LIAN67
אוף אני מקווה שאני אסיים את הסיפור עד לגיוס שלי !! אני מקווה שאהבתן את הפרק ותודה רבה על התגובות שלכן כי ממש העלתן לי את החיוך :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 18

LIAN67 22/06/2014 967 צפיות 3 תגובות
אוף אני מקווה שאני אסיים את הסיפור עד לגיוס שלי !! אני מקווה שאהבתן את הפרק ותודה רבה על התגובות שלכן כי ממש העלתן לי את החיוך :)

2011

" אליאנה " אמר ליאם והתחיל ללכת אחרי . אני לא מאמינה שכריס עזבה אותי ועוד איתו הבן אדם שאני הכי שונאת , בחיים לא ראיתי חצוף כזה . שאני יראה את לורה היא תקום מחר בקבר .
" נו אליאנה עצרי רגע " אמר ותפס את זרועי בחוזקה וסיבב אותי אליו .
" מה הבעיה שלך ? " שאל אותי והביט בעיניי הירוקות .
" אמרתי לך אני לא רוצה להיות בשום קשר איתך " עניתי לו ומנסה לשחרר את ידי מימנו אך הוא תפס עוד יותר חזק .
" אני רוצה להכיר אותך , את מסקרנת אותי אני מביט בעיניים שלך ואני רואה שקרה לך משהו " אמר לי והמשיך להביט בי .
" ואני לא רוצה כלום " אמרתי לו בעצבים ושיחררתי את ידי מימנו והמשכתי ללכת .
" אוקייי עם זה מה שאת רוצה אז אני אלך אחרייך לכל מקום " השיב בחיוך ממזרי והמשיך ללכת אחרי .
המשכתי להתקדם נדחפת בין המוני האנשים באו לחגוג .אני מביטה בכל הזוגות שמתחבקים ומתנשקים זה כלכך הזכיר לי את וויל , כלכך רציתי להיות איתו עכשיו לקבל מימנו אהבה וחום . לחגוג את השנה החדשה איתו ולהתנשק איתו בחצות זה נראה כלכך קטיצ'י אבל אני בטוחה שכל בחורה הייתה רוצה את זה .
" מה קרה בחור עזב אותך " מלמל ליאם ושם את ידו על כתפי . שכחתי מימנו לגמרי , שחכתי שהוא קרציה מהלכת .
" ואוו וואוו תוריד את היד שלך מהר מימני בחור זר שכמוך " עניתי לו באיום וניערתי את כתפי כדי שיוריד את היד המזוהמת הזאת .
" אני ? זר ? בחור ? " אמר וצחק בקול רם .
" אכן כן " וגלגלתי את עיניי , " אי אי אליאנה את גם מצחיקה " אמר לי והמשיך לצחוק .
אין דבר שאני הכי שונאת זה ואני כלכך מתעצבנת שאני מדברת ברצינות ואנשים מתפקעים מצחוק זה לא גורם לך לזעם בגוף ורק לקרוע אותו במכות .
עמדנו באמצע שהאנשים מתהלכים סביבנו , ליאם ממשיך להיקרע מצחוק אך עלה בראשי רעיון איך להיפטר מימנו בקלות .
הצמדתי אותו אליי ובכך שתפסתי את ידו ושמתי אותו על מותניי פיערתי את שיערי והפלתי את הכובע צמר על הריצפה , " אליאנה מה את עושה ?" שאל אותי מבולבל ולא מבין מה קורה .
" הצילווו הצילוווו !! שמישהו יעזור לי הוא רוצה לאנוס אותיי " צעקתי ועשיתי מבט עצוב ופגוע .
" מה ?? אליאנה ?? את לא רצינית " אמר לייי והרים את הקול .
" בבקשה תעזרו ליי אני לא עומדת בזה " התחלתי לייבב ולהוציא קולות של בכי .
" אליאנה אנשים מסתכלים עלינו " אמר וניער את כתפיי בחוזקה . הרגשתי איך הוא נהיה אגרסיבי אליי .
ראיתי שוטר מתקדם אלינו , " מה קורה פה ? " שאל אותנו . " אדוני אני לא מכירה אותו והוא פשוט תפס אותיי ורצה לחטוף אותי " אמרתיי בקול של דאגה . ליאם הביט ביי ושם לב על הטריק שעשיתי לו עכשיו .
" אדוניי באמת שאני לא יודע מה עובר על הבחורה הזאת כי היא זאת שבאה אליי ונתנה לי את המספר שלה כדי שאני יתקשר אלייה בערב ויבוא אליה לדירה שלה " אמר לשוטר וחייך אליו חיוך כלכך תמים , הבטתי בו בפה פעור , חצוףףף חושב שאני איזו זונה מסוג ז' .
הוא הביט בי בחזרה וחייך אליי הסתכלתי עליו ונתתי לו מבט אכזרי .
" טוב אני לא יודע מה יש לכם אבל תפתרו את הבעיות האלו אצל הפסיכולוגית היא טובה ומצליחה לשמור באמת קשר של בני זוג " אמר והביא לנו את המספר של הפסיכולוגית .
" תודה אדוני זה רעיון מקסים " אמר ולקח את המספר , " נכון אישתי היקרה " אמר והצמיד אותי אליו ודיגדג את אפו בצווארי . השטור הביט בנו לכמה שניות חייך לעברנו והתחיל ללכת . הבטנו בו ממשיך להתרחק מאיתנו . " אני לא מאמינה לך ? מה אני נראת לך זונה ?! ואתה מת שאני אהיה אישתך " צעקתי לו בכעס . הוא הביט בי בפרצוף העצבני וחייך אליי .
" אני באמת מת עלייך ואני לא ישכח לך על מה שעשית עכשיו על הטריק המסריח הזה " ענה ליי והמשיך להביט ביי כשאני מביטה באנשים הרגשתי איך עיניו נועצות בפניי לפחות איזה חמש דקות .
" אולי תפסיק כבר לנעוץ במבטים הרעבים האלה !! " צעקתי עליו , " אוף אתה משגע אותי , אני לא יכולה כבר " הוספתי . " אני לא יכול אליאנה , את יפה כלכך וזה משגע אותי " השיב לי ונשך את שפתו התחתונה . גלגלתי את עיניי . לא יכולה לשמוע אותו .
סובבתי את גבי לעברו ומתחילה ללכת לחפש את כריס , היא עוד תשמע מימני !! הצטערתי שביכלל באתי . הייתי נשארת במיטה הנוחה שלי שוכבת בשקט בלי כל העצבים והרעשים האלה .
המשכתי ללכת מהר כשעיניי מחפשות את לורה בין כל האנשים אך לפתע הרגשתי איך ליאם מרים אותיי על כתפו , " מה אתה עושה ??!!! " צעקתיי לעברו , " שחרר אותייי מהר ומיד !! " הוספתי אך הוא התעלם מימניי , התחלתי להרביץ על גבו אך זה לא עוזר . ראיתי שאנחנו מתרחקים מהאנשים והולכים למקום שקט יותר .
הוא עצר והוריד אותי מימנו הסתובבתי אליו כדי לנזוף אבל פשוט ראיתי נוף מהמם מול הים . פשוט שתקתי החזרתי את מבטי לליאם אבל ראיתי אותו יושב על הספסל . התקדמתי אליו והתיישבתי לידו . הבטתי בו איך עיניו זוהרות ומופנות לנוף של הים זה הזכיר כלכך את וויל , כל מקום וכל דבר זה רק עולה לי המחשבות עליו . הגשתי איך דמעה יורדת וזולגת על הלחי .
הוא לקח את ידו ומחה את הדמעה עם האגודל , " מה קרה אליאנה ? " הוא שאל אותי ותפס את סנטרי כדי שאני יביט בו . מבטינו הצטלבו , הסתכלתי על העיניים שלו וראיתי את הדאגה שלו . הרגשתי אשמה שהתנהגתי בגסות הוא בסך הכל ניסה לדבר איתי להתקרב אליי .
הוא ראה שאני לא עונה לו והוא פשוט לקח את ידו והניח את ראשי על כתפו כך שמבטי מופנה אל הנוף .
" אליאנה עוד 10 שניות חצות " אמר ליי כשהוא הביט בשעונו היוקרתי .
"…. 10,9,8,7,6,5,4 " התחיל לספור " ..1 " אמר בלחש והתחילו הזיקוקים . הרמתי את ראשי לשמיים ודבר אחד שגרם לי להתעורר למציאות זה שאני מתגעגעת נורא לוויל .


תגובות (3)

אני מקווה מאוד שאת זוכרת את ההזהרה שלי !
תמשיכי !!!

22/06/2014 14:58

חחחחחחחח אוף אל תגרמי לי עכשיו לאשמות כי בתאכלס מהתחלה רציתי לעשות סוף לא טוב ועכשיו שאת אומרת לי את זה זה לא טוב

22/06/2014 15:08

זה מושלם!!!

22/06/2014 22:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך