LIAN67
טוב אני מקווה שאהבתן את הפרק והחלטתי אני באמת יתחיל לעלות פרק כל יום ואני מקווה שבאמת יעמוד בהבטחה שלי , אני מקוה שאהבתן את הפרק ואשמח לתגובות , שתהיה לכן שבת שלום ::)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 16

LIAN67 20/06/2014 1104 צפיות 4 תגובות
טוב אני מקווה שאהבתן את הפרק והחלטתי אני באמת יתחיל לעלות פרק כל יום ואני מקווה שבאמת יעמוד בהבטחה שלי , אני מקוה שאהבתן את הפרק ואשמח לתגובות , שתהיה לכן שבת שלום ::)

2011

מכירים את הפחד הזה , שאתם אוהבים מישהו כלכך והוא חצי השני שלך ופתאום יום אחד הוא פשוט עוזב אותך מבלי שאתה יודע . אתה לא מבין איפה הוא ? ולמה הוא עזב אותך ? אתה מרגיש שהלב שלך מתרסק לכמה חתיכות . אתה מרגיש שאתה לא שווה בלעדיו .

" אליאנה תפסיקי כבר להיות כל היום במיטה " אמרה לי לורה ופתחה את התריסים .
" עופי מי פה לורה , תני לי להיות לבד . לא רוצה לקום תני ליי להיות בדיכאון " עניתי לה שקולי צרוד . שמעתי אותה נאנחת בקול , היא כבר מיואשת מימני .
" נמאס לי כבר לראות אותך ככה אליאנה !!! אני באמת מבינה אותך אבל את פאקינג חצי שנה את ככה . אני רוצה שתקומי היום זה השנה החדשה את חייבת לבוא יש פסטיבל " צעקה עליי והעיפה לי את השמיכה .
" אני לא רוצה תניחי לי בבקשה " אמרתי לה שכבר דמעות עולות בעיניי .
" לא אני לא יניח לך עד שאת לא תקומי , אליי אני מבינה שויל כבר לא נמצא אבל את לא יכולה להמשיך להיות ככה " אמרה בדאגה והרימה לי קצוות של השיער שכיסתה את עיניי הנפוחות והאדומות .
" לא את לא מבינה לורה !! את לא יודעת איך זה להרגיש שבן אדם פתאום עזב אותך מבלי כלום , הוא לא עונה לך לטלפונים ולא להודעות " צעקתי לעברה , " הבן אדם הזה שכלכך אהבתי הוא פשוט עזב אותי הוא אמר לי שהוא נוסע לכמה ימים בקשר לעסקים ויחזור אך הוא פשוט לא חזר באמת עברו שבוע , חודש ואז חודשים ואין הוא לא עונה ליי הוא פשוט נעלם ליי כאילו נבלע בתוך האדמה , את בחיים לא תביני ולא תדעי מה זאת ההרגשה הזאת " צעקתי ושכבר דמעות זוגלות על פניי , הסתכלתי לתוך עיניה כדי שתביט בעיניי שנושאות כאב עצום .
וויל שיקר לי , הוא הבטיח לי שהוא יחזור . הוא אמר שזה רק לכמה ימים והוא יחזור אבל זה לא . שכבר עבר שבוע מאז התחלתי להתקשר אליו מתוך דאגה וללא הבנה איפה הוא כבר . אבל הוא לא ענה לי וגם להודעות . הבנתי שהוא עזב אותי והוא ישקר הוא הסתכל לתוך עיניי ואמר לי שהוא יחזור ומה שהכי כאב זה שהוא אמר שהוא אוהב אותי אבל כנראה שזה לא נכון הוא פשוט שיחק ברגשות שלי .
מאז מה שקרה , הפסקתי לעבוד התפטרתי מהמלצרות . הפעילות שאני עושה זה מיטה , שירותים ומיטה .
עם ההורים שלי כבר מיזמן הפסקתי לדבר . הרגשתי שאין לי טעם לחיות נכון זה מוגזם אבל מה מה השרגשתי מה הטעם שלי להיות בלונדון לבד בלי ויל כי באמת בשביל מה נשארתי אלא בשביל ויל כדי שנהיה ביחד .
התקדמתי לשירותים הסכלתי על עצמי במראה ורואה עד כמה שעיניי נפוחות ואדומות מהבכי שכל לילה אני בוכה . ומביטה בגופי הצנום ושמה לב עד כמה שאני רזיתי וחיוורת .
אני זוכרת שבימים הראשונים בויל עזב , באמת ליאם הזה התקשר אליי זה שרצה להביא לי את הטיפ מאתיים שקל ושיחד את לורה שתיתן לו את המספר לי . הוא לא הפסיק להתקשר אליי פעם אחת פשוט יצאתי עליו הוא לא הבין מאיפה זה בא אבל זה לא עצר אותו להמשיך להתקשר אליי וזה עד היום אך אני לא עונה לו .
" אליאנה " אמרה לורה והתקדמה לכיווני בזמן שניתקה לי את חוט המחשבה .
" אליאנה בבקשה מימך , בואי תצאי היום חד פעמי לא מבקשת יותר העיקר שתצאי ותתאווררי " הוסיפה לדבריה ושמה את ידה על כתפיי , הרגשתי איך שהיא דואגת כי באמת נהיינו חברות טובות והיא רוצה את זה לטובתי . סובבתי את גופי אלייה הסתכלתי בתוך עינייה ראיתי איך שהיא מתחננת בפניי
." טוב " עניתי לה בקול צרוד
" מה ? באמת ? אני לא מאמינה " שאלה שהיא מופתעת מהתשובה שלי . היא הביטה בפניי מנסה להבין אם זה באמת נכון ואמיתי .
" יששששש , את לא תתחרטי אלייי " אמרה בחיוך וחיבקה אותי חזק .

הבטתי שוב פעם על עצמי במראה , אני רואה את הגינס הצמוד הגבוה שלבשתי והוא יושב עלי יפה ואת ההסוודר הבורדו שהיא החולצה החביבה עליי ביותר ומעליי מעיל חמים ארוך שמגיע עד לברך . העברתי את עיניי על פניי וראיתי כמה מייק אפ שמתי כדי שיסתיר את עיניי נפוחות ושקי שינה מתחת לעין , נאנחתי בקול מבינה עד כמה שאני הזנחתי את עצמי .
פיזרתי את שיערי שישנום טיפה לאחר שהוא היה כל הזמן אסוף וחבשתי כובע צמר כי הבנתי שלורה אמרה שממש קר עכשיו דצמבר החודש הכי קריר .
" אני מאוד שמחה שבאת איתנו אליי " אמרה לי בחיוך שכבר היינו בדרך לפסטיבל .
" כןן , תודה שלא התייאשת לורי אני שמחה ששיכנעת אותי לבוא " עניתי לה וחייכתי לעברה חיוך אמיתי .
הרגשתי שיש לי רטט בגופי הכנסתי את ידי בכיס והוצאתי את הפאלפון אני רואה על המסך שליאם מתקשר , לא ידעתי אם לענות לו . לורה ראתה שאני מתוסכלת ואמרה לי לענות לו .
" הלוו " עניתי בקול צרוד .
" אליאנה !!!! סוף סוך ענית לי " אמר לי בשוק .
" כן , מה אתה רוצה ? " שאלתי אותו לא היה לי כוח אליו עכשיו .
" אני רוצה לראות אותך , יש היום פסטיבל ואני מקווה שאת באה " אמר לי .
" לא אני לא באה " אמרתי לו , לא רציתי שהוא יפגוש אותי , לא רוצה שום קשר עם גבר .
" אליאנה אני יודע שאת משקרת , לורה אמרה לי שאת והיא כבר בפסטיבל " אמר לי בחיוך ממזרי שאומר שהוא תפס אותי משקרת לו . הבטתי בלורה בפנים זועפות .
" אני כן בפסטיבל אבל אני לא רוצה לראות אותך ולא לשמוע אותך " אמרתי והרמתי את קולי .
" אוקי , אם מוחמד לא יבוא אל ההר , ההר יבוא אל מוחמד " אמר לי וצחק .
" אנחנו עוד נראה " אמרתי וניתקתי לו בפנים .

" אני לא מאמינה שאמרת לו שאני באה " אמרתי ללורה עצבנית , " אני מצטערת אליי , רציתי שהוא יסיח את המחשבות שלך על וויל ותחשבי על זה באמת " אמרה לי ברוגע .
" לא אני לא רוצה לראות אותו , הוא שחצן וחושב שהוא איזה מלך ושונאת את החיוך הממזרי שלו , הוא מעצבן " אמרתי לה בכעס .
" ואוו לא ידעתי שזה הרושם הראשוני שגרמתי לך " אמר ליאם שהיה מאחורי וכנראה שמע את כל מה שאני חושבת עליו , סובבתי את פניי לעברו הוא באמת נראה טוב הוא לבש ג'ינס משופשף חולצה וי פשוטה בצבע לבן ומעל מעיל מעור הוא שילב את הידיים וחייך לעברי .
גלגלתי את עיניי וסובבתי את גבי לעברו ככה שאני מסתכלת על לורה שרומזת לה שתעזור לי . " טוב אני הולכת לדייט שלי , נתראה אליי וביי ליאם " אמרה לי וברחה לי מהעיניים , " לורה חכייי , את לא רצינית " צועקת ומחפשת אותה דרך עיניי .
" טוב כנראה שאנחנו הולכים לבלות כמה זמן ביחד " אמר לי בלחש באוזן שגבי צמוד לחזה שלו .


תגובות (4)

תמשיכיייי קצת על העתיד גם

20/06/2014 17:05

כן גם אני חושבת שהזנחתי טיפה את הפרקים של ההווה אבל יותר קל לי לכתוב עכשיו על עבר כי אני רוצה כמה שיותר מהר לסיים ואז לעבור רק על הווה אבל בשבילך אני יעלה כמה פרקים על הווה :)

20/06/2014 18:25

אני נשבעת לך שאם תסיימי את זה שאליאנה וויל לא יהיו ביחד בסוף אני
יהרוג אותך ! ואני לא יעלה יותר פרקים בחיים !!
תמשיכי !!!

20/06/2014 19:26

תמשיכייי הורסס

20/06/2014 21:30
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך