LIAN67
הנה כמו שהבטחתי לכן פרק מהווה אבל אני חושבת שהפרק הזה הכי אהבתי לכתוב ופשוט נתתי ללב שלי לכתוב . אני מקווה שאהבתן את הפרק ואני מאוד אשמח תגובות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 17

LIAN67 21/06/2014 996 צפיות 5 תגובות
הנה כמו שהבטחתי לכן פרק מהווה אבל אני חושבת שהפרק הזה הכי אהבתי לכתוב ופשוט נתתי ללב שלי לכתוב . אני מקווה שאהבתן את הפרק ואני מאוד אשמח תגובות :)

2014

אין דבר שאני שונאת את המשפט שתמיד אומרים לך " מטעויות לומדים " , אכישהו תמיד אומרים לי את זה ואני כבר לא יכולה לשמוע את זה . זה כלכך מביא לי עצבים וכעס אשמה אבל זה באמת נכון כי זאת אשמתי שנשארתי בלונדון ביגלל וויל וכך אומרים לי " אליאנה מטעויות לומדים " אבל בנינו תמיד אנחנו נחזור ונעשה טעויות גם עם למדנו מהטעויות והבנו איפה שגיאנו אבל תמיד הגלגל יחזור אחורה , הוא תמיד יסתובב .
" אליאנה " צעקה כריס שבנתיים בחנתי את הילדים שמתגלשים בנדנדות , כלכך רציתי לחזור לגיל הזה , יכלת לעשות שטויות ואפילו טעויות ואף אחד לא יכעס עלייך ויצעק עלייך כי את ילדה קטנה שלא מבינה ואיכשהו תמיד אחר כך יגידו " שתגדלי את תביני " כך אימי תמיד אמרה לי שלא הבנתי לפעמים מה הם עושים או אומרים .
" קחיי " אמרה והושיטה לעברי כוס תה בטעם נענע .
" תודה" אמרתי וחייכתי לעברה שבנתיים ישבה לידי בספסל .
המשכנו להביט בילדים שמשחקים , שותקות ושותות את התה בשקט . אף אחת לא רצתה לדבר פשוט לשמוע את הילדים צוחקים ומחייכים . אין דבר שגורם לך לחייך זה שילדים צוחקים ומחייכים כאילו אי אפשר לא לחייך בחזרה .
עצמתי את עיניי הרגשתי איך קרני שמש מחממות את פניי וגורמות לך צמרמורות והנאה כיפית .
היום הזה הרגשתי שהלב שלי חופשי בלי דאגות , פחד , חששות שנאה וכאב , " אין דבר יותר כיף שיש לך יום חופש אה אלי ? " אמרה לי כריס שהמשכתי לעצום את עיניי .
" כן , מבלי כל הבעיות שיש לך בראש" עניתי לה בחזרה .
" רציתי להגיד לך משהו אלי " אמרה בקול חלש ושיחקה עם הכוס שכבר התרקנה מהתה שהיא שתתה . פקחתי את עיניי והבטתי בה במבט מסוקרן .
" זוכרת שאמרתי לך שאני מנסה כבר מימזמן לצאת מהעבודה הזאת ואתמול דיברתי עם וויל והוא אישר לי " אמרה לי והסתכלה עליי , הבטתי בה לא מעכלת את מה שהיא אמרה . ראיתי איך עיניה נוצצות ומעבירות דרכן את האושר והתקווה שנשארה לה סוף סוף .
" מה ? " אמרתי לה , לא יודעת מה להגיד לה . " כן אליי הוא אישר לי " צעקה וחיבקה אותי חזק .
" מה ? איך הוא אישר לך כריס ? " שאלתי אותה מבולבלת כולי . " אני לא יודעת אליי , אני פשוט באתי אליו ואפילו בקושי פתחתי את פי כדי לדבר והוא אמר לי כן " אמרה לי וחייכה כאילו היא קיבלה מיליון שקל .
אני לא מאמינה שהוא אישר לה שהוא הסכים לה לעזוב , להפסיק לעבוד כרקדנית במועדון חשפנות . הרגשתי איך שהכעס מצטבר בגוף. אני לא מאמינה שהיא משאירה אותי לבד כמו זאב בודד מול להקה של זאבים שרוצים רק לטרוף אותך . להפך אני ממש שמחה בשבילה אבל למה הוא בן זונה כלכך שהוא מסכים לה ולא לי ?!
" אנ.. אניי שמחה בשבילך כריס " אמרתי לה וחייכתי חיוך מזוייף . " אליי אני מצטערת כלכך שאני עוזבת ומשאירה אותך לבד אבל את יודעת אני כבר לא יכולה יותר ואת יודעת עד כמה שאני רוצה לעוף מי פה " אמרה לי ולקחה את ידי וליטפה עם האגודל שלה .
" כריס אני באמת שמחה בשבילך אבל אני גם כלכך עצבנית , למה הוא מאשר לך ולא ליי ?! מה הוא רוצה מימני ?? לא נמאס לו מימני ?? הוא רק רוצה להרוס אותי ולשבור אותי !! " צעקתי לעברה כשדמעות עולות בעיניי . הרגשתי איך השנאה שליי כלפיו רק מתגברת ומתגברת .
" נמאס לייי מימנו !! אני הולכת ועכשיו אליו ! " אמרתי לה וקמתי מהספסל ומתקדמת למכונית .
" לא אליאנה !! אל תעשי את זה . את צריכה להירגע העצבים שלך לא יעזרו לך ועדיף שלא תלכי את מכירה אותו הוא יכול לעשות לך דברים שאני מעדיפה לא להגיד את זה " צעקה שרצה לעברי ותפסה את ידי .
" לא לא מעניין אותי כלום כריס , אני רוצה לשאול אותו דבר אחד !! למה הוא עושה לי את כל הדברים האלה " שיחררתי את ידי מימנה ונכנסתי לאוטו .

החניתי את האוטו , הרגשתי איך הכעס שלי רק עולה שאני רואה את הבניין היוקרתי שלו . מלא נוסטלגיות עולות לי פה .
נכנסתי למעלית ולחצתי על הכפתור . הרגשתי איך כל הרגשות מתערבבים לי ביחד עם זה הפחד והשנאה הכעס .
הדלת של המעלית נפתחה אני בולעת את רוקי מרגישה איך שאני כלכך אצטער על מה שאני עושה עכשיו . אני מתקדמת במסדרון לדירה שלו . לוקחת אוויר וסופרת עשר שניות .
מרימה את ידיי לדלת ופשוט דופקת בחוזקה לא רואה בעיניים שלי .
הדל נפתחת ואני מביטה בוויל עם בוקסר וחצי עין פקוחה וחצי עם סגורה בטח הערתי אותו .
" אליאנה " אמר ועיניו נפקחו . דחפתי אותו ונכנסת לדירה .
בוחנת את הסלון הנקי והמטבח יוקרתי שכל אישה כמעט היית רוצה מטבח כזה בבית .
" אליאנה " מלמל וויל סובבתי גופי לעברו ובחנתי אותו שהפלג העליון חשוף לגמרי . שמתי לב שהוא התפתח יותר נהיו לו יותר שרירים .
" אני רוצה לדבר איתך " אמרתי וישבתי על אחד הכורסאות שהיה בסלון .
" על מה את רוצה לדבר ? " שאל אותי כשהתישב מולי .
" למה אישרת לכריס ולי לא ? שאני תמיד מנסה לדבר איתך ואתה אפילו לא רוצה להקשיב לי ? " שאלתי אותו ומביטה בעינייו הכחולות שגורמות לי לזכרונות רעים טובים .
" זה לא עניין שלך " אמר לי ביבש , " זה כן עניין שלי !!! אני לא מבינה למה אתה לא נותן לי גם לעזוב את העבודה המזורגגת הזאת ולכריס כןן !! " צעקתי לעברו , הסתכלתי עליו ראיתי איך שפניו משתנות ומתחיל להתעצבן .
" אליאנה אל תתחילי לעלות לי על העצבים כי יהיה לך חבל " אמר ליי בקול אפל .
" אני לא מבינה מה הבעיה שלך !!! " המשכתי לצעוק עליו וקמתי לעברו . הוא גם קם לעברי .
" נמאסת עליי !! אני שונאת אותך !! תעזוב אותי כבר " מייבבת ומתחילה להרביץ על החזה שלו שאנחנו כבר צמודים .
" אליאנה" צעק ותפס את שתי ידיי בחוזקה ומפיל אותי על הספה . " תתחילי להירגע , למה הסבלנות שלי כבר מתחילה להסתיים " צעק כשפניו צמודים לפניי וניער אותי . התחלתי להרביץ לו עם הרגליים . " זה לא מעניין אותייי וויל !! אני רוצה עכשיו הסבר , מה אתה רוצה מימני כבר ?! " שאלתי בצעקה כבר מיואשת מהמצב הזה .
" את יודעת מה ??!! את רוצה הסבר אני עכשיו יסביר לך אבל במעשים " אמר ליי וחייך את חיוכו הממזרי . הוא תפס את פניי בחוזקה ונישק את שפתייי בסערה הרגשתי איך ידיו נכנסות מתחת לחולצה ששמתי . " לא לא וויל " אמרתי נגד שפתיו ושעיניי נפקחות לרווחה . הוא הצמיד את גופי עוד יותר אליו והפסיק את הנשיקה .
" אז כדאי לך להירגע , את מכירה אותי מספיק ואני יכול לעשות דברים כאלה " אמר לי נגד שפתיי מבטינו הצטלבו , הסתכלתי בעיניו הכחולות המדהימות שתמיד היפנטו אותי ותמיד הרגיעו אותי .
הוא שיחרר אותיי וקם מהספה והתקדם למטבח , קמתי מהספה ומסדרת את החולצה שהתרוממה ביגללו .
"וויל אני מתחננת , בבקשה תגיד לי מה אתה רוצה מימני ?! " מתקדמת לעברו כך שאני נוגעת בגבו השרירי הרגשתי איך ידיי רועדת .
הוא הסתובב אליי ומיהר להצמיד אותי לשולן כך ששתי ידיו כולאות את גופי ומביט בי בכעס .
" את יודעת למה ?? כי את פגעת בי אליאנה !! הרסת אותי " אמר לי בקול שקט הסתכלתי עליו וראיתי איך העיניים שלו נהפכות מהאפל והכעס ומעביר דרכן את המסר שהוא כלכך נפגע מימני . מה שעלה בראשי שזה הכל ביגלל ליאם .


תגובות (5)

תמשיכיייי !!!

21/06/2014 15:25

ואווו אחד הפרקיםם שלךך!!
תמשיכיי

21/06/2014 15:37

    וואוי כיף לשמוע את זה !! תודה :)

    21/06/2014 20:31

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי להיות בת 14!

21/06/2014 20:44

אומיגאדדד איזה פרק. מהמםםם

21/06/2014 23:43
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך