LIAN67
מקווה שאהבתן את הפרק !! ורציתי לשאול אותכן מה אתן חושבות על ליאם , וויל ואליאנה . אני מאוד אשמח אם תשתפו :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 19

LIAN67 24/06/2014 1002 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק !! ורציתי לשאול אותכן מה אתן חושבות על ליאם , וויל ואליאנה . אני מאוד אשמח אם תשתפו :)

2011

לורה באמת צדקה אבל רק בדבר אחד שליאם באמת הצליח להדחיק את כל המחשבות שלי על וויל .
אני וליאם ממש התקרבנו בזמן האחרון , אני והוא כמעט נפגשים כל יום . אני ממש נהנת להיות בחברתו . הוא מנסה להצחיק אותי כל פעם שאני מתחילה להיות מצוברחת .
לא האמנתי שאני באמת יחבב בחור כמו ליאם שחצן ויהיר אבל הוא באמת לא כזה בסופו של דבר הוא צדק גם שטעיתי נורא בקשר למראה הראושני שהוא יצר .
אני זוכרת איך שליאם ניסה כל פעם למשוך מימני פרטים למה שקרה לי אבל בסופו דל בר לא יכלתי באמת להדחיק הכל ושפכתי את מה שאני הרגשתי , לא יכלתי יותר הייתי צריכה מישהו שאני ישעין את הכתף וליאם זה היה בדיוק הבן אדם הנכון . אני זוכרת את הקטע הזה כאילו זה היה רק אתמול שישבנו אצלו בדירה על הספה היוקרתית מעור בצבע שחור ופשוט שתקנו . אף אחד לא דיבר וגם לא רצה לדבר כל אחד היה עסוק במחשבות שלו .
*** פלאשבק***
" את יודעת אליאנה , אולי אני נראה הכי לא רציני ומתנהג הכי ילדותי וצוחק על כל דבר שטותי ומחייך אבל בתוכי זה הכי לא נכון אני מרוסק " אמר לי והצביע עם האצבע שלו על החזה באזור שהלב נמצא . הבטתי בו הוא הסתכל עליי וראיתי איך עיניו נוצצות כאילו הוא עוד שניה הדמעות עולות בעיניו ולא מצליח להתאפק .
" ליאם .. למה אתה מספר לי את זה ? " שאלתי אותו ששמתי את ידי על הלחי שלו ומלטפת .
" אני לא יודע את האמת , הרגשתי שאת הבן האדם הנכון לספר לו כי אולי את הבן אדם שהכי מזדהה איתי בכאב " ענה לי בקול חלש ומשפיל את מבטו על הספה שישבנו עליו .
" איך אתה יודע שקרה לי משהו ליאם ? " שאלתי אותו לא מבינה איך הוא גילה את זה .
" איך אפשר שלא לדעת אליאנה , לפי המבט שלך ובמיוחד העיניים שלך שאני תמיד מנסה להביט בך , העיניים שלך משקפות את הכל , את כל מה שאת עוברת מבלי שתגידי משהו " ענה לי וגיחך טיפה . הוא הרים את סנטרי כדי שאני יביט בו .
" תספרי לי מה עובר עלייך אליאנה , אני לא יכול כבר זה משגע אותי שאני לא יודעת מה קורה איתך " הוסיף והרים את קולו טיפה . נאנחתי בקול בחיים לא רציתי לדבר על הנושא הזה עם אף אחד הדבר היחיד שדיברתי על זה , זה היה עם לורה שניסתה להקים אותי מהמיטה ופה לא יכלתי התפרצתיי כל הכעס שהצטבר בגופי פשוט פרץ החוצה והוצאתי על לורה .
" אנ… אניי " גימגמתיי . " את מה אליאנה " אמר ליי וקירב אותי אליו עוד יותר .
" זה ביגלל גבר נכון ? " שאל אותיי וליטף את ידי ברכות כדי שאני ירגע טיפה . הנהנתי עם ראשי . ראיתי את הכעס שנוצר בעיניו . " בן זונה !! מי זה האידיוט הזה אליי , תגידי לי " צעק .
" תפסיק לצעוק בבקשה ליאם , גם ככה זה כואב לי " עניתי לו בקול צרוד . הוא תפס את ידיי הצמיד אותי אליו וחיבק אותי חזק , שמתי את ראשי על החזה שלו ומרטיבה את החולצה שלו
" קוראים לו וויל והוא שיקר ליי שהוא יחזור כמה ימים כי יש לו עסקים לעשות והוא לא חזר באמת הוא עזב אותיי ! " הרמתי את ראשי אליו שהוא יביט בעיניי האדומות , " אליי את לא צריכה לבכות ביגללו , הוא הפסיד אותך " אמר לי וליטף את גבי ברכות .
" איך אני לא יבכה ביגללו ליאם , אהבתי אותו כלכך ואני עדיין אוהבת אותו חשבתי שיש בנינו קשר אמיתי , כל מקום הוא מזכיר לי אותו ליאם . אני כבר לא יכולה יותר " יבבתי בקול .
הרגשתי חלשה מאוד שאני כמו אגרטל שבטעות יפילו אותה והיא תשבר . בחיים לא הייתי שבורה ככה . ההרגשתי מטונפת מגעילה שבחור עוזב אותך על כלום , אולי הוא באמת לא נמשך אליי כמו שהוא הראה את זה . המון שאלות עלות במוחי ומחשבות רבות על וויל .
" ששש… תרגעי אליי " אמר בלחש וחיבק אותי חזק , הייתי צריכה את החיבוק הזה כלכך הייתי צריכה שמישהו יבוא ויגן עליי . כמו סהר אחיי שהוא תמיד היה המגן שליי ואף אחד לא הצליח לפגוע בי .
השענתי את ראשי על החזה שלוו הרגשתיי איך הנשימות שלו עולות בסדר הנכון וממשיך ללטף את גבי ברכות כדי להרגיע אותי כדי להגיד שאני פה ואני יעזור לך בכל מה שצריך .
בחיים לא חשבתי שאני ידבר בכזאת רצינות עם ליאם כי ליאם זה ליאם הוא שטותניק אוהב לעשות צחוקים אבל שמחתי שסוף סוף באמת הגענו לקטע רציניי או לפחות ליאם שמח מאוד שסוף סוף סיפרתי לו את מה שקרה לי .
" אליי דבר אחד אני רוצה להגיד לך , שאני יגרום לך לשכוח את וויל הזה לתמיד " ותפס את פניי בחוזקה כדי שנביט בעיניים .

כן זה מה שקרה עם ליאם והוא תמיד יהיה חרוט במוחי , חזרתי לעבוד שוב אבל ליאם סידר לי עבודה טובה להיות מזכירה באחד העסקים הכי שווים שיש בלונדון . כלכך הודתי לו בפניו שסוף סוך יש לי עבודה שהיא שווה ומרגישה שמחה לעבוד בה .
בחנתי את עצמי במראה הרגשתי שאני שווה משהו , ראיתי את החצאית השחורה גבוהה שמבליטה את קימוריי ואת הרגליים ואת המכופתרת הלבנה שגיהצתי אותה לפני כמה דקות ומעל ג'קט אלגנט שמוסיף טעם יוקרתי . בחנתי את פניי שמאופרות איפור קל ועדין ואת שיערי שהוא אסוף לקוקו גבוה ומשתרוול על כל הגב . שמחתי לראות את עצמי ככה , סוף סוף חזרתי לעצמי .
" אני כלכך שמחה בשבילך אליי " אמרה בזמן שהיא נשענה על הדלת שבחדרי . חייכתי לעברה . " גם אני מאוד ! " עניתי לה בזמן שנעלתי את העקב .
הבטתי על השעון שהיה ענוד על היד שלי וראיתי שאני כבר מאחרת , " וואי טום יהרוג אותי " אמרתי . טום ואני ממש התחברנו אבל עדיין יש גבול , צריך בכל זאת יחסים של עובדת ובוס ולא של ידידים .

נכנסתי לבניין היוקרתי , חייכתי לעובדים האחרים שהביטו בי מתקדמת למשרד של טום . ניקשתי בדלת .
" יבוא " אמר טום בקול חזק . נכנסתיי וראיתי את ליאם יושב מולו ומחייך אליי שהוא ראה אותי .
" בוקר טוב בוס ובוקר טוב ליאם " אמרתי וחייכתי את חיוך האמיתי שליי . הושטתי את הקפה החזק שהוא אוהב וחייך לעברי בתודה .
" טום אתה צריך משהו ? " שאלתי אותו שכבר מוכנה לעבוד בכיף .
" לא לא בנתיים לא צריך כלום " ענה ליי והביט ביי בעינייו החומות , עברתי מבט לליאם וסובבתי את גבי ומתקדמת ליציאה הרגשתי איך שניהם נועצים בגופיי .

ישבתי עם אחת העובדות ואוכלות את הארוחת הבוקר שכל אחת הביאה מהבית . הרגשתי איך יד תופסת את ידיי ומושכת אותי חזק למרפסת המקום היחיד שמותר לאנשים לעשן . הבטתיי לאותו אחד שתפס אותי וראיתי שזה ליאם , שיחררתי את ידיי מימנו " א'חח מה עובר עלייך " אמרתיי שהעיניים שלי נועצות בידי שנהפכה לאדומה ביגללו .
" סתם בכוונה רציתי שתבהלי טיפה " אמר וחייך את חיוכו . תמיד שנאתי את החיוך שלו יש לו חיוכים שגורמים לי פשוט לתת לו בעיטה לביצים שויקבל שיתוק אולי לאיזה שבוע .
" מפגר אחד !! " אמרתי ונתתי מכה חזקה לחזה שלו , " נו אז מה רצית להגיד לי שפשוט הפרעת לי לאכול ולנוח " אמרתיי והבטתי בעיניו .
" סתם רציתי לשאול מה שלומך ? ואיך את מרגישה ? מלא זמן לא התראינו " אמר לי בקול רציני .
" כןן מלא זמן לא התראינו ביגלל העבודה " אמרתי . " כןן אני מקווה שאת נהנת פה " אמר ושם את ידיו בכיסי הגינס שלו .
" כןן תודה בזכותך לא הייתי פה ביכלל " עניתי וחייכתי אליו . הבטנו בנוף המדהים לכמה רגעים אף אחד לא דיבר . הבטתי בו ראיתי שמשהו מפריע לו .
" מה קרה ליאם " אמרתי ותפסתי את פניו בשתי ידיי החמות , " אליי אני לא יודע איך להגיד לך את זה .. " אמר ליי בזמן שהוא עצם את עיניו ונהנה מהליטוף שלי , " מה קרה ? " שאלתי מודאגת .
" אליאנה א.. אנ… אני רוצה אותך " אמר והצמיד אותי חזק אליו , " אני לא יודע מה את מרגישה כלפיי אבל אני יודע מה אני מרגיש כלפייך " אמר בלחש ונישק אותיי בלהט .


תגובות (3)

אני חולה על וויל ואליאנה ושונאת את ליאם .. חבל שאין כאן את הסמיילים של
הווצאפ !!!
אין ליאם ומצידי שהוא לא יהיה קיים !
תמשיכיייי :)

24/06/2014 18:51

מושימושילמי.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/06/2014 19:12

תודה יפות שלייי :)

24/06/2014 20:52
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך