שבאמת אמא שלי מתה לי בידיים ומאשימה אותי שהשארתי אותה לבד .
מיכל כבר טסה מימזמן לישראל היה לי כלכך קשה להיפרד מימנה , לא חשבתי שאני באמת יצליח להסתדר בלעדיה והנה אני חיה לבד בלונדון אך מצאתי לי שותפה חדשה קוראים לה לורה , ממש חמודה הרגשתי כבר שאנחנו נהיה חברות טובות אולי לא כמו מיכל אבל כן הצלחנו להתחבר אחד אל השני .
מרוב שהיא מקסימה היא אפילו מצאה לי עבודה במלצרות במסעדה היא הכניסה אותי לעבוד שם . ויל נורא התנגד שאני יעבוד ועוד במלצרות שזאת קריעת תחת רצינית ועל כלום משלמים לך , הוא רצה שאני ישאר בבית . הוא אמר לי שנשים לא צריכות לעבוד הגברים הם אלה שיעבדו ועוד הוא הוסיף שהוא יקנה לי כל מה שאני רוצה או צריכה . הסתכלתי עליו עצבנית ואמרתי לו שאני בחיים לא יקח כסף , אני רוצה להיות עצמאית וחוץ מי זה מי ישלם על השכירות , חשמל ומים . הוא הסתכל עליי ואמר לי בביטחון שהוא ישלם לי , התעלמתי מי מה שהוא אמר . כן בטח ממש הוא ישלם לי על זה מאיפה יש לו את כל הכסף הזה , ידעתי שלויל יש כסף אך לא ידעתי שיש לו בכמויות גדולות .
אני זוכרת את זה רגע הזה שאמרתי לויל שאני מחפשת שותפה לדירה הוא הסתכל עליי ואמר לי שאת לא צריכה שותפה ואת הולכת לגור איתי . אך סירבתי , לא רציתי כי חשבתי שהיחסים שלנו צריכים ללכת בשלבים ולא הכל בבת אחת . כי תמיד שמעתי מבנות שמרוב היחסים שלהם מהירים ועם זה לשכב או לגור ביחד או ביכלל להתחתן הם נהרסים עם הזמן צריך לקחת הכל באיטיות . וכשאמרתי לו את כל זה הוא הסתכל עליי במבט מבולבל ולא מבין מאיפה נפלתי אך בסוף הוא הבין אותי ואמר לי שכל מה שאת תעשי הוא יהיה מרוצה ושמח.

" אליאנה " אמר לי הטבח בזמן שישבתי על הדלפק והסתכלתי על כל הלקוחות שיושבים ואוכלים .
" הנה קחי לשולחן שבע " אמר לי הושיט לי את שתי הצלחות . תפסתי בשתי ידי את הצלחות ומתחילה להתקדם לשולחן שבע , " הנה המנות שלכם , בתיאבון " אמרתי וחייכתי אליהם בנימוס בזמן שהם הביטו בי החזרתי אליהם מבט וראיתי שני בנים שנראים בני 20+ .
" רגע מלצרית " אמר לי אחד הבנים כשהתחלתי ללכת בחזרה לדלפק . " איך קוראים לך ? " שאל אותי בזמן שסובבתי אליהם את פניי .
" אליאנה " עניתי ביבש והסתכלתי על הבחור ששאל . התחלתי לסרוק את פניו היו לו עיניים חומות דבש ושיער שחור וזיפים קטנים .
" קוראים לי ליאם " אמר לי וחייך חיוך פלרטטני בזמן שהבחור השני סקר את פניי וגופי ללא בושה .
" יופי זה לא מעניין אותי , שיהיה לכם בתיאבון " אמרתי לו בזמן שקיללתי בלב שאמן הם יחנקו מהאוכל .
" אוו אליאנה משחקת לי אותה קשה להשגה " אמר לי .
" אני אוהב קשות להשגה " הוסיף וקרץ לי , גיגלתי את עיניי והתקדמתי לדלפק מבלי לענות לו , לא רציתי שעכשיו שיפטרו אותי ביגלל שרבתי עם איזה לקוח סוטה . לא היה לי כוח עכשיו למריבות הספיק לי מימה שקרה לי שכמעט נאנסתי על ידי בחור שיכור אבל מזל שויל בא ועזר לי .
ישבתי בחזרה על היכסא שנמצא בדלפק והוצאתי את הפלאפון מכיסי והסתכלתי על המסך שנראה לי שעוד חצי שעה מסיימת את המשמרת וחייכתי שויל שלח לי הודעה שהוא רוצה לדבר איתי והוא יאסוף אותי אחרי העבודה .
" אליאנה " אמרה לי לורה בזמן שהרמתי את הכיסאות
" קחי " אמרה לי והושיטה את ידה שבו היה שטר של מאתיים שקל הסתכלתי על ידה והחזרתי את מבטי אליה לא מובן .
" מה זה ? " שאלתי אותה
" הביאו לך טיפ , איזה בן אחד שהוא היה ממש נראה טוב בא אלי ואמר לי להביא לך את זה " אמרה לי וחייכה . גלגלתי את עיניי שנזכרתי בבחור הזה הוא הגעיל אותי ברמה אחרת .
" אני לא רוצה את זה , תקחי את " אמרתי לה וזזתי את ידה מימני .
" למה ? מה את רצינית ? את יודעת עד כמה קשה לקבל פה טיפים טובים , תקחי את זה וזהו " אמרה לי והרימה את קולה .
תאכלס זה באמת נכון קשה לקבל פה טיפים טובים אבל לא יכלתי לקחת מבחור הזה את הטיפ שלו , חושב שהוא יכול לקנות אותי בזה .
" בקיצור לורה אל תעצבני אותי , אני יודעת טוב מאוד מה אני עושה כי מהבחור הזה אני לא מתכוונת לקחת שום דבר וגם עם זה מיליון שקל " אמרתי לה בעצבים .
" אממ.. אליאנה בבקשה אל תכעסי אבל עשיתי מעשה נורא " אמרה לי והסתכלה עלי ועשתה פרצוף של כלב חמוד .
" מה עשית ? " שאלתי אותה וחזרתי שוב פעם להרים את הכיסאות
" הבאתי לו את המספר שלך " אמרה לי , הבטתי בה המומה " מה את רצינית ?? לורה את יודעת שיש לי את וויל . מה את נותנת לו את המספר שלי " צועקת עליה .
" אני יודעת ואני מצטערת הוא ביקש מימני כלכך יפה ולא יכלתי אז נתתי לו , מקסימום אל תעני לו וזהו " אמרה לי . נאנחתי מצאה לי עכשיו למי להביא את המספר שלי . מתפללת שהוא לא יתקשר אלי ושהוא ישכח מימני .

יצאתי מהמסעדה מחכה לויל שיבוא הרגשתי איך הקור גורם לי לרעידות שילבתי את ידי ומנסה לחמם את גופי אך זה לא מצליח .
מביטה בשעוני שכמעט חצות , פחדתי אף אחד לא היה בסביבה וכול העובדים הלכו נשארתי לבד .
הרגשתי שמישהו מסתכל עליי אני מסובבת את ראשי אני רואה שאין אף אחד מתפללת שויל יבוא כבר . אך לפתע אני מרגישה ידיים חמות מלטפות את גופי סובבתי את ראשי אני רואה את ויל מחייך אליי .
" התגעגעתי נורא " אמר לי והצמיד אותי אליו יותר , " גם אני מאוד , אבל מה אתה מטומטם מה אתה מבהיל אותי פחדתי נורא חשבתי שאיזה אנס יבוא עכשיו ויחטוף אותי " אמרתי ונתתי מכה בחזה שלו כאילו זה הזיז לו משהו .
" יותר נכון שהוא יאנוס אותך ולא יחטוף אותך " הוסיף וחייך אליי , הבטתי בו המומה חוצפן הוא עוד בא ומתקן אותי .
" סתם אף אחד לא יגע בך כל עוד את איתי " אמר לי ברצינות הזמן שתפס את פניי בחוזקה שגרם לי להביט בעינייו וקירב את שפתיו לאוזני , " עכשיו איפה הנשיקה שלי " אמר לי ונישק אותי את שפתיי בחושניות בזמן שידיו מלטפות את גופי בחוזקה ובלהט . ידיי מלטפות את גופו בזמן שנישק את צווארי .
" ווי.. וויל " אמרתי נגד שפתיו , " על מה רצית לדבר איתי " שאלתי אותו בזמן שהפסקנו להתנשק והמשכתי להביט בעינייו שהם נהפכו לרציניות ואפלות . הרגשתי את הפחד והבהלה זוחל בגופי וליבי מתחיל לפעום במהירות רבה .
" אליי " אמר ונשם בכבידות .
" אני לא יודע איך להגיד לך אבל אני צריך לעזוב כמה לימים יש לי עסקים לעשות " אמר לי וליטף את פניי ברכות .
" מה ? למה ? " שאלתי מבולבלת , לא מעכלת את מה שהוא אמר לי .
" אליאנה אני צריך לטוס יש לי לסדר כמה עניינים חשובים מאוד " אמר לי בזמן שהוא מביט בעיניי .
" אניי.. אני לא יודעת מה להגיד לך , אם זה ממש חשוב אז תנסע " אמרתי לו בקול בחלש ומשפילה את מבטי .
" אליי אני יחזור בעוד כמה ימים זה מהר , את אפילו לא תרגישי עד כמה שאני לא יהיה חסר לך " אמר לי וחייך לכיווני .
" מה זה העסקים האלה שאתה מדבר ? " שאלתי אותו , היייתי חייבת לשאול אותו הרגשתי שאני חצופה אבל בתור חברה שלו צריכה לדעת במה הוא עובד .
" אבא שלי הוא מנהל עסקים מאוד חשובים אז אני השותף שלו וכנראה היורש " אמר לי והביט בעיניי בזמן שהוא הצמיד אותי לזרועותיו .
" אתה לא משקר נכון ? " שאלתי אותו , הרגשתי שהוא לא דובר אמת רציתי להיות בטוחה בזה .
" לא יפה שליי " אמר לי בזמן שהוא תפס את פניי בשתי ידיו החזקות כדי שאני יביט בעיניו ונישק את שפתיי בסערה .


תגובות (2)

משיכייי

16/06/2014 21:21

אז תעלי מהר את כול הפרקים , יום אחרי יום .. נתת לנו לחכות כול כך הרבה
זמן ועכשיו את רוצה שנחכה עוד ? ~ סמיילי עצבני ~
תמשיכי !!

16/06/2014 22:40
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך